Pääsiäinen on taas lähestymässä, moni Luterilainenkin käy silloin ehtoollisella. Jehovan todistajillakin on oma muistonviettonsa, jossa kuitenkin harva osallistuu leivän ja viinin nauttimiseen.
Kysyisin moniko Jehovan todistaja osallistuu seremoniaan ominpäin joko kotonaan tai ystävien kanssa. Nauttien leivän ja viinin.
Ehtoollinen
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
Syövät ruumiin ja juovat veren, noin kuvainnollisesti uskonnon rituaalin suorittaen. Niin kuin niin monet muutkin tapauskovaiset viikkovuosikalenterin mukaan tekevät.
Raamatullisesti - Anonyymi
En ole enää JT.
Minulle sanottiin aikoinaan kun olin noin 30 vuotias JT, että en voi olla "voideltu", koska olen liian nuori.
Kun lähdin JT porukasta pois, niin sitten vuosien päästä aloin viettämään vaimoni kanssa "Herran ehtoollista" muutamia kertoja vuodessa. Näin edelleen.
Jeesus sanoi opetuslapsilleen leivästä ja viinistä Herran ehtoollisella:"ottakaa siitä te kaikki". Ei ainoastaan 144.000
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807