Ajattelin äänestää miestä kuntavaalissa miestä ja aluevaalissa naista, mutta ketä.? Vihervasemmisto ei kyllä ole minun mieleen, eikä kommunistit.
Ketä äänestäisin sunnuntaina
16
226
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen aina äänestänyt miestä
Minusta miehet ymmärtää asiat paremmin.
Eikä ne keskustelussa kimitä niin kuin akat.
Akkojen kiljuminen ottaa korviin. - Anonyymi
Persuilla on pehmiä pää.
- Anonyymi
Äänestä Pöntistä, koska se on jo tähän mennessä tehnyt ison työn TK:n säilymiseksi. Toivottavasti onnistuu. Jos ei mene läpi, niin ei ole toivoakaan.
- Anonyymi
En ole vielä äänestänyt. Ääneni on kaupan, tarjoaako kukaan tänään makkaroita. Nyt sais mun ja akan äänet parilla makkaralla.
Tehdäänkö diili.- Anonyymi
Persuilla on tänään makkaraa tarjolla Alangon K-supermarketilla klo 17-19 ja huomenna S-marketilla klo 12-14. sieltä vaan hakemaan
- Anonyymi
Prisman pihassa oli tänään kepun makkaroota, kaks söin vaikka oon jo äänestäny.
- Anonyymi
Aion äänestää kunnallivaaliis miestä ja aluevaaliis naista
- Anonyymi
äänestä sellaista joka lupaa että terkkari ja vuodeosasto säilyy lapualla!
- Anonyymi
Sellaista ei voi luvata kukaan. Yrittää toki kannattaa.
- Anonyymi
Pöntinen ja Anneli Jäätteenmäki ovat turvallisia valintoja.
- Anonyymi
Soten takia, joo. Ollaan tk:n kanssa nyt selkä seinää vasten, ettei tarvitse sitäkin lisätä "listaan".
Äänestän vaikka Saatanaa, jos se lupaa että saan edes kuolla Lapualla!
Jos tk lähtee, niin ollaan kyllä melkoinen käpykylä, joka ei kyllä asukkaita houkuttele.
- Anonyymi
Tässä hyvät äänestysohjeet?
"Viisi ohjetta tuleviin vaaleihin:
- Äänestä pienpuoluetta
- Äänestä vasta vaalipäivänä
- Älä käytä lyijykynää
- Tee numeroista riittävän isoja
- Älä pidä vaalisalaisuutta"- Anonyymi
Tuossa lyijykynä-kohdassa lakkasin lukemasta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa lyijykynä-kohdassa lakkasin lukemasta...
Onhan noista lyijykynä + pyyhekumi jutuista ollut aikoinaan enemmänkin juttua ja ei ole aivan vieras asia Suomenkaan vaaleissa ollut.
- Anonyymi
Minä en noudata noista mitään.
- Anonyymi
Kaik samal susi p...k.aa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2266448Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne633283Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1002909- 1562282
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171812Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1661515- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291393Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351331Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091037