Siitä otan talteen sen muovikipon ja käytän niitä lautasina. 1,25€ maksaa tuo keitto ja se riittää minulle,kun yritän painoa pudottaa.
Lidlissä halpa pieni kasvissosekeitto
7
150
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos vinkistä👍
- Anonyymi
Kallista on keitto, oikeesti. Siitä ei aikuinen tule kylläiseksi.
Kun tekisit keiton itse, söisit keittoa viikon ja halvemmalla.
1,25 7 (viikko) 8,75 e
Kun ostat samat tuotteet ja teet itse, syöt kaksi viikkoo tuolla rahalla tai kolme... riippuu mitä teet ruuaksi. Mutta halvempaa on tehdä itse isoja satseja, vaikka pakastimeen.- Anonyymi
Minulla tulee niistä lautasia,siis ne kipot kestää käyttöä uudelleen ja uudelleen. Minulla on dieetti ja kyllä se keitto riittää yhdeksi ateriaksi.
- Anonyymi
Mutta kun hän samalla hinnalla saa hankituksi lautasia itselleen, niin eihän se 1.25 ole hinta eikä mikään.
- Anonyymi
Hernesoppaa pitää olla aina pakastimissa kupeissa.
Mulla on 32 rasiaa nyt.
Näkkäriä on mutta Ylhäisten isosta kytkinlevystä on viety maku ja kovuus kokonaan.
Sitä ostaisin.
Oisivat jättäneet sen!
Vai jääkö hampaat leipään jo nekin nykyään.
lättyjä teen jälkiruuaks.- Anonyymi
Pieniä porkkanoita rouskotan välipalaksi ja iltaisin.
- Anonyymi
kerätkää käpyjä metsästä, niistä saa hyvät ruuat, kohta saa tuoretta neinää ja puiden lehitä, pakastimeen vaan keräämään.
Kävyt paistat oljyssä pannulla ja sopan sekaan, ne on namvhän voi sulaa tai suolaa ja jauhelihamaustetta sekaan, niin on mannaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305830- 345333
- 293014
- 342454
- 372118
- 152088
- 361992
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401653