Mearsheimerin julkaisia Nato-suomelle ja sen korkeimmalle johdolle ikäviä - salattuja totuuksia.

Anonyymi-ap

Mearsheimerin julkaisia Nato-suomelle ja sen korkeimmalle johdolle ikäviä - salattuja totuuksia.

Mearsheimer antaa tyrmäävän murska-analyysin Suomen Nato-jäsenyydestä.
Hänen mukaansa Suomen pelkuri hallitus on heikentänyt radikaalisti Suomen turvallisuustilannetta Natoon liittymällä ja myös ajoitus jäsenyydelle oli huonoin mahdollinen, nyt kun Nato on hajoamassa.

– Suomen olisi pitänyt löytää jonkinlainen modus vivendi, tapa elää puolueettomana, yhdessä Venäjän ja Nato-lännen kanssa. Stä ei edes etsitty.

Suomea ei olisi pitänyt liittää Natoon kansan tahdon vastaisesti gallup pulivaivauksella. Natoon joka oli vihamielinen ja nyttemin sodassa Suomen naapurimaan Venäjän kanssa.

168

943

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin sanottu realistinen koulukunta, jota Mearsheimer edustaa, on ollut väärässä lähes kaikessa Venäjän rikollisesta sodasta Ukrainassa. Esim. vielä helmikuussa 2022 Mearsheimer selitteli, että Venäjä vain hieman pullistelee eikä tietenkään hyökkää Ukrainaan, vaan vetää pian joukkonsa pois Ukrainan rajoilta.

• "Suomea ei olisi pitänyt liittää Natoon kansan tahdon vastaisesti gallup pulivaivauksella. Natoon joka oli vihamielinen ja nyttemin sodassa Suomen naapurimaan Venäjän kanssa."

Niin, ja sinä valehtelet, joten Mearsheimeirin skeidan levityksesi on ymmärrettävää:

– Tämä on niin järkyttävää skeidaa, että verenpaine nousee, Toveri tuhahtaa.

• Toki. Ja aina kun minä sen teen, tiltut menettävätkin yhtäkkiä mielenkiintonsa keskustelun jatkamiseen.

• Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

Toki. Ja aina kun minä sen teen, tiltut menettävätkin yhtäkkiä mielenkiintonsa keskustelun jatkamiseen.

Toki, ja tämäkö oli todisteesi??

• Anonyymi kirjoitti:

Toki, ja tämäkö oli todisteesi??

Et pyytänyt todistetta. Sachsin valehtelee esim. USA:n muka masinoineen entisen Jugoslavia hajoamissodat. Se ei ole totta ja todisteet sille löytyvät vaikkapa Wikipediasta:

"Sotien syynä olivat Jugoslavian alueen etnisten ryhmien erimielisyys maan hallinnosta, taloudesta ja alueiden jaosta. Varsinkin Slovenia, Kroatia ja Kosovon albaanit halusivat itsenäistyä Jugoslaviasta. Serbia pyrki säilyttämään yhtenäisen serbivaltion tarvittaessa väkivalloin. Sotien taustalla vaikutti alueen monietninen historia, mutta niiden välitön aiheuttaja oli jyrkkä kansallismielisyys. Jugoslavian hajoamista vauhdittivat sekä talouden että sosialismin romahtaminen.

Puolidemokraattisin keinoin toimiva sosialistinen ja konservatiivinen serbipoliitikko Slobodan Milošević nousi Serbian johtoon. Milošević hyödynsi muun muassa Vojislav Šešeljin ajamaa Suur-Serbian luomiseen tähdännyttä kiihkokansallismielistä serbipolitiikkaa, jossa muut Jugoslavian kansat nähtiin serbien oikeuksia polkevina vihollisina. Serbien johtama liittoarmeija, poliisi ja puolisotilaalliset tšetnikeiksi kutsutut joukot ryhtyivät tyhjentämään väkivaltaisesti muita etnisiä ryhmiä valtaamiltaan alueilta Kroatiassa, Bosniassa ja Kosovossa. Joukot syyllistyivät etniseksi puhdistukseksi[1] luokitelluissa joukkokarkotuksissa lukuisiin sotarikoksiin kuten murhiin, kidutuksiin, polttoihin ja ryöstöihin.[2]

