Älä tee tätä asiaa jumalattomalle!

Anonyymi-ap

Kun tahdot jumalattoman uskovan, niin älä neuvo häntä lukemaan Raamattua! Jos hän sen tekee, niin ei varmasti usko! Ovat ne sen verran selvästi satuja ja valheita ne Raamatun kertomukset.

Sen sijaan johdata synnin tuntoon ja pyytämään syntejään anteeksi Jeesukselta, josta tämä ei tiedä paljon muuta kuin nimen. Mitä enemmän Jeesuksesta kerrot, sitä vaikeampi hänen on uskoa, koska se ei mahdu järkeen: on järjetöntä.

Älä siis missään nimessä kehota lukemaan Raamattua. Uskovienkaan ei sitä kannata lukea. Tulevat aivopestyiksi, kun heidät saadaan uskomaan satujen olevan totta. Puhuvat käärmeet ja aasit, globaali tulva ja ihmeet ilman todisteita.

18

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun haluat pelastaa ihmisen kadotukselta, kerro hänelle Jumalan rakkaudesta. Kerro hänelle, että saadaksesi iankaikkisen elämän, sinun ei tarvitse tehdä yhtään mitään, paitsi ottaa pelastuksen lahja ilmaiseksi vastaan Jumalan armosta. Jeesus on jo tehnyt kaiken sinun puolestasi, kärsiessään rangaistuksen sinun syntiesi edestä Golgatan ristillä jo noin 2000 vuotta sitten. Nyt saat armosta omistaa pelastuksen lahjan ilman mitään omia suorituksiasi. Jeesus sovitti ristillä koko maailman synnit yhdellä kertaa ja kertakaikkisesti.. Jeesuksen sovitustyön ansiosta sinut on armahdettu ja vanhurskautettu, mikä tarkoittaa, että sinut on julistettu syyttömäksi jokaiseen syntiin. Jumala hyväksyy sinut nyt täysin sellaisena kuin olet. Sinun ei tarvitse muuttaa mitään itsessäsi. Golgatan ristillä Jeesus sanoi juuri ennen kuolemaansa: "Se on täytetty". Se tarkoittaa, että Jeesus täytti kaikki vaatimukset sinun puolestasi, jotta sinä voisit saada iankaikkisen elämän Jumalan valtakunnassa. Tämä on evankeliumin suuri ilosanoma. Ylistys Jumalalle ja Jeesukselle Kristukselle!

• Anonyymi

Helluntailaisten teltoissa otetaan vilitseviä henkiä vastaan "Jeesuksena".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisuus on Amerikasta tänne tuotu harhaoppinen eksytys eli heresia.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisuus on Amerikasta tänne tuotu harhaoppinen eksytys eli heresia.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

Helluntailaisuus syntyi Israelissa ja se on tullut sieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut monissa helluntailaisten teltoissa, eikä missään ole otettu vastaan mitään villitseviä henkiä Jeesukselta.

• Anonyymi

Nyt minä taas RÄMPYTÄN tätä näppäimistöö niinku olis harmonikka, ku ei voi muuten sanoa. KUULKAA! Miks ihmeessä te haluutte tulla synnintuskiin?! Niinku ihan VAPAAEHTOISESTI?!

Minä luin tuolta että "tulkaa polvilleen ja itkekää syntinne" ja että "pyytäkää Jeesukselta anteeksu", ja minä kyllä pyöritin päätä niin että niskat natisi. Että MITÄ varten te tollaseen nyt ryhdytte? Onko elämässä niin vähän murhetta, että pitää vielä KEKSIMÄLLÄ keksiä tuskaa?

Mummo ei ehkä oo enää liukkaimmillaan suksilla, mutta kyllä minä tiiän ettei kukaan halua tulla morkkikseen muuten kuin jos joku on opettanu niin. Minäkin kerran pyysin anteeks ku unohin kissan sisälle saunaan, MUTTA se oli elävä kissa. Ei mikään Jeesus.

Tonttu-Kalle sanoi yks päivä: "Mummo hyvä, elämässä on muutenki liikaa kivikkoa. Älä ala rakentaa uusia." Ja siinä se totuus on.

Että jos minä menisin joka päivä polvilleen ja itkisin kaikkea mitä oon joskus tehny – huutanu koiralle, sanonu rumasti kyläkaupan Sirkalle, unohtanu mummonpäivän – niin enhän minä ehtis keittää kahvia ollenkaan!

