Juutalaisten Daavidin tähti (tunnetaan myös nimellä Daavidin kilpi) on aika jännä kuvio. Se on rakennettu sillä tavalla, että sen eri osista löytyvät kaikki hebrean kielen aakkoset, tyyliteltyinä ja karrikoituina. Yliluonnollista suunnittelua? Koska tänne ei voi liittää kuvia, laitan tähän linkin Ylilaudalle. Siitä käy ilmi Daavidin tähden hämmästyttävä salaisuus:
https://ylilauta.org/satunnainen/284ovf
Daavidin tähden ÄLLISTYTTÄVÄ salaisuus
82
441
Vastaukset
- Anonyymi
No kyllä tosiaan näyttää siltä, vaikka aakkosset ovatkin tähdessä vähän vinoja ja kulmikkaita!
- Anonyymi
Symbolia esiintyy hindulaisissa yantroissakin, eikä kuvio alun perinkään ole israelilainen vaan esoteerinen. En availe mitään lautalinkkejä.
Keskiajan Saksassa oluenpanijat, mm. olutta luostareista panevat mukit merkitsivät valmiin oluen tynnyrit kyseisellä staralla.🍺✡️⛪️
- Anonyymi
Sama suunnittelija asialla täälläkin:
https://www.thesun.co.uk/news/10002192/giant-penis-shaped-clouds/amp/ - Anonyymi
Hullutusta kertakaikkisesti mutta myös daavidin ristiksi mainittu.
- Anonyymi
Daavidin tähdessä ei ole mitään raamatullista, vaan se on juutalaisten okkultistien keskiajalla, alkujaan brittiläisestä noituudesta ottama taikamerkki, joka kuvaa miehen ja naisen yhdyntää (päällekkäiset fallos sekä malja = naisen kohtu). Sillä ei ole mitään tekemistä kuningas Daavidin ja Salomonin kanssa.
Se on rietas symbooli, joka kuvaa nu**imista, ei mitään muuta. - Anonyymi
Daavidin tähti=Romfa jumalan tähti. te (israelilaiset) kannoitte Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä, niitä kuvia, jotka te olitte tehneet kumarrettaviksenne. Raamattu 1992 selitys: "Raifan-jumalan tähti" tarkoittaa Saturnusta, josta Aamoksen kirjassa 5:26 käytetään nimitystä Kijjun.1. Kun. 11:7
- Anonyymi
Missä kohtaa Raamattua sanotaan, että Raifan-tähti on sama asia kuin Daavidin tähti? Ainakaan tiede ei ole sellaista yhteyttä löytänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa Raamattua sanotaan, että Raifan-tähti on sama asia kuin Daavidin tähti? Ainakaan tiede ei ole sellaista yhteyttä löytänyt.
Kai samoja jumalia ja merkkejä ja tähtiä oli jo muinoin kuin nykyisinkin.
Israelilaiset teki varmaan maailmanennätyksen hölmöilyssä.
Kun lukee vtn niin siitä ei liene epäilystä ja monessa kohtaa naiset ne vieraiden alueiden vaimot oli eksyttäjiä.
Salomon taisi siinä kohtaa olla hölmöin vaikka suuren viisauden sai.- Anonyymi
4 Moos 17:
"Minä näen tämän, mutta se ei tapahdu vielä,
minä katselen tätä, mutta se ei vielä ole lähellä.
TÄHTI nousee Jaakobin keskeltä,
valtiaan sauva Israelista."
Mooses profetoi Messiaan tulosta.
- Anonyymi
Ettekö edes sitä tiedä, että Daavidin tähti on kuningas Daavidin käyttämä allekirjoitus, kuvio ja sinetti hänen kirjoittamiinsa määräyksiin.
- Anonyymi
Kolme kulmaa kuvaa Kolmiyhteistä Jumalaa. Isä, Poika ja Pyhä Henki.
- Anonyymi
Ei ole. Noin juutalaiset voivat sen selittää, mutta se on brittiläinen / kelttiläinen taikamerkki. Alkujaan Romfa- / Saturnus-epäjumalan tunnus. Englannin juutalaiset omivat sen briteiltä keskiajalla.
