Löytyisikö vähän pyöreämpi naista jota tekisi mieli seksiä minä haluaisin panna teitä ja leipoa teidän ihania rintoja ottakaa yhteyttä niin voidaan sopia koska voitaisiin tavata
Vähän pyöreämpiä naisia
18
435
Vastaukset
- Anonyymi
Niin onko teitä mies joka rakastaa pyöreyttä. Varsinaissuomi.
- Anonyymi
Minä olen Varsinais-Suomesta ja rakastan pyöreitä naisia jos sinua kiinnostaa niin ota yhteyttä niin voidaan sopia paremmin.
Kiinostaako tutustua 41v mieheen paremmin? Olen Salosta 185cm 115kg ja hiukset ovat yleensä ajeltu pois
- Anonyymi
Oletko pyöreä nainen?
- Anonyymi
Hei. Täällä olisi pyöreyttä tarjolla ..sopivissa mitoissa
- Anonyymi
Minulla on upeat rinnat f kuppi ja sopivasti pyöreyttä ..tatoidin juuri nyt ...makaan yksin sängyssä ja haluttaisi
- Anonyymi
Tule käymään Salossa niin voidaan hoitaa homma
- Anonyymi
Täällä ois isot tissit ja perse. Käykää kunnolla kimppuun te karjut vaikka porukalla. N40v 02a
- Anonyymi
Miten saa yhteyttä sinun tulisitko Salossa käymässä.
- Anonyymi
Moikka.Olen 02a saisinko hieroa tissejäsi katsella muhkeaa perääsi nuolla kaikea muuta kivaa.Oon 57v siisti mies.
- Anonyymi
Saisko antaa pikkusen suulla nautintoa neidolle? Olen 48v mies 02-alue.
- Anonyymi
Keski-uusimaa löytyy! N33
- Anonyymi
Miten suhun saisi yhteyttä? M33
- Anonyymi
Tutustuin yhtee hoitsuun laivalla, kaunis kasvoilta vähän ylipainoinen sopivasti. Itsellä kumppani langan laiha himo kuntoilija. Tansimme illan aikana paljon yhdessä hoitsun kaa, molemmat tunsimme väreilyä toisistamme. Päädyimme mun hyttiin, riisuin hänet hitaasti pääly vaatteista. Haukoin henkeä mitkä muodot, eritoten kunnon rinnat, hoitsu aivan kiimassa repi housuni hoki nussi mut. Pehmeys jota arvostan naisessa, miten kaunis pillu pääsin imee ja leikkii kielelläni. Orgasmin sai muutamassa minuutissa, kaluni upotin tähän herkkuun miten tiukka ja kimmoisa vako. Nussittiin parituntia kuin eläimet, satamassa vaihdettiin yhteystiedot tapaamme nykyään parikertaa kuussa. M 34v
- Anonyymi
Teki varmaan kutaa.
- Anonyymi
Ai että, pitänee lähteä laivalle..
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510