Lainaa yksityishenkilöltä/ pantti+ korot

Anonyymi-ap

Raskas tilanne. Minulla on vakituinen työ ja ulosotto. Elän minimimmä kädestä suuhun.
Nyt pöydällä 1200E lasku ja eräpäivään aikaa kaksi viikkoa. Pää hajoaa resssiin kun en keksi mitään muuta keinoa kun myydä auto.. mutta jos sen myyn, en pääse enää töihin tai liikkumaan minnekkään muuallekkaan.
Tällaisen päivityksen tekeminen on jo todella synkkä epätoivoinen avunhuuto.
Takaisinmaksu olisi 150€/kk
Voisin pantata velkakirjaan autoni? 1500€ arvoinen toki sekin vaan...
Mutta ainoa omaisuuteni.

Jos voit auttaa, tai tiedät jonkun joka lainaa yksityisesti, laita viestiä jenspavardin@gmail.com

Ei kiusaamista muutenkin raskaassa tilanteessa,kiitos.

9

445

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivän vitsi. Ulosotossa oleva ihminen hajoaa laskuihin 😀. Mee töihin.

• Anonyymi

Luottotiedottomalla ei ole yllättäviä 1200€ laskuja. Ulosotto kyllä pilkkoo sen sinulle. Vain vuokra ja sähkö pitää maksaa ajallaan. Kaiken muun voi antaa olla.

• Anonyymi

Aiemmin toisessa aloituksessa olen antanut vastauksen.

Velkaa anova ei sanele kuukausi maksuja. 150€ tuskin onnistuu säännöllisesti

Ei se ulosotto mikään pahin vaihtoehto ole. Tuo pääoma on siinä mielessä pieni.

Aloittaja yrittää pitää tietonsa puhtaina muiden kustannuksella. Tiedot menee vähäksi aikaa ja niihin jää jokin naarmu, ei siinä muuta. Eikä netissä kukaan ala lainaamaan mitään kun kasvotustenkin se on laitonta.

• Anonyymi

Eihän sillä tiedot ole puhtaat jos on jo säännöllinen ulosotto. Eli sinne vaan. Kyllä sinne mahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sillä tiedot ole puhtaat jos on jo säännöllinen ulosotto. Eli sinne vaan. Kyllä sinne mahtuu.

Anonyymi
        2025-03-31 06:11:55

Voi kun voisi kertoa oman tarinan lapsuudestani saakka. Olin jo nelikymppinen ja olin ammatillisen palvelukeskuksen psykolgin haastattelussa ja tutimuksessa. Osana tutkimusta hän selvitti taustojani. Kun viimeisellä kerralla sain palautteen, niin tämä minua pari vuotta vanhempi nainen purskahti melkein itkuun ja sanoi kuinka paha mieli hänelle tuli.

Mitä tulee tuohon aloitukseen, niin kyllä sinne ulosottoon mahtuu, mutta tuskin rajattomasti. Jos ulosotto jatkuu reilusti yli kymmenen vuotta, niin siihen tulee muut välineet. Täälläkin on helvetisti ihmisiä tekemässä aloituksia joilla on liiat kuvitelmat itsestään. Paljonkohan siinä n. 300. 000 ihmisen joukossa on sellaisia joilla ongelmat olisi pienempiä jos hakisi itselle edunvalvojan. Jos jollain on esim. 5000€ käppi ja se pyyhitään pois vertaislainalla, niin se ongelma siirtyy vain yksityiseltä velalliselta sille joka erehdyksessä hyväuskoisena antaa lainaan rahaa eikä tiedä että todellisuudessa ei saa penniäkään pois. Todellisuus on se, että joku saa 5000€ velkoja pois, niin strada on auki uusille veloille ja uusille koijauksille. Muutamaman ajan päästä täällä on uusi aloitus asiasta.

Millä aloittajan kaltainen ihminen selittää tuon 1200€ laskupinkan katoamisen ulosotolle? Velkakirjat on kuin huonoa vessapaperiia, sen saa työtää tietosuojan vuoksi vessanpyttyyn.

Ulosoton takia aloittajan kaltaisella ihmisellä ei ole varaa ottaa lainarahaa tililleen. Laskut tulee hyväuskoisen hölmön maksuun paskalupauksia vastaan.

Mä toivon ettei näihin nigerialaisiin kerjäyksiin kukaan rekoi mitenkään. Miksi mä kirjoitan kommentin. Itse sain pentuna hittiä joka maksoi minulle se, että olen ikäni yksin. Enää yli 50v iässä ei ole millään isolla mainittavalla merkitystä. Mutta mä toivon ettei kukaan ole niin sinisilmäinen, että menisi kuseen. Kuseen voi mennä myös face to face, näitkin tapauksia tiedetään.

Tämä on aika monmutkainen asia. Yksityisten kesken annetut lainat on kuin takauksia. Minkä takaat sen maksat. Sen minkä lainaat olet valmis häviämään.

• Anonyymi

"Eikä netissä kukaan ala lainaamaan mitään kun kasvotustenkin se on laitonta"

Laitonta lainata rahaa. Kaikkea valhetta sitä syötetään!

• Anonyymi

Sanot eläväsi kädestä suuhun. Mistä se 150e/kk maksuvara ilmestyisi?

Sanot olevasi ulosotossa. Miksi sinulle on niin tärkeää yrittää saada tämä lasku maksettua jopa lainalla?

Mistä olet edes 1200 euron laskun onnistunut saamaan, ulosotossa olevana ja siten oletettavasti luottotiedottomana?

• Anonyymi

Noita asioita minäkin mietin.
        Eli on ajauduttu ulosottoon leveän elämän takia mutta ei ole muutettu sitä leveää elämää mitenkään.

Tai mikä todennäköisempää niin kyseessä on huijaus jossa yritetään saada useampi antamaan tuollaisen 1200€ "lainan".
        Lainaahan se ei ole kun ei ole aikomustakaan maksaa takaisin.

Ilmeisesti edelleen on niitä pöljiä jotka antavat rahansa huijareille, ei näitä huijauksia muuten olisi.
        Eli älkää hitossa ruokkiko huijareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noita asioita minäkin mietin.
        Eli on ajauduttu ulosottoon leveän elämän takia mutta ei ole muutettu sitä leveää elämää mitenkään.

Tai mikä todennäköisempää niin kyseessä on huijaus jossa yritetään saada useampi antamaan tuollaisen 1200€ "lainan".
        Lainaahan se ei ole kun ei ole aikomustakaan maksaa takaisin.

Ilmeisesti edelleen on niitä pöljiä jotka antavat rahansa huijareille, ei näitä huijauksia muuten olisi.
        Eli älkää hitossa ruokkiko huijareita.

Anonyymi
        2025-03-31 06:11:55 Kommentoi

Ihmiset kuvittelee että rahalla ei ole sielua.

Kirjoitin aiemmassa kommentissa enemmän. 1200€ 150€ erissä esim. vuoden ajan on liian hyvä tarjous hyväuskoiselle lainaajalle. Jos yksinkertaiseseti ei ole rahaa, niin sitä ei ole. Kyllä se ulosotto opettaa ja tuo 1200€ pinkka ei enää lisää ulosottoa mainittavasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      5933
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3304
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2710
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2594
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2268
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1976
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1809
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1747
    Aihe