Se ei myöskään kuvaa Isää, Poikaa jne, sillä juutalaiset eivät Häntä tunnusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Noin juutalaiset voivat sen selittää, mutta se on brittiläinen / kelttiläinen taikamerkki. Alkujaan Romfa- / Saturnus-epäjumalan tunnus. Englannin juutalaiset omivat sen briteiltä keskiajalla.
Se ei myöskään kuvaa Isää, Poikaa jne, sillä juutalaiset eivät Häntä tunnusta.Daavidin eläissä ei ollut mitään brittiläisiä olemassakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daavidin eläissä ei ollut mitään brittiläisiä olemassakaan.
Daavidin eläissä Euroopassa asui siihen aikaan isopäisiä Neanderdalilaisia ja Australiassa asui pikkuihmisiä, Hobitteja, jotka on kuolleet sukupuuttoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei myöskään kuvaa Isää, Poikaa jne, sillä juutalaiset eivät Häntä tunnusta.Juutalaiset tunnustaa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, koska ovat valittu kansa.
1.Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset tunnustaa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen, koska ovat valittu kansa.
1.Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.Henki todistaa Jeesuksen Jumalan Pojaksi ja veri ja vesi todista Jumalan Pojan kuoleman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henki todistaa Jeesuksen Jumalan Pojaksi ja veri ja vesi todista Jumalan Pojan kuoleman.
Henki vesi ja veri todistaa kasteessa Jeesuksen tulemisen omaksi vapahtajaksi.
1.Joh.5
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henki vesi ja veri todistaa kasteessa Jeesuksen tulemisen omaksi vapahtajaksi.
1.Joh.5
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.Perisyntinen ihminen pääsee kristittyjen kasteessa Jeesuksen verensuojaan.
Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei myöskään kuvaa Isää, Poikaa jne, sillä juutalaiset eivät Häntä tunnusta.Tähdessä on kaksi kolmiota. Ajalta ennen kuin nykyisen kaltaiset hebrean aakkoset kehiteltiin, käytettiin vanhempia ja toisen näköisiä aakkosia. Sitä merkistöä kutsutaan nimellä paleo-hebrea. Niissä aakkosissa dalet eli D-kirjain on kolmion näköinen. Daavidin nimessä on kaksi D-kirjainta, alussa ja lopussa. Myös Daavidin tähti koostuu kahdesta D-kirjaimesta eli kolmiosta.
- Anonyymi
1. Moos. 15:7
Ja hän sanoi hänelle: "Minä olen Herra, joka toin sinut Kaldean Uurista, antaakseni sinulle tämän maan omaksesi".
Abraham tuli suuresta sivistysvaltiosta Kaldean Uurista, missä osattiin kirjoittaa ja lukea. Ne oli Sumerilaisia. Rauniot on enää jäljellä siitäkään valtakunnasta. - Anonyymi
Viha Daavidin tähteä kohtaan kertoo pahasta antisemitismistä, jonka takana on itse Saatana.
- Anonyymi
Niin mitä? Keltainen daavidintähti oli kangasmerkki, jonka juutalaisten täytyi ommella päällysvaatteisiinsa, jotta heidät pystyttiin erottamaan julkisesti juutalaisiksi. Merkin käyttö on yleensä liittynyt juutalaisvastaisuuteen tai pääväestöä suosivaan lainsäädäntöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä? Keltainen daavidintähti oli kangasmerkki, jonka juutalaisten täytyi ommella päällysvaatteisiinsa, jotta heidät pystyttiin erottamaan julkisesti juutalaisiksi. Merkin käyttö on yleensä liittynyt juutalaisvastaisuuteen tai pääväestöä suosivaan lainsäädäntöön.
Daavidintähti on sormuksen kuvio, millä painettiin sinettiin sen antajan merkki.
Sama leimasormus periytyi suvulla ja sen sai lopulta Saulin suvun viimeinen perillinen Mefiboset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei liittynyt antisemitismiin, koska sitä merkkiä käytettiin juutalaisten merkitsemiseen keskitysleireillä. 6 milj. Juutalaista kokivat antisemitismin kauhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei liittynyt antisemitismiin, koska sitä merkkiä käytettiin juutalaisten merkitsemiseen keskitysleireillä. 6 milj. Juutalaista kokivat antisemitismin kauhut.
