Puolisoni kanssa yhteislä pelimerkkejä tehdessä kysyin miestä kimppaseksiin mutta se ei ole hänen juttu.
Saan kuitenkin osallistua jos miehiä on enempi kuin yksi.
Mies perusteli asian näin: kimppaa hän ei voi minulle järjestää niin saan olla vaikka useiden miesten seksikumppanì, mutta en saa panna yhden kanssa aina täytyisi olla ainakin toinen mukana.
Olisi yksi mies joka on flirttaillut minulle ja haluaisin mennä sänkyyn hänen kanssa.
Pitäisikö sanoa miehelle että hommaa toinen mies mukaan niin suostun.
Vai pitäisikö valehdella miehelleni että olin monen miehen kimppanaisena?
Olen löytänyt
7
636
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydä miestä hankkimaan toinen kaveriksi. Ei tule miehellesi paha mieli...
- Anonyymi
Pelkään pelottavani tämän miehen pyytämällä myös toisen miehen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään pelottavani tämän miehen pyytämällä myös toisen miehen mukaan.
En usko. Kyllä hän kaveriaan pyytää kumppaniksi.
- Anonyymi
Vähän riippuu tietenkin miehestä ja miehistä, mutta jos ei ole kovin tottunut harrastamaan seksiä monen kanssa yhtä aikaa, niin voi kokea sen hiukan häiritsevänä. Varsinkin jos mennään sellaisiin perinteisiin tupla panoihin missä toinen on anaalissa ja toinen vaginassa. Aloittaisin itse kyllä ihan yhdellä miehellä ensin. Kannattaa myös mennä erilaisiin swingers tilaisuuksiin. Niissä ei välttämättä tarvitse osallistua. Voin vain katsella ja jos haluttaa niin voi sitten osallistuakin. Voit ehdottaa että mies toisaalta kokeilisi jotain toista naista ja myöhemmin voisitte olla sitten vaikka kaikki kimpassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän riippuu tietenkin miehestä ja miehistä, mutta jos ei ole kovin tottunut harrastamaan seksiä monen kanssa yhtä aikaa, niin voi kokea sen hiukan häiritsevänä. Varsinkin jos mennään sellaisiin perinteisiin tupla panoihin missä toinen on anaalissa ja toinen vaginassa. Aloittaisin itse kyllä ihan yhdellä miehellä ensin. Kannattaa myös mennä erilaisiin swingers tilaisuuksiin. Niissä ei välttämättä tarvitse osallistua. Voin vain katsella ja jos haluttaa niin voi sitten osallistuakin. Voit ehdottaa että mies toisaalta kokeilisi jotain toista naista ja myöhemmin voisitte olla sitten vaikka kaikki kimpassa.
Minä en oikein tykkää anaali jutusta mutta tykkään olla kontallaan ja toinen panee takaapäin ja annan toiselle suuseksiä.
- Anonyymi
Kokeillaan ensin kaksin.Kyllähän sitte kaverinki mukaan saan jos sinua haluttaisi niin.
- Anonyymi
Itse haluaisin naisen jonka kanssa voisi myös kimppailla ja muuta kivaa.
M42 s
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624143Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372463- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840