Eräs nainen, johon olin juuri hiljakkoin tutustunut, soitti minulle sydänyöllä ja sanoi haluavansa seksiä kanssani. Olin aivan pihalla tästä, en tuntenut häntä. Olin vasta häneen tutustunut tuttavieni luona, enkä tiennyt mistä hän oli numeroni saanut. Yritin pysyä housuissani ja vaikuttaa asialliselta, vaikka se oli kieltämättä vaikeaa. Hän kertoi puhelimessa mitä haluaisi tehdä minulle, ja kysyi mitä haluaisin tehdä hänelle. Tämä soti kaikkea aiemmin kokemaani vastaan. Hän oli fiksun oloinen nainen ja luultavasti parikymmentä vuotta minua vanhempi. Otan asiat sellaisena vastaan kuin ne tulee, niin nytkin. Kuuntelin ja vastailin parhaani mukaan, mutta miten suhtautua asiallisesti, kun ei tällaiseen voi valmistautua. Asia eteni niin, että tapaamme mahdollisimman pian. Hänellä oli puhelinnumeroni ja hän sanoi palaavansa asiaan pian. En tiennyt mitä ajatella.
Kului päiviä, jokunen viikkokin. Yritin soittaa numeroon josta hän soitti. Numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä, sanoi neiti operaattori. Aloin huolestua. Mitä tämä kaikki olikaan yhteensä? Lähdin käväisemään tuttavani luona, jossa olin naisen tavannut. Johdattelin asian viattomasti tuttavan vaimolle, kysyin häneltä vaivihkaa tästä naisesta, että kuka hän oli. Hän on kuulemma mukava nainen, eronnut, yksin talossaan asuva erikoissairaanhoitaja. Hän ihmetteli miksi kysyn. Ihan mielenkiinnosta koska en ole aikaisemmin ollut häntä nähnyt, sanoin.
Hän asui eri kaupungissa, siinä syy. Annoin asian olla.
Kului pari vuotta. Ollessani kerran kaupungilla kahvilla hän yllättäen astui sisään. Tunnistin hänet heti, mutta käänsin pääni poispäin. Olin katsovinani päivän lehteä kun hän tuli suoraan pöytääni. Hän kysyi sopiiko istua. Olkaa hyvä, vastasin. Mietin että on hänellä ainakin pokkaa. Hän alkoi jutella jälleen mukavia, kuin olisi vanha tuttu, mutta ei sanaakaan siitä mitä on tapahtunut ja sanottu. Hyvä niin. Hän oli muuten kuin ennenkin, kova puhumaan, mutta jotain oli erilaista. Näin hänen silmistään että kaikki ei ollut kunnossa, koska hän vältteli parhaansa mukaan suoraa katsekontaktia. Hän odotti kesää, sanoi päivien olevan yksinäisiä, koska hänellä ei ole sellaisia ystäviä, joiden kanssa voisi lähteä johonkin viettämään aikaa. Siinä kohtaa tuli mitta täyteen. Nousin ja sanoin, että minun pitää lähteä. Verenpaineeni oli noussut. En voinut ymmärtää miksi aikuiset ihmiset käyttäytyvät tuolla tavalla.
Kuulin tuttaviltani myöhemmin että hän on eläkkeelle jäänyt mielenterveyshoitaja. No niin, siinähän se tuli, selitys.
Tämä ei ole seksinovelli, pahoittelut siitä. Mutta siitä olisi voinut tulla sellainen. Pidetään siitä kiinni, varresta.
Mistäs nyt tuulee
Anonyymi-ap
2
1247
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno ärsyke, lisää tuollaisia aloituksia. 👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982