Suuri seikkailu starttasi - Katsoitko? Tykkäsitkö vai et?

19

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näitä seikkailu sarjoja on jo liikaa,ei jaksa enää katsoa.

• Anonyymi

Matinsalo vanhentunut noin . Huh. Vaihdevuodet ja rappio näin käy kaikille. Mikään ei auta. Ehkä aurinko uinti ja merivesi kuin tuoreet kasvikset. Puhdas vesi . Vitamiinit. Mutta hyvä kun on kunnossa . Usein vaihdevuosien jälkeen jää sänkyyn ja syö herkkuja . Siitä vasta väsynyt olo tulee. Lapissa on vielä raitista ilmaa . Olipa hyvä että tuli esille. Lohduttaa naisia . Huippu urheiljatkin kuolee kuin missit kuin muut. Vähemmän sähköisiä valopikseleitä nettiä ja enemmän ulkoilua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matinsalo vanhentunut noin . Huh. Vaihdevuodet ja rappio näin käy kaikille. Mikään ei auta. Ehkä aurinko uinti ja merivesi kuin tuoreet kasvikset. Puhdas vesi . Vitamiinit. Mutta hyvä kun on kunnossa . Usein vaihdevuosien jälkeen jää sänkyyn ja syö herkkuja . Siitä vasta väsynyt olo tulee. Lapissa on vielä raitista ilmaa . Olipa hyvä että tuli esille. Lohduttaa naisia . Huippu urheiljatkin kuolee kuin missit kuin muut. Vähemmän sähköisiä valopikseleitä nettiä ja enemmän ulkoilua.

Höpö, höpö sun juttujasi 😊

• Anonyymi

No niin taas..ahonen siellä kyttää rahoja niin myös doupin ukko isometsä.!!!!!! aina samat naamat.Pois ja äkkiä sieltä.

• Anonyymi

Totta turiset lajitoveri.Samat naamat paikalla.HERÄÄ JO TUOTANTO YHTIÖ

• Anonyymi

Terveystieto lukion kirja on hyvä lukea .

• Anonyymi

Haaviston puoliso myös aina mukana .

• Anonyymi

MINÄKIN PÄRJÄISIN SIELLÄ PAREMMIN

• Anonyymi

antaisin voitto rahat vähäosaisille.Se on totuus.

• Anonyymi

Hopi hopi viestiä yhtiölle

• Anonyymi

En katsonut.
      Voisiko joku kertoa mitä tapahtui, kuka puhui ja mitä.
      Kuka tai ketkä juonittelee ?
      Kuka valittaa olosuhteista....
      Kenen mielestä persut on persee.....
      Kuka on koko ajan äänessä...
      Kuka vonkaa ja keneltä....
      Joko peitto heilui.... ylös alas....
      Ketä juontaja vihaa.... suosii.....

• Anonyymi

Eihän näitä ohjelmia viitsi katsoa, kun samat turhakkeet pyöritetään kaikissa ohjelmissa. Sama se on noiden juontajienkin kanssa.

• Anonyymi

Samoja tyyppejä on joo joka sarjassa, se on se ainainen valitus. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kenet sitten haluattaisiin nähdä televisiossa?

• Anonyymi

Ihan ketä van. Jaksoja kun tulee niin monta, että siinä kyllä ehtii katsellessa pähkäillä kuka menestyy jne. Katsokaa esimerkiksi sitä Master Chefiä niin ei tarvitse olla kuluneen kasvon julkkiksia, kun pääsee jyvälle kuka osaa ja miten kukanenkin toimii. Tuossa kokkiohjelmassa jopa tsempataan toisia ja iloitaan toisten menestymisestä eikä supatella ja juonita, reilumpaa meininkiä.
        Jos kansalaisten enemmistö paheksuu tyrkkyjulkkiksia niin tuotannon pitäisi kyllä reagoida.
        En minä ainakaan ilosta hihkunut, kun julkistettiin Selviytyjien nimet. Minulle kelpaa aivan tuntemattomat, ohjelman myötä tulevat tutuiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan ketä van. Jaksoja kun tulee niin monta, että siinä kyllä ehtii katsellessa pähkäillä kuka menestyy jne. Katsokaa esimerkiksi sitä Master Chefiä niin ei tarvitse olla kuluneen kasvon julkkiksia, kun pääsee jyvälle kuka osaa ja miten kukanenkin toimii. Tuossa kokkiohjelmassa jopa tsempataan toisia ja iloitaan toisten menestymisestä eikä supatella ja juonita, reilumpaa meininkiä.
        Jos kansalaisten enemmistö paheksuu tyrkkyjulkkiksia niin tuotannon pitäisi kyllä reagoida.
        En minä ainakaan ilosta hihkunut, kun julkistettiin Selviytyjien nimet. Minulle kelpaa aivan tuntemattomat, ohjelman myötä tulevat tutuiksi.

Selvityjissä oli aluksi ihan taviksia, mutta se meni myös julkkisten leikkikentäksi.
        Kohta siinä Summit formaatissakin on julkkiksia.

• Anonyymi

Samat naamat joka formaatissa. Ei kiinnosta yhtään. Sinänsä ohjelmassa ei muuta vikaa.

• Anonyymi

Katsojalla on valinnanvapaus. Minä valitsin katsoa jotain muuta.

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Tavikset parhaita, menestyneet julkkikset ei tarvitse rahaa, eikä (tuntemattomat) tubettajat mitkä rahastaa mainostamalla mitä tahansa, menisivät töihin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6043
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3334
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2790
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2614
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2308
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2006
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1849
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe