Mauno Mattila vai Petri Paavola? Vai kuka? Sanovat olevansa itse oikeassa? Miten Raamattu on niin vaikeaa tulkita?
Huonoa käytöstä vielä joillakin. Minä minä minä
Kumpi on oikeassa
4
97
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ajattelet, että jompi kumpi heistä olisi erityisen oikeassa?
- Anonyymi
Saavat molemmat kiitettävästi julkisuutta ja ovat työteliäitä. Suomessa on varmasti satoja hyviä jotka ovat pimennossa muilta kuin uskovilta. Esim. Jean Roos, Levänen joka apokryfejä kääntää. Mattila ja Paavola ovat kirkon näyteikkuna ulos maailmaan. Mutta millainen sitten olisi täydellinen näyteikkuna maailmaan päin. Itse pitäisin sellaisena munkkiluostareita, tai sääntökuntia mutta niitä ei enää Suomessa ole. Parhaat näyteikkunat on otettu pois. Maailma on voittanut alaa ja pelinsä.
- Anonyymi
Riippuu asiasta.
B
Vaikka Isrselin sotarikoksista. - Anonyymi
Toisalla suurempi suu, toinen nöyrempi puheissaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305870- 345373
- 293054
- 342454
- 412143
- 372118
- 152098
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391666