siis itelläni on nyt ollu ymmärtääkseni jotain välivuotoo täs jo viis päivää ja jotenki tuntuu vaa menevän kokoaja oudommaks kun nyt se on jo ruskeaa!?
oon 16 ja mul on ollut menkat jo kolme vuotta sekä ovat ymmärtääkseni myös ihan säännölliset vaikkakin kipeet. viimesimmist on jo yli kaks viikkoo mut alko just viis päivää sitten tää outo vuoto. menin sit googlettaa et mitä vitsii ja luin jostain et vois olla ovulaatioon liittyvää mut sen sanottii maksimissaa kestävän 2 päivää ja viidettä päivää jo viedään D;
en oikein osaa puhuu äidillekkää enkä oikeest yhtää tiiä mitä tehä ja mist voi olla kysymys :((( oisko kellään jotai tietoo täst?
APUA! "hiukan" huolestunut teini täällä
5
136
Vastaukset
- Anonyymi
Onko painosi noussut? Painon nousu voi aiheuttaa poikkeavia vuotoja.
- Anonyymi
no ei kyl ainakaan mitenkää suuresti et ehk joku pari kiloo mahdollisesti sinne ja tänne.
- Anonyymi
Välivuotojen taustalla voivat olla myös emätintulehdukset tai kohdun sairaudet, kuten myoomat tai polyypit.
Joskus välivuodot ovat merkki jostakin yleissairaudesta, esimerkiksi kilpirauhasen toimintahäiriöstä, tai ylimääräisiä vuotoja voi aiheuttaa huonossa tasapainossa oleva sairaus, kuten diabetes tai munuaisten tai maksan vajaatoiminta.
Jos olet ollut suojaamattomassa yhdynnässä niin voi olla klamydia.- Anonyymi
nii siis en tiiä et pitäiskö mun ottaa yhteyttä johonkin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nii siis en tiiä et pitäiskö mun ottaa yhteyttä johonkin??
Kilpirauhanen , diabetes , maksa ja munuaiset tutkitaan verikokeella. Emätintulehdus ,polyypit , myoomat gynekologilla. Ensin kannattaa käydä verikokeissa eli varaat ajan terveyskeskukseen lääkärille,joka tekee lähetteen verikokeisiin. Jos ne veriarvot on normaalit niin sitten varaat ajan ehkäisyneuvolaan ja siellä ehkäisyneuvolan lääkärille. Ja sitä kautta tutkitaan onko emätintulehdus tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061