Etnonationalismi nousi myös Jugoslaviasta erkaantumaan pyrkivillä alueilla, joten muutkin osapuolet alkoivat pian toteuttaa etnisiä puhdistuksia. Esimerkiksi kroaatit pyrkivät etnisillä puhdistuksilla Bosnian sodassa Suur-Kroatian luomiseen."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jugoslavian_hajoamissodat

• Tiltuilla ei ole kykyä.

• Haha. Juuri noin tiltu reagoi, kun saa vastaansanomattomat todisteet Sachsin valehtelusta.

• Anonyymi

Toki. Ja aina kun minä sen teen, tiltut menettävätkin yhtäkkiä mielenkiintonsa keskustelun jatkamiseen.

Et ole pystynyt todistamaan ainuttakaan Sachsin tai Mearsheimerin kertomusta vääräksi. Olet tuonut vain omaa tyhmää aatettasi esille, kuvitellen olevasi asioista paremmin tietoinen kuin esimerkiksi Sachs.

• Anonyymi kirjoitti:

Et ole pystynyt todistamaan ainuttakaan Sachsin tai Mearsheimerin kertomusta vääräksi. Olet tuonut vain omaa tyhmää aatettasi esille, kuvitellen olevasi asioista paremmin tietoinen kuin esimerkiksi Sachs.

Tuossakin minä osoitan, kuinka Sachs valehtelee entisen Jugoslavian hajoamissotia muka USA:n masinoimiksi, kun tosiasiassa ne olivat kansalliskiihkoon kiihdytettyjen serbien masinoimia. Jokainen voi sen itse tuosta tarkistaa, sinäkin. Mutta sinulle mikään todiste Sachsin valehtelusta ei riitä todistamaan Sachsin valehtelua, koska sinut on kusetettu uskonnolliseen lahkoon, jossa Venäjä ja sen puolesta valehtelevat ovat aina oikeassa.

• Epäilemättä on. Mutta ei entisen Jugoslavian hajoamissotia tai Venäjän rikollista sotaa Ukrainassa.

• No sehän johtuu siitä, että tiltut huomaavat itsekin valheensa naurettaviksi.

• Tiltu itse on se TÖRKYMÖYKKY.

• Anonyymi

Sotia tulee ja menee, mutta Suomen ulko-ja turvallisuuspolitiikassa pitäisi olla joku jatkuvuus, jonka Suomen kansantalous kestäisi. Tätä "turvatakuu" politiikkaa se ei kestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sotia tulee ja menee, mutta Suomen ulko-ja turvallisuuspolitiikassa pitäisi olla joku jatkuvuus, jonka Suomen kansantalous kestäisi. Tätä "turvatakuu" politiikkaa se ei kestä.

Suomen kansantalous kestää mainiosti Ukrainan tukemisen ja se vasta kalliiksi Suomellekin tulisi, jos Venäjän annettaisiin voittaa Ukrainassa.

• Anonyymi

Haha. Juuri noin tiltu reagoi, kun saa vastaansanomattomat todisteet Sachsin valehtelusta.

Sachs ei valehtele toisin muin sarjapaskoja molo.
        Molon CV koostuu mielipidepalstojen häiriköinnistä kun taas Sachs on arvostettu taloustieteilijä, jonka puoleen ovat kääntyneet monien maiden hallitukset.
        Molo on taas nostanut valheillaan itsensä kaiken yläpuolelle. Nyt kun molo on YKn ja USAnkin yläpuolella jäämme jännityksellä odottamaan mitä tämä ääliö seuraavaksi keksii.

