Vuoden 2021 kunnallisvaalit muistetaan siitä, kun Kemissä äänestettiin laitaoikeistoa. Luultiin perussuomalaisia työväenpuolueeksi.
Vuonna 2025 kunnallisvaalit muistetaan siitä, kun Kemissä perussuomalaiset palasivat pienpuolueeksi.
Perussuomalaisista pienpuolue?
12
290
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
O==========================================================O
________- Onneksi On PerusSuomalaiset - Puolustamassa Suomen Kansaa -________
_________________ - Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen - ! __________________
_________________________ - KYLLÄ - PERUS - ON - PARAS - ! __________________________
O===========================================================O - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
O==========================================================O
________- Onneksi On PerusSuomalaiset - Puolustamassa Suomen Kansaa -________
_________________ - Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen - ! __________________
_________________________ - KYLLÄ - PERUS - ON - PARAS - ! __________________________
O===========================================================ONo miten ne perssuomalaiset puolustaa Suomen kansaa?
Se on jäänyt epäselväksi. Hokemalla asia ei muutu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten ne perssuomalaiset puolustaa Suomen kansaa?
Se on jäänyt epäselväksi. Hokemalla asia ei muutu.Kannattee lukea muutakin kuin kansan uutisia, avautuu silmät sullakin.
- Anonyymi
Jep totta!
Näinhän siinä sitten kävi
- Anonyymi
Teot ovat muuta kuin lupaukset. Siinä tulee leikatuksi omankin puolueen kannatus. Pettyneiden määrä on valtava.
- Anonyymi
Itseasiassa Persut ovat kuin ovatkin työväenpuolue jos vertaa vaikka demareihin tai vasemmistoon jotka haluavat vain elättää lapatossuja ja lorvikatareja, jonka viulut olisivat verottaneet työssäkäyviltä. Persut ovat sentään saaneet työssäkäyvän ostovoiman kasvuun edellisen tyttöhallituksen suhmuroinnin jälkeen.. voit sen tarkistaa tilastokeskuksesta, niin ei trtte KU:n propagandaa uskoa.
- Anonyymi
"Persut ovat sentään saaneet työssäkäyvän ostovoiman kasvuun edellisen tyttöhallituksen suhmuroinnin jälkeen.."
"voit sen tarkistaa tilastokeskuksesta,"
Tarkistin, enkä löytänyt kyllä sieltä sellaista mainintaa että perussuomalaiset olisivat saaneet ostovoiman nousuun. Itse asiassa ostovoima on heikentynyt mutta sehän ei persulle sovi.
Ehkä sinulla on parempi tieto, näytäpä meille se Tilastokeskuksen raportti.
- Anonyymi
Meniköhän 2 vai 3 päivää vaaleista kun vasemmisto ilmoitti etteivät voi pitää vaalilupauksiaan XD kauanhan siinäkin meni, mutta onnea heitä äänestäneille, saitte mitä tilasitte XD
- Anonyymi
Ai niinkö? Missä noin sanottiin? Vai ettet kuitenkin keksi omiasi? Persut valehtelun mestareita, niin totuudet kyllä tiedetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkö? Missä noin sanottiin? Vai ettet kuitenkin keksi omiasi? Persut valehtelun mestareita, niin totuudet kyllä tiedetään.
Persut on noloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2246427Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne633213Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä872866- 1562282
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171802Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1641507- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291393Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351331Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027