Mistähän johtuu että Hoskonen saa sähköä 9 sentillä kun minä maksan 14 senttiä?Joko olisi PKSn syytä julkaista koko hinnoittelunsa. Olen aina epäillyt että puolueveikot saa etuja jotka sotii tämän demokratian sääntöjä vastaan.Paljon epäilyjä joka asiassa.
Sähkön hinta
8
118
Vastaukset
- Anonyymi
Olet tehnyt huonon diilin. Älä täällä itke, vaihda sähköntoimittajaa.
- Anonyymi
Mitä puoluetta äänestät?
- Anonyymi
Sähkön siirto on PKS n monopolin alaista, et pysty vaihtamaan ja se käsittää suunilleen puolet sähkölaskusta.
- Anonyymi
Jokainen voi tehdä sähkösopimuksen sillä hinnalla kuin haluaa.
Minä maksan Helenille 8,9 sentiä.
Jos on pöterö niin maksaa liikaa. - Anonyymi
Mie sain juuri PKS:a 8 sentillä sopimuksen.
- Anonyymi
Siitäkin valitat. Kysymys on siitä että yhtiö toimii oudosti. Näin loppuu pian asiakkaat ja siirtomaksut nousevat. Eduskunta on sopinut laskevansa hinnan 4 senttiin.
- Anonyymi
Hoskonen taisi huijata sinua.
- Anonyymi
PKS antaa alennusta politikoille, maanviljelijöille ja yritysten johtajille myös persusmaksuista ja sähkönsiirrosta. Näin pidetään päättäjät tyytyväisinä ja tavallisia kuluttajia voidaan sitten rokottaa ihan huolella.
Paskayritys vailla vertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305830- 345333
- 293014
- 342454
- 372118
- 152088
- 361992
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401653