• Anonyymi

Suomen kansantalous kestää mainiosti Ukrainan tukemisen ja se vasta kalliiksi Suomellekin tulisi, jos Venäjän annettaisiin voittaa Ukrainassa.

Voi molo-polo. Ukraina häviää sotansa.
        Kirjoitit muutama päivä sitten Venäjä voivan käyttää ydinaseita NATOn jäsenmaita vastaan.
        Sitten seuraavissa kirjoituksissasi ihmettelet itse mitä kirjoittelet kun maalasin itsesi nurkkaan. Poistui keskustelusta kun ryssit itse omassa harhaisessa maailmassasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Molon CV koostuu mielipidepalstojen häiriköinnistä kun taas Sachs on arvostettu taloustieteilijä, jonka puoleen ovat kääntyneet monien maiden hallitukset.
        Molo on taas nostanut valheillaan itsensä kaiken yläpuolelle. Nyt kun molo on YKn ja USAnkin yläpuolella jäämme jännityksellä odottamaan mitä tämä ääliö seuraavaksi keksii.

Miksi sinä et kykene ymmärtämään, että kun Sachs valehteli entisen Jugoslavian hajoamissotia muka USA:n masinoimiksi ja minä osoitin, ettei USA liittynyt sodan syihin ja aloituksiin mitenkään, niin minä samalla osoitin Sachsin valehtelijaksi, tiltunen? Jos haluat kumota sen, mitä kerroin, niin sinun pitää osoittaa USA syylliseksi sen sijaan, että keskityt solvaamaan minua.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi molo-polo. Ukraina häviää sotansa.
        Kirjoitit muutama päivä sitten Venäjä voivan käyttää ydinaseita NATOn jäsenmaita vastaan.
        Sitten seuraavissa kirjoituksissasi ihmettelet itse mitä kirjoittelet kun maalasin itsesi nurkkaan. Poistui keskustelusta kun ryssit itse omassa harhaisessa maailmassasi.

Haha. Älä höpötä, tiltu.

• Anonyymi

Haha. Juuri noin tiltu reagoi, kun saa vastaansanomattomat todisteet Sachsin valehtelusta.

Sachs ei ole valehtelija eikä muunnellun totuuden puhuja kuten molo, joka on ansioitunut sarjapaskoja keskustelupalstoilla jo parinkymmenen vuoden ajan. Molon meriitit koostuvat keskustelupalstojen kestohäiriköinnin piiristä.
        Geoffrey Sachsin ansiot ja pätevyys ovat tähtitieteellisellä tasolla verrattuna sarjapaskoja molon, joka pystyy vain takertumaan yksittäisiin lauseisiin ja käyttämään niitä mielikuvituksellisesti hänelle sopivissa asiayhteyksissä.

Geoffrey Sachsin pätevyyttä ei kyseenalaisteta missään päin maailmaa. Molo tyypilliseen tapaan nostaa itsensä Sachsin, YK, suurvaltojen presidenttien ja kaiken mahdollisen yläpuolelle. Mololta on natokupassa mopo karannut käsistä jo vuosikymmenet sitten. Sairasta jätettä koko tyyppi.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei olisi vaarallisempaa kaiken jatkuvuutemme kannalta kuin Venäjän suurvoitto Ukrainassa. Sillä roistovaltiolla kun ei ole mitään muuta kuin aseensa ja imperialisminsa. Lähes kaikessa muussa se on kuin kehitysmaa.

• Entäs sinä sitten? Et kehtaa edes tunnustaa, miten valtavasti palstaa paskot, vaan piiloudut Anonyymin taakse kymmenine tuhansine skeidaviesteinesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sachs ei ole valehtelija eikä muunnellun totuuden puhuja kuten molo, joka on ansioitunut sarjapaskoja keskustelupalstoilla jo parinkymmenen vuoden ajan. Molon meriitit koostuvat keskustelupalstojen kestohäiriköinnin piiristä.
        Geoffrey Sachsin ansiot ja pätevyys ovat tähtitieteellisellä tasolla verrattuna sarjapaskoja molon, joka pystyy vain takertumaan yksittäisiin lauseisiin ja käyttämään niitä mielikuvituksellisesti hänelle sopivissa asiayhteyksissä.

