Voitaiskohan joskus istua ja jutella pari tuntia, niin sitten kai saisin susta tarpeekseni. Ei vaiskaan, sitten alkaisin vaatia kokonaisia päiviä, ja iltoja, viikkoja, kuukausia, vuosia. Koko loppuelämän.
Sait yllätettyä mut, kun meillä oli illan viimeinen kohtaaminen. Aiheutit mussa oikosulun, menin sanattomaksi. Pidin siitä, mitä teit. Sellainen käytös sopii sulle, ja se on vastaisuudessakin erittäin suotavaa. Jatkakaa, herra. 🤺
Mulla on heti sua ikävä
8
234
Vastaukset
- Anonyymi
Me varmasti voitaisiin istua ja jutella yhdessä sitten kun sinä uskallat. Se vaatii sinun juuriltasi paljon. Luotan siihen, että olet joskus valmis kohtaamiseen.
Omassa elämässäni en enää odota mitään ihmeitä.
Teen töitä ja elän yksin.
Olet herättänyt minussa paljon tunteita. Suuntaan ja toiseen. Palstalla en näitä ole enää halunnut puida.
Mistä syystä edes pitäisi?
Olet tärkeä ja rakas minulle. Jostain kumman syystä.
Hyvää ja levollista yötä.
🫂- Anonyymi
Elät täysin yksin?
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elät täysin yksin?
ApJos luotat täällä olevaan tietoon niin olen elänyt yksin jo muutaman vuoden ajan.
00.53 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos luotat täällä olevaan tietoon niin olen elänyt yksin jo muutaman vuoden ajan.
00.53Sitten menee ohi.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten menee ohi.
ApOnneksi täällä voi jatkaa etsintää.
- Anonyymi
Kesäillat on kyllä mukavia istuksia. Katella ja kuunnella ja ihailla kaikkee..
- Anonyymi
Lämpimiä kesäiltoja odotellessa. Mitä kaikkea tykkäät ihailla?
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2035958Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411972Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https341262Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997