Ollut jo puoli vuotta fiilis että ei enää jaksa enää parisuhdetta ja avioliittoa joka kestänyt jo 26 v. Rakkaus on yksinkertaisesti kadonnut ja kuollut
Miten erota 26v jälkeen
6
376
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä siellä papin ja kaikkivaltiaan jumalan edessä sovittiin?
Kunnes kuolema meidät erottaa! - Anonyymi
Mitä kumppanisi tuosta sanoi, kun keskustelit hänen kanssaan siitä puoli vuotta sitten? Minkälaisia askelia otitte yhdessä suhteenne parantamiseksi?
- Anonyymi
Aloita keskustelemalla puolisosi kanssa, jos et ole jo yrittänyt. Onko suhde muuten kunnossa? Ehkä se rakkaus kumppaniisi on löydettävissä. Liittyykö asiaan kolmatta osapuolta? Onko tapahtunut suuria elämänmuutoksia?
- Anonyymi
Itsellä juuri tilanne, että pistimme miehen kanssa avioeropaperit vireille muutama kuukausi sitten.Yhteiseloa oli melkein 28 vuotta.Yritin monta kertaa vuosien aikana kertoa, että suhteemme on jäänyt taka-alalle ja että meidän pitäisi yhdessä panostaa sen eteen.Mutta niin ei kumminkaan tehty, vaan mies oli loppujen lopuksi se, joka eropäätöksen toi julki.Ja täytyy kyllä myöntää, että huojentunut olen.Aluksi järkytyin, mutta aika nopeasti tajusin, että parempi näin.
Sinun kannattaa todellakin ottaa asia puheeksi toisen osapuolen kanssa ja kertoa rehellisesti tunteistasi ja katsoa sitten, mitä tuo tullessaan.
Itse olisin toivonut, että mieheni olisi jo aiemmin puhunut miltä tuntuu niinkuin itse monet kerrat tein. - Anonyymi
Ihailtavan pitkä avioliitto!
- Anonyymi
Otat asian puheeksi ja sitten yhdessä tuumin mietitte miten toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336344- 345813
- 293274
- 452670
- 342574
- 152238
- 372148
- 161926
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401789En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737