Geoffrey Sachsin pätevyyttä ei kyseenalaisteta missään päin maailmaa. Molo tyypilliseen tapaan nostaa itsensä Sachsin, YK, suurvaltojen presidenttien ja kaiken mahdollisen yläpuolelle. Mololta on natokupassa mopo karannut käsistä jo vuosikymmenet sitten. Sairasta jätettä koko tyyppi.

>Molo tyypilliseen tapaan nostaa itsensä Sachsin, YK, suurvaltojen presidenttien ja kaiken mahdollisen yläpuolelle.

Tämä onkin jännä näkemys massapostaajalta, joka mielestään itse on viisaampi kuin yksikään A-studioon tällä vuosikymmenellä kutsuttu asiantuntija. 😅

• Anonyymi

Tuossakin minä osoitan, kuinka Sachs valehtelee entisen Jugoslavian hajoamissotia muka USA:n masinoimiksi, kun tosiasiassa ne olivat kansalliskiihkoon kiihdytettyjen serbien masinoimia. Jokainen voi sen itse tuosta tarkistaa, sinäkin. Mutta sinulle mikään todiste Sachsin valehtelusta ei riitä todistamaan Sachsin valehtelua, koska sinut on kusetettu uskonnolliseen lahkoon, jossa Venäjä ja sen puolesta valehtelevat ovat aina oikeassa.

Molo ei pysty todistamaan mitään missä Sachs olisi väärässä. Sen sijaan kaikki näillä palstoilla ehkä repeä lukuunottamatta pitävät moloa täytenä idioottina. Sellainen luulee kykenevänsä ihmetekoihin ja luulee palstan kestohäirikkönä olevansa kaiken yläpuolella.

Tervejärkiset eivät samana päivänä edes viitsi puhua sarjapaskoja-molosta Sachsin yhteydessä. G.Sachs on yleisesti tunnustettu yhdeksi maailman johtavista talousteiteilijöistä joka on tutustunut perinpohjaisesti itä-Euroopan talouksiin ja niiden kehitykseen. Hänen asiantuntemustaan ovat käyttäneet niin USAn kuin Venäjän viranomaiset sekä kymmenien muiden maiden keskuspankit. Sachsin valtaisa kokemus ja tiedot ovat saaneet molon raivon valtaan koska Sachs puhuu asioista niiden oikeilla nimillä ja totuudenmukaisesti. Sachsilla ei ole rasitteenaan poliittisia sidonnaisuuksia.

Mololle tällaisen asiantuntijan perinpohjaisten analyysien perusteella esille tuomat faktat ja näkökannat ovat myrkkyä koska molon sairas maailmankuva murtuu. Molo käy hyökkäykseen tavalla jonka hän osaa - valehtelemalla ja vääristelemällä. Sairaudenkuvaan kuuluu luonnollisesti se,mettä molo nostaa itsensä Sachsin yläpuolelle ja ”todistelee” osoittaneensa Sachsin olevan väärässä.
        Molo on yksinkertaisesti väärässä sarjassa. Molo voisi korkeintaan väitellä Niuvaniemen potilaiden kanssa ja osoittaa heidän ehkä olevan väärässä. Sachs on tehnyt työuransa johtavissa USAn yliopistoissa mm. Harvardissa. Molon vastaava CV liittyy Suomi24 sivuston keskustelupalstan häiriköintiin. Niillä meriiteillä onkin hyvä vähätellä Sachsia.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Sachs

• Anonyymi

"Suomea ei olisi pitänyt liittää Natoon kansan tahdon vastaisesti gallup pulivaivauksella. Natoon joka oli vihamielinen ja nyttemin sodassa Suomen naapurimaan Venäjän kanssa."