Minä kyllä pyydän anteeks ihmisiltä suoraan jos töppään. Mutta Jeesus? Se on semmonen että jos se on jossain, niin se kyllä tietää, eikä sillä oo aikaa ottaa vastaan jokaikistä anteeksipyyntöä niinku ois joku rikosseuraamuslaitos!

Että älkää nyt varta vasten ruoskiko itteenne. Menkää ennemmin saunaan. Siellä lähtee synti ja hiki, eikä tartte ees polvistua ku ei pääse ylös enää ilman apuu.

– Mummo, joka ei halua enempää tuskaa vaan lisää teetä

• Anonyymi

Herjaamaan pitää opettaa.

Jos ei tykkää siitä, ei tule uskoon.

• Anonyymi

venäläisille tulee rangaistus lopulta kun tukevat hitlerputinia.Trump on valehtelija.

• Anonyymi

viimeisellä tuomiolla on pahoja venäläisiäkin. on hyviäkin venäläisiä, jotka eivät pyri ylivoimalla tulemaan murhaamaan ihmistä vaan sen takia kun tämä ei ole venäläinen itsekin.mielisairasta puuhaahan tuo sotiminen ja murhaaminen on. Putinille sama tuomio kuin Hitlerillekin.

https://www.youtube.com/watch?v=QwlctaAs7lI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

viimeisellä tuomiolla on pahoja venäläisiäkin. on hyviäkin venäläisiä, jotka eivät pyri ylivoimalla tulemaan murhaamaan ihmistä vaan sen takia kun tämä ei ole venäläinen itsekin.mielisairasta puuhaahan tuo sotiminen ja murhaaminen on. Putinille sama tuomio kuin Hitlerillekin.

Otetaanpas hetki miettiä Jumalan armoa. Nimittäin se on niin rajaton, että jos vaikka Adolf Hitler ja Vladimir Putin – historian kovimman tason hirmuhallitsijat – istuisivat Jeesuksen eteen, katsoisivat nöyrästi alas ja sanoisivat: "Hei Jeesus, sori niistä parista miljoonasta tapetusta, olin vähän huonolla tuulella 40 vuotta", niin tiedättekö mitä tapahtuisi?

Jeesus katsoisi heitä, nyökkäisi, ja sanoisi ehkä jotain tyyliin:
        "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: tänään olet oleva minun kanssani paratiisissa."
        (Luuk. 23:43 – muuten Jeesuksen sanat ristillä murhamiehelle, joka sattui pyytämään anteeksi juuri ajoissa.)

Koska Raamattu sanoo:
        "Jos me tunnustamme syntimme, niin hän on uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."
        (1. Joh. 1:9)

Eli joo. Ei tarvitse hyvittää, ei tarvitse maksaa takaisin, ei tarvitse edes mennä vankilaan. Riittää että sydämessä tapahtuu kunnollinen katumus – ei mitään PR-tempun näköistä pyhimys-poseerausta, vaan aitoa: "Mä mokasin ja tarvin apua."

Kuulostaa epäreilulta? Totta kai kuulostaa. Armo ei olekaan oikeudenmukaista – se ON armoa. Taivas ei ole palkinto hyville ihmisille, vaan lahja syntisille, jotka tajuavat tarvitsevansa sitä.

Ja niin, jos se raivostuttaa sinua, että pahimmatkin hirviöt voivat päästä taivaaseen, olet aika lähellä ymmärtää, miksi fariseukset halusivat tappaa Jeesuksen.

• Jeesus Kristus on sovittanut kaikkien venäläisten synnit Golgatan ristillä jo noin 2000 vuotta sitten. Kiitos Jeesukselle Kristukselle!

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesus Kristus kärsi Golgatan ristillä rangaistuksen koko maailman edestä eli jokaisen ihmisen synneistä on jo kärsitty rangaistus. Mistään synnistä ei rangaista kahteen kertaan. Kaikki maailman ihmiset ovat siten tasan tarkkaan samalla viivalla Jumalan edessä. Kukaan ei ole sen pahempi kuin toinenkaan. Ainoa asia millä on merkitystä, on ihmisen suhde Jeesukseen. Tunnustaako hän Jeesuksen omaksi Vapahtajakseen vai ei ?

