Raju kasvu Kelan korkoavustusten määrässä.
Suomalaisten opintolainakanta on lyhyessä ajassa moninkertaistunut. Maksuvaikeuksien kasvukäyrä on vielä jyrkempi.
Yhä useampi ei selviä opintolainastaan
16
227
Vastaukset
- Anonyymi
Ei velkoja tarvitse maksaa takaisin.
T: Vasemmistoliitto - Anonyymi
Laiskuutta?
- Anonyymi
Menkää töihin sieltä saa palkaa millä laskut voi maksaa...Jos on vara ryypätä ja tupakkaa vetää silloin on vara maksaa laskuñsakkin.
- Anonyymi
Niinpä. Kummallista että varattomilla opiskelijoilla on varaa juhlia ja riekkua pitkin kaupungin baareja monena iltana viikossa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Kummallista että varattomilla opiskelijoilla on varaa juhlia ja riekkua pitkin kaupungin baareja monena iltana viikossa....
Totta,ei työssäkäyvällä ole varaa riekkua yötolkulla BAAREISSA JA AJELLA RALLIA YÖ TOLKULLA KAUPUGILLA..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nikotiinipussien käyttöä unohtamatta.
- Anonyymi
Jokapäiväistä sähkölautailua unohtamatta.
- Anonyymi
Isi ja äiti maksaa,kun lapsukaiset on ryypännyt ja juopottelu rahansa.Näin sen pitäs olla,ei yhteiskunta.
- Anonyymi
Veronmaksajien ei kuulu maksaa opiskelijoiden ryyppäämistä ja valmistumisen siirtymistä useilla vuosilla. Jos roikkuu vuositolkulla yliopistojen kirjoilla valmistumatta maksakoot kaikki kulunsa ihan itse.
- Anonyymi
nnnnniiiiiihhhhhh,
ei nettosaajan tarvihe kouluja käyvvä,
jokkainenhan ossoo jyvän jemmata... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nnnnniiiiiihhhhhh,
jokkainenhan ossoo jyvän jemmata...Mutta hömppämaisterit ei osaa mitään, ei edes jyvää piilottaa...
- Anonyymi
ossoohan senettosaaja pummi,
jyvän jemmata, mut ei se vötkylä viitsi,
kun tukiaiset läpsähtää tilille ilimannii... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ossoohan senettosaaja pummi,
jyvän jemmata, mut ei se vötkylä viitsi,
kun tukiaiset läpsähtää tilille ilimannii...Ja sinunko syömät lihat, leivät, juustot ja voit tulee kaupan hyllystä ja sinne hyllyyn kaupan varastosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nnnnniiiiiihhhhhh,
jokkainenhan ossoo jyvän jemmata...nniiiiihhh,
minä oon tyhmä ja hullu punikki
nnniiiiiihhhh,
hoitoon pitäs piästä
nnniiiiihhh,
mutta ei sinne piäse
nnnniiiiiiiiiihhhh.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nniiiiihhh,
minä oon tyhmä ja hullu punikki
nnniiiiiihhhh,
hoitoon pitäs piästä
nnniiiiihhh,
mutta ei sinne piäse
nnnniiiiiiiiiihhhh....Mee äitin ja isin luo..Ne kyl hoivaa jälkikasvunsa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee äitin ja isin luo..Ne kyl hoivaa jälkikasvunsa..
nnnnniiiiiiiihhhh....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696