Parhami ja Olseni olisivat saaneet selkäänsä kankaasta leikatun lohenpunaisen kolmion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daavidintähti on sormuksen kuvio, millä painettiin sinettiin sen antajan merkki.
Sama leimasormus periytyi suvulla ja sen sai lopulta Saulin suvun viimeinen perillinen Mefiboset.Sana ei mainitse Daavidin käytäneen Daavidin tähtikuviota leimasimena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana ei mainitse Daavidin käytäneen Daavidin tähtikuviota leimasimena.
Daavid oli kuningas ja käytti leimasinsormusta sinettiensä leimaamiseen sormuksella, jossa oli Daavidin tähti merkkinä, kuka leimauksen takana on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaisvastaisuuteen? Daavidin tähti on myös Israelin lipussa. Onko se juutalaisvastainen?
- Anonyymi
Daavidin tähti on muinainen epäjumalan symboli.
- Anonyymi
Pois tuollanen antisemitismi!
Factatietoa
Daavidintähti oli Daavidin käyttämä merkki virallisissa asikirjoissa,mikä painettiin sinettiin.
Leimasin kulki aina kuninkaan mukana sormustimena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pois tuollanen antisemitismi!
Factatietoa
Daavidintähti oli Daavidin käyttämä merkki virallisissa asikirjoissa,mikä painettiin sinettiin.
Leimasin kulki aina kuninkaan mukana sormustimena.Sinettisormus oli kaikilla kuninkaalla, kuten Daavidilla.
Est. 8:2
Ja kuningas otti kädestään sinettisormuksensa,
2. Moos. 28:36
Tee myös otsakoriste puhtaasta kullasta ja kaiverra siihen, niinkuin sinettisormusta kaiverretaan, sanat: 'Herralle pyhitetty'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinettisormus oli kaikilla kuninkaalla, kuten Daavidilla.
Est. 8:2
Ja kuningas otti kädestään sinettisormuksensa,
2. Moos. 28:36
Tee myös otsakoriste puhtaasta kullasta ja kaiverra siihen, niinkuin sinettisormusta kaiverretaan, sanat: 'Herralle pyhitetty'.1. Moos. 41:42
Ja farao otti sinettisormuksensa sormestaan ja pani sen Joosefin sormeen, puki hänet vaatteisiin, jotka olivat hienointa pellavaa, ja ripusti hänen kaulaansa kultakäädyt. [Est. 3:10, 8:2; Dan. 5:7] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Moos. 41:42
Ja farao otti sinettisormuksensa sormestaan ja pani sen Joosefin sormeen, puki hänet vaatteisiin, jotka olivat hienointa pellavaa, ja ripusti hänen kaulaansa kultakäädyt. [Est. 3:10, 8:2; Dan. 5:7]Oletko nähnyt Daavidin sinettisormuksen?
- Anonyymi
Juudaan suvun tunnus on leijona: Juuda, sinä nuori leijona, saaliilta olet noussut, poikani. Hän on kyyristynyt, käynyt makuulle kuin leijona, kuin jalopeura.
Loogisesti ajatellen Daavidin sinettisormuksesa olisi ollut Juudaan suvun tunnus, leijona.- Anonyymi
Israeliin kuului 12 sukukuntaa.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israeliin kuului 12 sukukuntaa.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.Juu, etkö tiennyt, Daavid kuului Juudaan sukuun!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, etkö tiennyt, Daavid kuului Juudaan sukuun!!!!
Yksi kuningas hallitsi kaikkia sukukuntia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kuningas hallitsi kaikkia sukukuntia.
Daavid oli Juudan sukua ja Juudan suvun tunnus on leijona, ei natsimerkkiä muistuta ns. Daavidin tähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daavid oli Juudan sukua ja Juudan suvun tunnus on leijona, ei natsimerkkiä muistuta ns. Daavidin tähti.
Kuningas Daavidilla ei ole mitään tekemistä tuon noitien käyttämän heksagrammin (kuusikanta) kanssa. Joka mahdollisesti on myös tuleva pedonmerkki.
Muka "Daavidin tähti" on yksi juutalaisten okkultistien, keskiajalla sepittämistä uskomuksista = valheista.