Niin, ja sinä valehtelet, joten Mearsheimeirin skeidan levityksesi on ymmärrettävää:

– Tämä on niin järkyttävää skeidaa, että verenpaine nousee, Toveri tuhahtaa.

Stubb, tuo armoitettu Trump kuiskaaja. Kokoomuksen aarre. Orpon ykköstykki. Suomen sotaan vie. Ja HYMY päälle.

• Anonyymi

Pekka on toveri, siis Trumpin ja Putinin toveri. Ongelmana on vain se , kun toiselle kumartaa, niin toiselle pyllistää.

• Haha. Et sinä yritä keskustella, tiltu. Sinä yrität valehdella ja nyt turhaudut, kun valheesi eivät menekään läpi.

• Anonyymi kirjoitti:

Et sinä minua solvaamalla kykene kumoamaan sitä, että osoitin Sacsin olevan valehtelija, tiltu. Sinun pitäisi yrittää osoittaa, missä muka olen väärässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Molo ei pysty todistamaan mitään missä Sachs olisi väärässä. Sen sijaan kaikki näillä palstoilla ehkä repeä lukuunottamatta pitävät moloa täytenä idioottina. Sellainen luulee kykenevänsä ihmetekoihin ja luulee palstan kestohäirikkönä olevansa kaiken yläpuolella.

Tervejärkiset eivät samana päivänä edes viitsi puhua sarjapaskoja-molosta Sachsin yhteydessä. G.Sachs on yleisesti tunnustettu yhdeksi maailman johtavista talousteiteilijöistä joka on tutustunut perinpohjaisesti itä-Euroopan talouksiin ja niiden kehitykseen. Hänen asiantuntemustaan ovat käyttäneet niin USAn kuin Venäjän viranomaiset sekä kymmenien muiden maiden keskuspankit. Sachsin valtaisa kokemus ja tiedot ovat saaneet molon raivon valtaan koska Sachs puhuu asioista niiden oikeilla nimillä ja totuudenmukaisesti. Sachsilla ei ole rasitteenaan poliittisia sidonnaisuuksia.

Mololle tällaisen asiantuntijan perinpohjaisten analyysien perusteella esille tuomat faktat ja näkökannat ovat myrkkyä koska molon sairas maailmankuva murtuu. Molo käy hyökkäykseen tavalla jonka hän osaa - valehtelemalla ja vääristelemällä. Sairaudenkuvaan kuuluu luonnollisesti se,mettä molo nostaa itsensä Sachsin yläpuolelle ja ”todistelee” osoittaneensa Sachsin olevan väärässä.
        Molo on yksinkertaisesti väärässä sarjassa. Molo voisi korkeintaan väitellä Niuvaniemen potilaiden kanssa ja osoittaa heidän ehkä olevan väärässä. Sachs on tehnyt työuransa johtavissa USAn yliopistoissa mm. Harvardissa. Molon vastaava CV liittyy Suomi24 sivuston keskustelupalstan häiriköintiin. Niillä meriiteillä onkin hyvä vähätellä Sachsia.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Sachs

Edelleenkään et kykene kumoamaan todistustani Sachsin valehtelusta sillä, että yrität solvata minua tiltu. Sinun pitäisi osoittaa, missä olen muka väärässä, mutta et siihen kykene.

• Anonyymi kirjoitti:

Stubb, tuo armoitettu Trump kuiskaaja. Kokoomuksen aarre. Orpon ykköstykki. Suomen sotaan vie. Ja HYMY päälle.

Stubb ei ole aloittamassa mitään sotaa. Jos Suomi joutuu sotaan, niin se johtuu Putin Kalsarimyrkyttäjästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu molo on haukkana aina paikalla kirjoitellen jonnin joutavuuksia omasta aatteestaan

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu molo on haukkana aina paikalla kirjoitellen jonnin joutavuuksia omasta aatteestaan

Minun sanomani olisi helppo kumota, jos se olisi valhetta, mutta koska se on totuus te tiltut joudutte keskittymään minun solvaamiseen.

