Runkolukko AXA ren II

Anonyymi-ap

Polkupyörässä reiät putkessa väli 8cm miten ihmeessä tietää käykö lukko siihen?

11

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äläpäpä tyydy pelkkiin reikiin. Otapa rautasaha ja sahaa putki poikki ja trollilta siivet.

• Anonyymi

Onko lukossa sama väli? Ellei ole sama väli, ei kyllä sovi yhteen. On vain muutamaa vakioitua mittaa.

EI se ole sen kummempaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyvä linkki. Tuolta täytyy sitten valita edelleen se kuvista kolmas, joka ainakin minulla ei heti osu silmään.
        Aloittajan kannattaa kiinnittää huomiota leveyden lisäksi korkeuteen, jotta sinne mahtuu rengaskin ja lokasuoja.

"Polkupyörässä reiät putkessa väli 8cm" kirjoitti aloittaja. Nuo voi kyllä olla v- tai cantilever-jarruille tarkoitettuja kierteellisiä reikiä, jotka ovat aivan liian alhaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä linkki. Tuolta täytyy sitten valita edelleen se kuvista kolmas, joka ainakin minulla ei heti osu silmään.
        Aloittajan kannattaa kiinnittää huomiota leveyden lisäksi korkeuteen, jotta sinne mahtuu rengaskin ja lokasuoja.

"Polkupyörässä reiät putkessa väli 8cm" kirjoitti aloittaja. Nuo voi kyllä olla v- tai cantilever-jarruille tarkoitettuja kierteellisiä reikiä, jotka ovat aivan liian alhaalla.

Hyvä että jollekin kelpaa. Aika monessa asiassa auttaa kun käy valmistajan sivuilla tarkastelemassa tietoja. Tässä tapauksessa olisi myös auttanut jos aloittaja olisi kertonut mistä pyörästä on kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että jollekin kelpaa. Aika monessa asiassa auttaa kun käy valmistajan sivuilla tarkastelemassa tietoja. Tässä tapauksessa olisi myös auttanut jos aloittaja olisi kertonut mistä pyörästä on kyse.

Jupiter Vienna 28" 3v naisten citypyörä. Lukko oli kaupassa kädessä siellä luki standard 60-100 wide 70-105 fat 90-115mm. No kai se joku pv selviää.

• Anonyymi

Mulla vaijerilukko sopi ihan hyvin. Muutama lisäpyöräkin olisi mahtunut.

• Anonyymi

Kyse olikin runkolukosta.

Sulla on jatkuva huono tapa. Jos joku kysyy kumeista, sinä alat puhua vaseliinista.

• Anonyymi

Kryptoniitin ketjulukko käyttöön.

Paljon kätevämpiä kuin muunlaiset lukot.

• Anonyymi

Kätevin ja nopein on runkolukko. Mitä asiassa liikkuu tai vaihtaa paikkaa ja asentoa? Avain.

• Anonyymi

Axan Ren 2 lukon reikien väli 60mm kuvien perusteella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5723
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3224
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2554
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2540
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2218
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1749
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      13
      1735
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe