En usko Jumaliin.
En tiedä olenko vain taikauskoinen.
Jos joku loukkaa, se voi synnyttää vihaa.
Uskon kait kuitenkin jonkinlaiseen karman lakiin.
Ihmiset voivat vihasta suunnata energiaa, jolla on vaikutusta toiseen ihmiseen. Kuitenkin se negatiivinen energia ei ehkä osu ja vahingoita, jos toinen on syytön. Ihminen siis saa vihastua, mutta ei toimia toista kohtaan ymmärtämättömästi.
Aurorab:lle kysymys. Olenko sinua vastaan rikkonut? Koetko, että olen arvostellut sinua esimerkiksi äitinä?
Lightning
Rikkominen
2
117
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se nyt niin paha ole jos arvostelee eläviä ihmisiä tai vaikka heitä vaikka herjaa.
Jos kuolleita homoja herjaa, niin se on aika paksua.
Toisaalta ei se mitään muutoin haittaa, vaan antaa idioottimaisen kuvan herjaajasta jos käy kuolleiden kimppuun.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Olen miettinyt viime aikana, että yhdistänkö sattumanvaraisia asioita toisiinsa.
Eilen tspahtui niin. Lapseni höpötti hiukan etäämmällä..."katso, katso, katso, ötökkä". Samaan aikaan kädelleni lensi ötökkä. Prikulleen samaan aikaan. Lapseni ei siis sitä nähnyt, vaan kun kysyin asiasta, hän oli valon heijastuksista jotain eksinyt, ei siis edes katsonut minuun päin sillä hetkellä...
Kyseisen laosen kanssa minulla on ollut haasteita. Hänellä on ollut vaikea lähteä kouluun ja se on sellainen lumipalloefekti, millä on seurauksia.
Olen kait sillä tavoin taikauskoinen, että mietin yöaikaan unta etsiessä, että vaikeudet voisivat johtua siitä, jos olen jonkun äidin suututtanut ja hän on siitä kironnut minua. Yöaikaan mieleeni tuli, että olen arvostellut aurorab:n ja hänen tyttärensä kahdenkeskisiä asioita.
Yleensä en tähän lähde, en halua sekoittaa päätäni ja haluan ajatella loogisesti. Olen kovan paineen alla ja varmasti sekin saattaa vaikuttaa siihen, palaan hieman vanhaan ajattelumaailmaan....tavallaan etsii turvaa jostain totutusta. Todennäköisesti asia on oikeasti niin.
LS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707