Pitkään syytin ja soimasin itseäni kaikesta kunnes yksi päivä oivalsin että koko elämäni ajan vika onkin muissa eikä itsessäni. Nyt jatkan kevyesti eteenpäin.
Olen oivaltanut!
7
159
Vastaukset
- Anonyymi
Sama. Lieksalaisten kiusaajien vika että makoilen päivät pitkät pankolla.
- Anonyymi
Hienosti oivallettu! Olet löytänyt totuuden! 👍
- Anonyymi
No voihan helevetti! Miulle kävi just toisinpäin!😱
- Anonyymi
Olen tykkimies ja ammun packapieruja 🙋
- Anonyymi
Lieksan paroonit / sipuliteemakkaran ystävät pitää seljän takana käsiä, sitten lievä etukumara asento ja kuulkaa kummia, aina he luistelee voittoon. Tuota minä en lakkaa ihmettelemästä. Mutta Lieksassa se on mahdollista.
- Anonyymi
Minäkin olen tullut samaan tilanteeseen. Minäkin olen päättänyt syyttää kaikesta jatkista. Ja en myönnä omia paskanjauhantaa todeksi. Kaikki on jatkiksen syytä. Jopa tämä olematon ja näkymätön jamalin ihmemaailma.
Törkyturpa
Jamalin ylipääjohtaja. - Anonyymi
Minä syytän kaikesta unskia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777