Mitä pahaa karhut ovat tehneet?

Anonyymi-ap

Minä olen ruokkinut niitä parikymmentä vuotta ruoantähteillä ja teurasjätteillä joita saan teurastamolla työskentelevältä kaveriltani. Minulla on satoja valokuvia karhuista, eikä minulla ole ollut yhtään uhkaavaa tilannetta kuvatessa.
Karhut tuntevat minut ja osaavat odottaa ruokaa ja ne ovat ystäviäni. Eikö se ole parempi että ne ovat kylläisiä, eivät tule syömään vaikka koiraasi, lehmiäsi tai tule sinun roskiksellesi?
https://yle.fi/a/74-20153493

12

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo antaa nallukoiden olla

• Anonyymi

Joo ei karhussa pahaa olekkaan ja niitä mahtuu metsiin, mutta pitäisi nyt olla järki päässä ja antaa olla villieläimien villejä. Mitäs sitten kun et enää jaksa kantaa noille sapuskaa ja olet totuttanut ne ihmiseen. Mitäpä luulet mistä ne sitten alkaa etsimään sapuskaansa. On ihan saatanan tyhmää alkaa "kesyttämään" noita petoeläimiä, ei ne oo mitään lemmikkinallukoita.

• Anonyymi

Ne karhut joita ruokit on ammuttava heti,älä totuta ihmisiin

• Anonyymi

On niitä siellä kuleksinut tosiaan jo parikymmentä vuotta, eikä mitään ongelmaa. Karhut totuttaneet minut niihin, eikä toisinpäin. Koita vaikka itse hiippailla sinne kojulle, kun ne ovat jo syömässä. Luulen että jää sinulta tekemättä.

• Anonyymi

Mettään karhut

• Anonyymi

Saattaapi joku päivä käydä samat kun sille Kanadalaiselle luontokuvaajallekin joka luuli olevansa karhujen kaveri.

• Anonyymi

Karhut söi mun hunajat. Tappakaa kaikki karhut.

• Anonyymi

Mitä tuo ny o? Karhu iski minulta akan ja ne meni naimisiin!

• Anonyymi

Hommaa uusia ystäviä ja anna karhujen olla.

• Anonyymi

Kuka on teurastamolla antanut luvan kuskata teurasjätettä pois firman alueelta ? Tietääkö eläinlääkäri missä teurasjätettä tarjoillaan luonnon elukoille ? Tiedätkö että ruokinnallasi tuhoat karhun luontaisen ihmisarkuuden ? Onko mielestäsi oikein että karhu seuraa ihmistä, ja luulee että teurasjätettä olis saamaksessa.
      Järki käteen ja ostoksille" apteekkiin".

• Anonyymi

Alavuden seudulle pitäis muutenkin vähän seurata millaiset ihmiset eläimiä pitävät. Tarkkailkaapas vähän ja tehkää ilmoituksia.ihan vaan eläinten hyvinvoinnin puolesta.kiitos

• Anonyymi

Vihjeenä Hakojärvenseutu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6694
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6153
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3414
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2870
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2634
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2328
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2168
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2026
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      1890
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe