Sheriffi oli haastanut Nisun kaksintaisteluun pääkadulla. Ei ollut Nisussa miestä koittamaan, että kuka on kuka. Toisaalta, hävinnyt se olisi, takaan sen. Onhan Sheriffi nopein vetäjä näillä seuduilla.
Nisu on surkea pelkuri
10
240
Vastaukset
- Anonyymi
Nisu tyypillisenä kepulaisena ampuu väijytyksestä selkään.
- Anonyymi
Nisu on nopein vetämään, käteen.
- Anonyymi
Sheriffin ei tarvitse. On niin paljon aitoa tavaraa tarjolla.
- Anonyymi
Tuota Nisua ei kannata korostaa. Hän on vain yksi ehdokas kepun listalla.
Pitäisi vain selvittää, mikä on hänen osuutensa nykyisessä tutkinnassa. Hän on eläinpuiston entinen puheenjohtaja.
Sheriffit ovat taas tehneet oman osuutensa valituksissa, jotka ovat menestyneet.
Kumpikaan ei ole ehdokkaina vaaleissa niin nyt kannattaa keskittyä vaaleissa oleviin ehdokkaisiin eikä mihinkään leikkimiseen.- Anonyymi
Eikö apulaissheriffi uskalla lähteä sanasille. Taidatkin olla aika nössö. Ottaisit mallia isoveljestäsi. Olen kuullut, että isoveli on homman aivot ja pikkuveli on Nisuakin surkeampi taulapää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö apulaissheriffi uskalla lähteä sanasille. Taidatkin olla aika nössö. Ottaisit mallia isoveljestäsi. Olen kuullut, että isoveli on homman aivot ja pikkuveli on Nisuakin surkeampi taulapää.
Just näin. Apulaissheriffit on aina aivan torvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin. Apulaissheriffit on aina aivan torvia.
Isoveli on tuota ressukkaa joutunu vetämään perässä. Ei siitä yksinään ole minkään tekijäksi. Kymmeniä vuosia oon seurannu touhuansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isoveli on tuota ressukkaa joutunu vetämään perässä. Ei siitä yksinään ole minkään tekijäksi. Kymmeniä vuosia oon seurannu touhuansa.
Väsykkä mikä vässykkä. Sanoi anoppikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väsykkä mikä vässykkä. Sanoi anoppikin.
Sangen monenlaisia mielipiteitä meillä toki heistä on. Mutta eikös sitä sanota, että yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä, eikä kukaan sheriffeistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sangen monenlaisia mielipiteitä meillä toki heistä on. Mutta eikös sitä sanota, että yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä, eikä kukaan sheriffeistä.
Aika harvassa on ihtiään niin paljon kehuvia tyyppejä, kuin nämä sheriffit on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807