Meille on paljon valehdeltu. Mutta valheisiin ei pidä jäädä. Tämä on kunkin oma valinta.
- Anonyymi
Mooseksen lain mukaan taivaankappaleiden palvominen oli kielletty. kun nostat silmäsi taivasta kohti ja katselet aurinkoa ja kuuta ja tähtiä, kaikkea taivaan joukkoa, anna vietellä itseäsi kumartamaan ja palvelemaan niitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, on jakanut ne kaikille muille kansoille koko taivaan alla.
Juutalaiset käyttivät ornamentteina kuvia granaattiomenoista, kerubeista ja leijonista ja palmuista.
Epäjumalan palvojat sen sijaan: kaikenkaltaisia inhottavia matelijain ja karjaeläinten kuvia ja kaikenkaltaisia Israelin heimon kivijumalia oli piirretty seinään yltympäri.- Anonyymi
Kolmio kukaa Kolmiyhteistä Jumalaa: Isä, Poika ja Pyhä Henki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi kolmiota päälläkkäin vahvistaa sinetissä Kolmiyhteisen Jumalan vallan ja voiman.
- Anonyymi
Israelin Jumala ei ole mitään taivaankappaleiden palvontaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, kolmiyhteinen jumala on saatana!
- Anonyymi
Oikea Jeesus otetaan vastaan kristittyjen kirkkokuntien toimittamasssa kasteessa.
Ei missän lahkolaisten irtohenkien kosketuksissa pentecostalismuksessa.
1.Joh.5
6 Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.
7 Sillä kolme on, jotka todistavat:
8 Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä.
9 Jos me otamme vastaan ihmisten todistuksen, niin onhan Jumalan todistus suurempi. Ja tämä on Jumalan todistus, sillä hän on todistanut Pojastansa.- Anonyymi
LUTERILAISUUS ON VALEHTELUA. KOKO LUTERILAISUUS ON TÄYTTÄ VALHETTA, ALUSTA LOPPUUN JA KAIKKI ALUN JA LOPUN VÄLILLÄ ON VALHETTA!
Raamattu puhuu edeltä varoittaen luterilaisuudesta: jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
Luterilaisuus on valheisiin uskomista!
- Anonyymi
Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä irtohengistä ja henkijeesuksista, valejeesuksista, joita ihmiset ottavat sisälleen pelastajanaan.
Matt.24:24 " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin." - Anonyymi
Jumalan sanan mukaan oikea Jeesus ja sovintoveren osallisuus otetaan vastaan Kristittyjen vanhojen kirkkokuntien toimittamassa pyhässä kasteessa, ei missään lahkojen irtohengissä.
1.Joh.5
6 Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.
7 Sillä kolme on, jotka todistavat:
8 Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä.
9 Jos me otamme vastaan ihmisten todistuksen, niin onhan Jumalan todistus suurempi. Ja tämä on Jumalan todistus, sillä hän on todistanut Pojastansa. >>Viha Daavidin tähteä kohtaan kertoo pahasta antisemitismistä, jonka takana on itse Saatana.>>
Jos Daavidin tähti on sinulle Jumala voit ihan vapaasti kääntyä juutalaisuuteen.
😊😊😊😊😊- Anonyymi
Daavid oli Jumalan mieleinen mies.
Mies, jolla oli sinettisormus, jossa oli Daavidin tähti.
1. Kun. 3:14
"Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."
- Anonyymi
Parhami ja Olseni on helluntailaisten suojeluspyhimyksiä.
- Anonyymi
Helluntailaisten kannattaisi pysyä erossa Jumalan valitun kansan jäsenistä Juutalaisista.
Sak. 2:12
Sillä näin sanoo Herra Sebaot: Kunniaksensa hän on lähettänyt minut pakanakansojen luokse, jotka ovat teitä saalistaneet. Sillä joka teihin koskee, se koskee hänen silmäteräänsä.- Anonyymi
Kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista." (Room.11:26)
>>Daavid oli Jumalan mieleinen mies.>>
2. Samuelin kirja 11
Daavid ja Batseba
1Kun seuraavana keväänä oli taas kuninkaiden sotaanlähdön aika, Daavid lähetti Joabin johdolla vakinaiset joukkonsa ja Israelin miehet sotaretkelle, ja he kukistivat ammonilaiset ja ryhtyivät piirittämään Rabbaa. Daavid itse jäi Jerusalemiin.
