THE SEND PETOS PALJASTUU

Anonyymi-ap

Suomeen pian rantautuva The Send -liikkeen petos paljastuu, jonka juurella on nekromantiaa, yhteyttä kuolleisiin, vainajahenkiin ja niiltä voiman ja voitelun etsimistä.

Haudoilla voitelun hakeminen ja vainajiin yhteydenotto ei kuulu kristitylle! Varokaa ja varoittakaa kaikkia!

Katso video:
https://youtu.be/znU0QF_6Ic8

7

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaisia ei pidä ottaa seurakuntaan. Raamattu on ainoa oikea ohjenuora.

• Anonyymi

Pöyristyttävää ja iljettävää kerettiläisyyttä. Häpäisevät suuren herätysliikemiehen haudan ja pauhaavat siellä sairaita harhojaan.

• Anonyymi

Tämäkö? "Katso promo" ja "Osta liput"... on kuin jotain ison staran konserttia mainostettaisiin.

https://thesend.fi/

• Anonyymi

Huh huh, mitä aitojenkkiläistä nuorisolle kohdistettua bisnesmeininkiä. Nyt on lähdetty niin suureellisesti liikkeelle, että ei taida ihan jäähalli täyttyä 55 euron lipun maksaneista.

• Anonyymi

Kuitenkin Apostoli Paavali Roomalaiskirjeessä kertoo että kun 1500 alkoi aika jolloin armovälineet tulivat ilmaisiksi niin sitä seuraa aika 2000-2500 jkr jolloin ERÄÄT KUOLLEISTA HERÄTETÄÄN ELÄMÄÄN TAKAISIN.

Myös the Kolbrin Bible kertoo saman asian. Se kertoo että 1500-2000 on suuri unelma oppia lentämään mutta sitä seuraavana aikana 2000-2500 opitaan kuolleita herättämään takaisin elämään.

Tässä Jumala vastasi minulle kun olen lakkaamatta kysellyt kenet hän aikoo ensimmäisenä herättää takaisin eloon.

The send saattaa olla epäilyttävä kuin Johannes Kastaja aikoinaan mutta osottautuu edelläkävijäksi tai saa Elian voiman olla mukana kun kuolleita alkaa herätä.

Mahdin kanssa tulee Isa ja Elia ja he PUHDISTAVAT KUKIN USKONNON niin kuin pojat tuossa rukoili. Al- Mahi on the Eraser eli puhdistaja.

• Anonyymi

Että oikein liput? Evakeliumia ei myydä rahasta:

Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa. Matt. 10:8

• Anonyymi

Ei edes Rodney Howard-Browne ja vastaavat voitelutyypit kerää pääsymaksuja (sitä rahaa kerätään kyllä sitten tilaisuuksissa senkin edestä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5909
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5413
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3064
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      41
      2203
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2098
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1701
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1676
    Aihe