• Anonyymi
        Joppa2 kirjoitti:

Jeesus Kristus kärsi Golgatan ristillä rangaistuksen koko maailman edestä eli jokaisen ihmisen synneistä on jo kärsitty rangaistus. Mistään synnistä ei rangaista kahteen kertaan. Kaikki maailman ihmiset ovat siten tasan tarkkaan samalla viivalla Jumalan edessä. Kukaan ei ole sen pahempi kuin toinenkaan. Ainoa asia millä on merkitystä, on ihmisen suhde Jeesukseen. Tunnustaako hän Jeesuksen omaksi Vapahtajakseen vai ei ?

suurin osa ei usko Jeesukseen joten ne menee helvettiin ellei sitten uskovan perheen lapsena pääse uskovan isän tai äidin uskon valtuutuksella uuteen maahan pelastukseen joutumatta helvettiin.

Sitä en osaa sanoa. Raamatussa sanotaan että kukin pelastuu uskollaan, mutta miten lie esim. 2kk vauvat? Kaipa nekin ovat jo jumalattomasta isästä tai äidistä jo syntimetkuja oppineet ja ajattelee pahoja vauva-ajatuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

suurin osa ei usko Jeesukseen joten ne menee helvettiin ellei sitten uskovan perheen lapsena pääse uskovan isän tai äidin uskon valtuutuksella uuteen maahan pelastukseen joutumatta helvettiin.

Sitä en osaa sanoa. Raamatussa sanotaan että kukin pelastuu uskollaan, mutta miten lie esim. 2kk vauvat? Kaipa nekin ovat jo jumalattomasta isästä tai äidistä jo syntimetkuja oppineet ja ajattelee pahoja vauva-ajatuksia?

Olet päästäsi sekaisin, mutta et huomaa sitä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otetaanpas hetki miettiä Jumalan armoa. Nimittäin se on niin rajaton, että jos vaikka Adolf Hitler ja Vladimir Putin – historian kovimman tason hirmuhallitsijat – istuisivat Jeesuksen eteen, katsoisivat nöyrästi alas ja sanoisivat: "Hei Jeesus, sori niistä parista miljoonasta tapetusta, olin vähän huonolla tuulella 40 vuotta", niin tiedättekö mitä tapahtuisi?

"Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: tänään olet oleva minun kanssani paratiisissa."
        (Luuk. 23:43 – muuten Jeesuksen sanat ristillä murhamiehelle, joka sattui pyytämään anteeksi juuri ajoissa.)

Koska Raamattu sanoo:
        "Jos me tunnustamme syntimme, niin hän on uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

Eli joo. Ei tarvitse hyvittää, ei tarvitse maksaa takaisin, ei tarvitse edes mennä vankilaan. Riittää että sydämessä tapahtuu kunnollinen katumus – ei mitään PR-tempun näköistä pyhimys-poseerausta, vaan aitoa: "Mä mokasin ja tarvin apua."

Kuulostaa epäreilulta? Totta kai kuulostaa. Armo ei olekaan oikeudenmukaista – se ON armoa. Taivas ei ole palkinto hyville ihmisille, vaan lahja syntisille, jotka tajuavat tarvitsevansa sitä.

Ja niin, jos se raivostuttaa sinua, että pahimmatkin hirviöt voivat päästä taivaaseen, olet aika lähellä ymmärtää, miksi fariseukset halusivat tappaa Jeesuksen.

Juutuin. Ristinryöväri asiaan. Anteeksipyyntö juuri ajoissa. Toinen pöyhkeä, kopea, herjaava, ylpeä, itseään kenties täynnä. Hilma sanoisi: "Hyi, olokoon!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska Raamattu sanoo:

Karma kuulostaakin paljon uskottavammalta kuin tuo systeemi. Esimerkiksi natsien kiduttama ja murhaama juutalainen lentää kuolemansa jälkeen, iankaikkiseen vielä pahempaan kidutukseen, mutta natsikomendantti, sarjamurhaaja tai lastenraiskaaja siirtyy taivaiseen palatsiin kestitsemään, kunhan vain mumisee katuvan uskontunnustuksen elossa ollessaan.

• Anonyymi

Ei Jeesus ole sovittanut sotarikoksia eikä kansanmurhaa jos niitä ei kadu eikä halua tehdä parannusta.

Samoin kuin fallostelun kanssa, se on laittomuus jos sitä ei tunnusta.

• Anonyymi

Raamattu on kyllä melkeinpä vaikein este uskomiselle, pakko myöntää. Niin se minäkin luin Raamattua ahkerasti aikoinaan uskossa, ja silti mielessäni pyöri ajatus, että miten nämä voi sovittaa siihen mitä tiedämme maailmastamme. Kai sitä sitten käytännössä työnsin Raamatun kertomukset jonnekin "uskovalle" alueelle mielessäni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      168
      4377
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2504
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2162
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1173
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1142
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      116
      862
    Aihe