2Eräänä iltana, kun Daavid oli noussut vuoteeltaan käyskentelemään kuninkaanpalatsin katolla, hän näki sieltä naisen, joka oli peseytymässä. Nainen oli hyvin kaunis. 3Daavid lähetti tiedustelemaan, kuka nainen oli, ja hänelle kerrottiin: »Hän on Batseba, Eliamin tytär, heettiläisen Urian vaimo.» 4Daavid lähetti sananviejiä noutamaan naista, ja tämä saapui hänen luokseen. Nainen oli juuri puhdistautunut, ja Daavid makasi hänen kanssaan. Sitten nainen palasi kotiinsa.
😊😊😊😊😊
Elokuvana:
https://www.youtube.com/watch?v=sslcRCrYmiM- Anonyymi
Ap. t. 13:22
Sitten Jumala pani hänet viralta ja nosti heille kuninkaaksi Daavidin. Daavidista hän myös antoi todistuksen: 'Minä olen löytänyt Daavidin, Iisain pojan, mieleni mukaisen miehen. Hän on kaikessa toteuttava minun tahtoni.'
Ilm. 22:16
Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."- Anonyymi
Jeesus on Daavidin tähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on Daavidin tähti.
Viimeisestä lapsestakin käytetään ilmaisua, että tuli "iltalähti."
Ilm. 22:16
Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
Jeesus oli Daavidin suvun ILTATÄHTI.
- Anonyymi
Jumalan sana pysyy.
"Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän." - Anonyymi
Daavidin tähdessä ei sen ihmeellisempää kuin Sanan ilmoitus: Te olette kantaneet kuningastanne Sikkutia ja Kijjunin-kuvianne, tähtijumalaanne, sitä, jonka te olette itsellenne tehneet.
- Anonyymi
Mikä raamatunkohta sanoo: Daavidin tähti on sama asia kuin Sikkut tai Kijjun? Niinpä, ei mikään.
>>Sitten Jumala pani hänet viralta ja nosti heille kuninkaaksi Daavidin. Daavidista hän myös antoi todistuksen: 'Minä olen löytänyt Daavidin, Iisain pojan, mieleni mukaisen miehen. Hän on kaikessa toteuttava minun tahtoni.' >>
Huorintekeminen on siis Jumalan tahto?
Oletko jo itse toiminut samoin?
😊😊😊😊😊- Anonyymi
Daavidin Katuminen oli Jumalan tahdon tekemistä. Jumala on armollinen katuvalle.
Helluntailaisuus on homomiesten perustama lahkoliike, eivätkä he ymmärrä hengellisiä asioita.
Jumalan sana pysyy.
"Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."
-----------------------
Saanko tehdä "Uuriat" äitisi / vaimosi / sisaresi kanssa ?
😊😊😊😊😊- Anonyymi
Ylivainion puoskaroinnit sai tylyn lopun Espanjassa. Paha äkkikuolema 61 vuotiaana.
- Anonyymi
Sinulta on jäänyt lukematta: Daavid oli tehnyt sitä, mikä on oikein Herran silmissä, eikä koko elinaikanaan ollut poikennut mistään, mitä hän on käskenyt, paitsi heettiläisen Uurian asiassa.
- Anonyymi
Parhami ja Olseni eivät tehneet parannusta eikä katuneet homosteluaan. Joutuivat vankilaan sodomiasta.
- Anonyymi
Olseni perusti Suomeen 40 ens. hell.srk.
- Anonyymi
Helluntailaiset eivät pitä Raamattua Jumalan sanana.
Ap. t. 13:22
Sitten Jumala pani hänet viralta ja nosti heille kuninkaaksi Daavidin. Daavidista hän myös antoi todistuksen: 'Minä olen löytänyt Daavidin, Iisain pojan, mieleni mukaisen miehen. Hän on kaikessa toteuttava minun tahtoni.'- Anonyymi
Helluntailaiset eivät ymmärrä hengellisiä asioita. He kiinnittävät katseensa näkyviin asioihin. Esim. kastetekniikkaan ja veden määrään, mutta kasteen hengellinen merkitys on heille vieras.
