asettumaan minun asemaan siinä miten minä koin sinun lähestymisyrityksesi? Tuskin sinäkään olisit ollut millään tavalla otettu siitä, että ihminen josta et pidä ollenkaan kyttäisi liikkumisiasi ja elämääsi vuosien ajan!
Pystyitkö koskaan
Anonyymi-ap
2
209
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä kauemmin jatkoit sitä suuremmaksi inho sinua kohtaan kasvoi! Ahdistus kaikesta kokemastani on läsnä jokaisessa päivässä! Mitään niin ahdistavaa en ole koskaan elämäni aikana kokenut!
- Anonyymi
Pystyn asettamaan tilanteen toisinpäin. Et kuitenkaan koskaan sanonut mulle, ettet seuraani kaipaa. Olisiko sinunkin kannattanut olla ihan täysin rehellinen siitä mitä oikeasti ajattelet? Olisit välttynyt paljolta itsekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305830- 345333
- 293014
- 342454
- 372118
- 152088
- 361992
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401653