https://www.is.fi/musiikki/art-2000011160478.html
Kuka taliaivo voi edelleen kuvitella käyvänsä siltsun keikoilla? Minkälaiset ihmiset supporteeraavat aikuista miestä joka on harjoittanut törkeää seksuaalista väkivaltaa alaikäistä pientä poikaa kohtaan?
Anna mä arvaa: tiedostavat ihmiset jotka tiedostavat että siltsu on itse taatusti lapsuustraumatisoitunut ja siksi käytti lasta seksuaalisesti hyväkseen. Ei sairasta miestä saa syyllistää ja tuomita. Jari on traaginen hahmo jota kohtaan tulee tuntea myötätuntoa ja empatiaa. Kun osoitat yhtä sormea toista ihmistä kohti osoittaa kolme sormea itseesi. Itte oot. Me ymmärtämättömät tuomiohenkiset pahat ihmiset emme tätä ole tulleet ajatelleeksi.
Ilmeisesti kaikki siltsun keikoista vieläkin maksavat idiootit ovat itse pedareita. Ei tätä muuten voi ymmärtää.
Miten Siltsulla voi edelleen riittää keikkaa?
12
215
Vastaukset
- Anonyymi
Miettikää niitä lapsia, joita kuvissa oli. Ja seuraavaksi hävetkää, että iljettävän ukon keikat kiinnostaa....kuvat meinaan ei ollut maisemakuvia.
- Anonyymi
Ja kaikki se mitä jää pimentoon. Mitähän kaikkea se mies onkaan ehtinyt tehdä kaikkien vuosien aikana sellaista mikä ei ole päässyt päivän valoon.... Jäätävää edes ajatella.
Vaan faneja riittää. Ei voi käsittää varsinkaan kun tietää että nimenomaan ikänaiset, lastensa äidit, ovat siltsun suurin fanikunta. Yök. - Anonyymi
Kuinka kukaan voi mennä ostamaan lippuja tuo iljettävän olion keikoille, eivätkö yhtään ajattele niitä viattomia lapsia joita tuo turvonnut huumeäijä on hyväksikäyttänyt.
- Anonyymi
Aloittaja kysyi ja itse vastasi. Se oli siinä.
- Anonyymi
Siltsu on aika rasvakasa tätänykyä. Ei ole keikkakunnossa. Toivottavasti jättänyt internetin taakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltsu on aika rasvakasa tätänykyä. Ei ole keikkakunnossa. Toivottavasti jättänyt internetin taakseen.
Jospa sitä käydään katsomassa samasta syystä kuin Johanna Tukiaista.?
- Anonyymi
Thaimaan kävijä.
- Anonyymi
Mahtaako sillä olla vielä se hulppea kämppä Benalmadenassa Espanjassa?
- Anonyymi
Vain idiootit akat mahdollistaa tuon että pedarilla on keikkaa. Hävetkää. Miten ikinä voitte kuolata tuon tason tyyppiä.
- Anonyymi
Thaimassa sairas seksiturismi kukoistaa. Jokaiselle löytyy jotain. Myös Siltsulle.
- Anonyymi
Hyi saatana.
- Anonyymi
jari sillanalla tour 2025
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807