Instagramissa on useita ketjuja, joissa tanssijat voivat kertoa epäsopivasta käytöksestä tanssilattialla tai sen lähipiirissä. Tarinan kertojat ovat kertoneet asioita tunnetuista tanssijoista, tanssinopettajista, tanssikoulujen omistajista, tunnetuista tanssi Dj:stä, tunnetuista tanssibändien jäsenistä jne
Useita kertomuksia myös Suomesta.
Kertomukset valittevat vaeltavista käsistä väärissä paikoissa.
Kerrataan vielä perusasiat:
JOS viejän kädet eksyvät väärään paikkaan (esim rinnat tai takapuoli) niin toimitaan seuraavasti:
A) Viejä on komea - flirttailua
B) Viejä on ruma - häirintää tai ahdistelua
JOS seuraajan kädet eksyvät väärään paikkaan (esim palleihin tai takapuolelle) niin toimitaan seuraavasti:
A) Seuraaja on kaunis - flirttailua
B) Seuraaja on ruma - häirintää tai ahdistelua
Epäsopiva käytös paritanssipiireissä
9
204
Vastaukset
- Anonyymi
Naisille on ihme kuvitelmia, voistitte tanssia yksin. Tanssijana olen nähnyt paljon ukkojen (ei miesten) sikailua ja kähmintää, se oksettaa.
- Anonyymi
Samaa tekee myös moni nainen, en halua että mun haaroihin työnnetään sitä jalkaa.
- Anonyymi
MT on suurin ongelma tanssipaikoissa.
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla hieman juntti. dt50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja taitaa olla hieman juntti. dt50v
https://tanssija.wordpress.com/2009/05/18/normaali-tanssiasento-ja-liike-vakiotansseissa/ - Minä kilpatanssiopetuksen saanena voin jakaa tämän.
- Anonyymi
Seksiä tanssilavalta on aina saanut
- Anonyymi
Saa jos haluaa, minä en halua naaaamasta kiiirttua.
- Anonyymi
Tuo ei oikeasti toimi nimittäin minkä tahansa näköinen nsinen nostaa tuosta oikeusjutun heti eli muutamien vuosien aikataululla, kun hän saa niin suuret allit, että ne alkavat haitata flirttailua.
- Anonyymi
Jos olisin nainen niin en harrastaisi tanssia paritanssia. Tanssisin kotona oksettaa kaikki käppyräiset ukot lavoilla. dtanssija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870