En koe olevani

Anonyymi-ap

vastuussa kenenkään masennuksesta ja huonosta olosta. Hänen olisi itse pitänyt pyytää apua minulta jo vuosia sitten. En osaa lukea kenenkään ajatuksia. Jos olisin saanut jatkaa töitä mieluisassa vakituisessa työpaikassa, olisin ollut onnellinen ja iloinen oma itseni. Mutta koska niin ei tapahtunut, olen enemmän ja vähemmän huonosti viimeisten lähes yhdentoista vuoden ajan! Ei ole minkäänlaista jaksamista, eikä halua auttaa sellaista ihmistä, jonka takia menetin minulle hyvin rakkaan työpaikan. Sen lisäksi hän teki kauan sellaista, minkä takia ahdistuin ja se lisäsi myös stressiä. Projekti pilasi elämäni! Sitä ei olisi koskaan saanut aloittaa! Se on ollut elämäni kaikkein rankin kokemus! Vaikka tietty henkilö voisi miten huonosti tahansa se ei kosketa minua. Muistan vain ne hiljaiset toistuvat ohitukset ja sen pysyvän tunteen, etten voi olla koskaan missään tekemisissä tietyn henkilön kanssa! Olen ollut koko projektin ajan ihan hajalla ja rikkinäinen. Viimeisen lähes kuuden vuoden ajan olen odottanut projektin loppuvan! En voi auttaa tiettyä henkilöä, koska jo pelkkä hänen näkemisensä saa voimaan todella huonosti! Etsikää joku toinen ihminen häntä auttamaan. Minä en pysty siihen, koska tietty henkilö muistuttaisi aina elämäni kauheimmista vuosista ja menettäisin elämänhaluni kokonaan!!

2

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja mitä sitten? Kannattaa kulkea kumarassa 6vuotta niin näkee kolikon jos se on maassa.

• Anonyymi

Kahvi onkin jo tippunut, huoh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6544
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6023
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2288
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1996
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1839
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe