Auttakaa vähän, kun en keksi oikein mitään! Mies olen ja naista haen, joten ei kiitos muka vitsikkäille homo jutuille.
Mitä kirjoitan tinder-profiiliin?
28
301
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoita niin kiin Cosmo kirjoittaa!
- Anonyymi
Kirjoita ,että olet pitkän salskea ja hoikka tumma ja komea. Vaikka oletkin todellisuudessa yli satakiloinen ja metrikuusikymmentäsenttinen perunanenä.
- Anonyymi
Kirjoita että löytyy penis ja pulssi. Mitään muuta siinä ei tarvitakaan.
- Anonyymi
Eikö naamakirjasta löydy? Maireasti aloitat ja väsytät laittamalla useita viestejä putkeen, valitat elämäsi tyhjyyttä ja kenties parisuhdettasi, että ei ole mitään yhteistä. Kyllä saletisti irtoo joku, joka kokee itsensä sinun "pelastajaksi" pois huonosta suhteesta. Älä missään nimessä kerro (jos tunnistat omat vikasi) millainen narsisti todellisuudessa olet.
- Anonyymi
Kirjoitat vain rehellisesti niin kuin asiat on:
Ruma, lihava +60 vuotias haiseva juoppo etsii kävelevää rahapussia, jota voi myös nus.... - Anonyymi
Vaikkapa näin:
Olen sen ja sen ikäinen mies ja kaipaan rakkautta naisilta.
Olen raitis mies joka omistaa talon ja kesämökin.
Kaipaan vierelleni naista jota rakastaa ja jonka kanssa jakaisin omaisuuteni .
Seksi ei ole pääasia ihan alussa mutta kun vihillä käydään, niin alan panna joka päivä kuin kone.
Vähintään 2 varvia päivässä.
Vaatimus naiselta on se että on yhtä rikas kun minä ,isot tissit ja pieni peppu.
Ei saa näyttää huorahtavalta, ei saa olla lapsia ja kasvotkin pitää olla kauniit että ilkeää sukulaisille esitellä. - Anonyymi
Somessa on vain epätoivoiset ihmiset seuraa hakemassa. Aloittajan kannattaa katsella ympärilleen niin mielenkiintoisia ihmisiä on maailma täynnä.
- Anonyymi
Asun itse Lieksan savolanvaarassa, siis Viekin takamailla. Etsin naista joka osaa tehdä hyvää ruokaa, pestä pyykit ja ottaa silloin älläin suikkiin.
Suotavaa olisi että nainen kerran päivässä myös pyllistäisi että liitostamme tulisi suuri täyttymys. - Anonyymi
Tinterissä kaikki miehet valehtelee ja esiintyvät ihan muina kun oikeasti olevat.
Samoin on naisten kanssa! Itse käytin jonkun aikaa tinderiä ja huomasin sen että henkilöt oli todellisuudessa ihan erilaisia kuin olivat kertoneet .
Ensimmäinen nainen oli rapajuoppo joka etsi rikasta miestä.
Toinen oli täysi sekopää.
Kolmas halusi heti avioliittoon ilman avioehtoja...jo viikon kuluessa.
Neljäs oli jo 3 kertaa eronnut ja hänkin tiukkasi mitä omistan. - Anonyymi
Olen mies ja etsin miestä anaaliseksiin.
Tolla pääset alkuun!- Anonyymi
Metsästysseuroista löytyy.
- Anonyymi
Olen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin naisilla maha pömpöttää, ikään kuin paskalasta siellä kannettaisiin. Hyi helvetti! Liikkukaa naiset, liikkukaa. Olette rumia nykyisellään.
Ottakaa tästä mallia: https://www.youtube.com/watch?v=uO_jfEk-adw
t. Cosmo- Anonyymi
No mitäs se cosmo sitten tekisi tuollaiselle naiselle?
Taitaisi olla kyyti niin kovaa että nolo tulee pojalle ja pitää nousta pankolle takaisin äitin velliä lipittelemään kunnes häpeä haihtuu... - Anonyymi
Cosmo corevätkylä, mul ei oo pelkääjälle paikkaa!
- Anonyymi
Deluxe Suihinottokone 3-in-1
Deluxe suihinottokone yhdistää voimakkaan imun ja edestakaisen liikkeen nautinnollisella tavalla! Lisästimulaatiota tarjoava värinä ja hands-free kokemus imukuppitelineellä tarjoavat äärimmäisen realistisen kokemuksen!
5.0 (6)
Hinta
149,90 €
109,90 €- Anonyymi
Haluan deluxe suikkarikoneen 🙋♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan deluxe suikkarikoneen 🙋♂️
Nyt tuli kiire ostamaan suihinottokone 🤸♂️🤸♀️🤸♂️🤸♀️🚴♀️🚴♀️🚴♀️🚴♀️🏃♀️🏃♂️🏃♀️🏃♂️
- Anonyymi
Tulee halvemmaksi ja on parempi kuin akka ja ei ainakaan mäkätä että tee sitä tätä tuota.
- Anonyymi
Sukella uudenlaisten nautintojen maailmaan XXL Plug -anustapin avulla! Tämä tuote on suunniteltu erityisesti kokeneille käyttäjille, jotka haluavat kokea intensiivisempiä ja syvempiä tuntemuksia. Sen kapeneva kärki tekee asettamisesta helppoa, mutta todella suuret mitat ja paksu varsi takaavat venyttävän ja täyttävän vaikutuksen, joka vie nautinnon uudelle tasolle. Täydellinen valinta.
- Anonyymi
Etsitään ulkomaalaista miespuolista alle 30 v henkilökuntaa kuuluisaan saunakylään ja saunalautalle Yamaliin.
Hyvät luontaisedut, mm. vapaa tummelietu ja asunto kerrostalossa.
Sisävesilaivurin pätevyys katsotaan eduksi saunalautalle hakeutuvilla. Hakemuskuoreen tunnus Aukka tihnus.
Lisätietoja antavat yamalin saunakylässä;
Johtaja Jatkuvasyyttely
Sihteeri Aitonainen Jonne
Osoite: Saunakylä, Yamali - Anonyymi
Olen Neandertalimiesten edustaja suoraan alenevassa polvessa, käytän ilmaisua itsestäni "miesten mies" jos vastausta / vastakaikua ei ala kuulumaan, ryhdyn pitkän historian edellyttämiin, toimenpiteisiin.
- Anonyymi
Olen CroMagnon eli nokitan sinut helposti!
- Anonyymi
Helposti ymmärrettävä, tehokkain ja täydellisen varmasti kaiken kerralla selittävä profiiliteksti: "Olen lieksalainen mies." Muuta ei tarvita, sillä siinä on kaikki!
- Anonyymi
Mielestäni Lieksalainen työtön mies on energinen ja dynaaminen, hyvin varustettu!
T Savotan Sanna - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni Lieksalainen työtön mies on energinen ja dynaaminen, hyvin varustettu!
T Savotan SannaMoi Sanna, milloin voitaisi tavata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi Sanna, milloin voitaisi tavata?
No vaikka heti ja savotalla tietysti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T Savotan SannaSoitellaan! 😛 https://www.youtube.com/watch?v=kQmE_sFTzz4&ab_channel=Skorz
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777