Daavidin hyve oli syntien tunnustaminen ja aito katumus. Jumala on armollinen katuvaa syntistä kohtaa.
"Hän on kaikessa toteuttava minun tahtoni.'
Apt.13:22 Sitten Jumala pani hänet viralta ja nosti heille kuninkaaksi Daavidin. Daavidista hän myös antoi todistuksen: 'Minä olen löytänyt Daavidin, Iisain pojan, mieleni mukaisen miehen. Hän on kaikessa toteuttava minun tahtoni.' [1. Sam. 13:14, 15:23, 16:13; 2. Sam. 2:4, 5:3]
Ps.89 Näyssä sinä kerran vakuutit palvelijoillesi: "Minä olen valinnut nuorukaisen kansan joukosta, olen pannut kruunun sankarin päähän.
21 Minä olen löytänyt palvelijani Daavidin ja voidellut hänet pyhällä öljylläni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaiset eivät ymmärrä hengellisiä asioita. He kiinnittävät katseensa näkyviin asioihin. Esim. kastetekniikkaan ja veden määrään, mutta kasteen hengellinen merkitys on heille vieras.
Daavidin hyve oli syntien tunnustaminen ja aito katumus. Jumala on armollinen katuvaa syntistä kohtaa.
"Hän on kaikessa toteuttava minun tahtoni.'
Apt.13:22 Sitten Jumala pani hänet viralta ja nosti heille kuninkaaksi Daavidin. Daavidista hän myös antoi todistuksen: 'Minä olen löytänyt Daavidin, Iisain pojan, mieleni mukaisen miehen. Hän on kaikessa toteuttava minun tahtoni.' [1. Sam. 13:14, 15:23, 16:13; 2. Sam. 2:4, 5:3]
Ps.89 Näyssä sinä kerran vakuutit palvelijoillesi: "Minä olen valinnut nuorukaisen kansan joukosta, olen pannut kruunun sankarin päähän.
21 Minä olen löytänyt palvelijani Daavidin ja voidellut hänet pyhällä öljylläni.Luterilainen kaste on perkeleestä!!!!!
- Anonyymi
Luterilaisuus on katolilaisen kirkon saatanallinen lahko!!!
- Anonyymi
Helluntailaisuus on Amerikkaan 120 v. kylvettyä pahaa lustetta. Suomeen sitä heresiata sieltä alettiin tuoda 1920-luvulla.
Helluntailaiset vihaavat perinteisiä vanhoja Kristillisiä kirkkokuntia, koska niissä on säilynyt alkuperäinen Pyhä Henki ja sakramentit, joissa Jumala toimii jakamalla armoaan syntiselle ihmiselle.
- Anonyymi
Wikipedia
Gerhard Olsen-Smidt järjesti 1920 Helsingissä Helluntaiseurakunnan, jonka kokoontumispaikka oli Ludviginkadulla Helsingin Sanomain salissa 4. kerroksessa ja myöhemmin Liisankatu 17:ssä. Tästä ryhmästä muodostui myöhemmin Filadelfiaseurakunta. Eino I. Manninen valittiin seurakunnan vanhimmaksi joulukuussa 1920. Olsen-Smidt oli valloittava johtaja, ja liike keskittyi vahvasti hänen henkilöönsä. Häntä syytettiin taloudellisista väärinkäytöksistä ja yksinvaltaisesta johtamistavasta.[17]
Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[17]- Anonyymi
Luther-säätiön ja sleyn porukat ovat saatanan lapsia, perkeleen sikiöitä!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luther-säätiön ja sleyn porukat ovat saatanan lapsia, perkeleen sikiöitä!!!!
Helluntailaisuus on paha eksytys ja heresia. Antikristillinen lahkoliike.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuus on paha eksytys ja heresia. Antikristillinen lahkoliike.
Sleyn porukka on kyykäärmeen sikiöitä!
Hebrea on siansaksaa.🐷🇩🇪✡️
- Anonyymi
Tyhmempikin käsittää, että ei Kristinuskoa perustettu jossain Los Angelesin punaisten lyhtyjen kadulla 120 v. sitten. Siellä ei ollut yhtään oikeata kristittyä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696