Ostan uusia autoja viiden vuoden väliajoin ja aina se on yhtä hankalaa. Liikkeessä autoa tutkaillessa myyjät eivät noteeraa mitenkään. Tänään pyysin sähköpostilla tarjousta haluamastani merkistä ja mallista kahdelta eri myyjältä ei vastausta. Pitäkää tunkkinne, minä en ala kerjämään takatukilta.
Autoliikkeiden palvelu on edelleen umpisurkeaa
2
114
Vastaukset
- Anonyymi
Missähän olet mahtanut käydä. Minä kävin kuukausi sitten useammassakin liikkeessä katsomassa netissä näkemiäni vaihtoautoja. En kerennyt ovelta pitkällekään, kun jo kysyttiin, minkälaista olen hakemassa. Lopulta se haetuilla ominaisuuksilla oleva oikeakin löytyi ja välirahakin oli sopiva. Kotiin ajettiin uudella ostoksella. Ilmeisesti myyjät osaavat erottaa tosiostajat ja persaukiset renkaanpotkijat heti sisään astuttaessa.
- Anonyymi
Olen minäkin vaihtanut autoja n. viiden vuoden välein.
Olen ostanut n. kolmevuotiaita 60-70t ajettuja leasingpalautuksia,
jotka ovat osoittautuneet hyviksi.
Joku sanoo, että turhan kalliita, mutta joo, korjattavaa ei parin ensimmäisen
vuoden aikana ole mitään.
En tämän hintaluokan autoissa ole huomannut, että tarjousta, välirahaa - t.m.s.
joutuisi kerjäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840