Mitä olet Selef Urge river Helsingistä, tai Aki Kangasmäestä mieltä?
Ovatko oikeita uskovaisia
6
131
Vastaukset
- Anonyymi
Kaiketi on kuitenkin hyvä, että on rauhantekijä. Myöskin Suomenkin sisäpoliittisessa mielessä. Jokainen ymmärtää, kuten hänelle on ymmärrystä suotu ja annettu.
Diplomaattisesti sanottuna.
Sillä Jeesus Kristus sanoi ja sanoo: "Autuaita ovat rauhantekijät."
Ei suoranaisesti lakikirjasta, MUTTA...- Anonyymi
Itse uskon heidän olevan oikeita uskovia.
T:aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse uskon heidän olevan oikeita uskovia.
T:aloittajaSiispä heittäkäämme kastekiistat toisarvoisiksi, ja keskittykäämme itse asiaan. Kun valmista ei ole tullut. Tuossakaan asiassa. Edellämainitussa.
Kaiketi kuitenkin kristittyjä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siispä heittäkäämme kastekiistat toisarvoisiksi, ja keskittykäämme itse asiaan. Kun valmista ei ole tullut. Tuossakaan asiassa. Edellämainitussa.
Kaiketi kuitenkin kristittyjä?Minulla ei ole kaste kiistaa tai muutakaan riitaa ja en ymmärrä miksi siitä pitäisi riidellä?
- Anonyymi
tässä totuus muslimeista.
https://www.youtube.com/watch?v=PNr-_i5u52k
lopussa vihapuheensa jälkeen muslimi valehdellenkertoo kuinka vihamielisiä USA ja Israel ovat. Samaa kestovalhetta tuokin muslimiukko on jauhanut vuosikymmenet. - Anonyymi
Kilikilikili. Jeesus rakastaa uskovaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797