• Anonyymi

Eivätkö ota kiiinni sun lässytyksiis. Joku toinen sontakärpäsen geeneillä varustettu Nato-Tiltu saattais olla kiinnostuneempi sun paskatunkiostas.

• Anonyymi kirjoitti:

Eivätkö ota kiiinni sun lässytyksiis. Joku toinen sontakärpäsen geeneillä varustettu Nato-Tiltu saattais olla kiinnostuneempi sun paskatunkiostas.

Siitä ei ole lainkaan kysymys, vaan ihan yksinkertaisesti siitä,että tiltut huomaavat valehdelleensa ja hävinneensä keskustelun ja siksi poistuvat keskustelusta tai alkavat solvaamaan minua.

• Anonyymi

Edelleenkään et kykene kumoamaan todistustani Sachsin valehtelusta sillä, että yrität solvata minua tiltu. Sinun pitäisi osoittaa, missä olen muka väärässä, mutta et siihen kykene.

Olet vain natokiimainen hullu, jolle totuudella ja faktoilla ei ole minkäänlaista merkitystä. Olet mielipidepalstojen sarjapaskoja. Luuletko tosiaan, että ymmärrät ja tiedät suurvaltasuhteista ja Ukrainan sodan taustoista enemmän kuin G.Sachs?
        Sachsin asiantuntemus on kysyttyä ja arvostettua maailman poliittisten ja talousasiantuntijoiden keskuudessa kun taas sinä ryvet valheinesi keskustelupalstojen häirikkönä. Olet todellakin päästäsi sekaisin natokiimasi johdosta.

• Anonyymi

Minun sanomani olisi helppo kumota, jos se olisi valhetta, mutta koska se on totuus te tiltut joudutte keskittymään minun solvaamiseen.

Hullun mielipiteitä on kenenkään turha mennä kumoamaan.
        Molo kuuluu tähän armoitettujen hullujen joukkoon. Mahtaako elämääsi muuta sopiakaan?
        Hanki elämä ja mene oikeisiin töihin.

• Anonyymi

Siitä ei ole lainkaan kysymys, vaan ihan yksinkertaisesti siitä,että tiltut huomaavat valehdelleensa ja hävinneensä keskustelun ja siksi poistuvat keskustelusta tai alkavat solvaamaan minua.

Molo on jo vuosikymmeniä syytellyt kaikkia eri mieltä olevia valehtelijoiksi. Kaikki tervejärkiset ja tasapainoiset ihmiset ovat molon mielestä valehtelijoita ja hän pystyy ”kumoamaan” arvostettujen asiantuntijoiden hyvin perustellut ja esitetyt faktat väittämällä niitäkin valheiksi.

Olet hulluudessasi saavuttanut jonkin tason. Kellut kuin paska avannossa. Kukaan ei viitsi tehdä sille mitään pitääkseen kätensä ja mielensä puhtaina.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet vain natokiimainen hullu, jolle totuudella ja faktoilla ei ole minkäänlaista merkitystä. Olet mielipidepalstojen sarjapaskoja. Luuletko tosiaan, että ymmärrät ja tiedät suurvaltasuhteista ja Ukrainan sodan taustoista enemmän kuin G.Sachs?
        Sachsin asiantuntemus on kysyttyä ja arvostettua maailman poliittisten ja talousasiantuntijoiden keskuudessa kun taas sinä ryvet valheinesi keskustelupalstojen häirikkönä. Olet todellakin päästäsi sekaisin natokiimasi johdosta.

Sachs valehtelee paitsi entisen Jugoslavian hajoamissodan syyllisestä, kuten osoitin, myös Venäjän rikollisesta sodasta Ukrsinassa. Jos halut osoittaa, minun olevan väärässä, solvaamiseni ei siinä auta, tiltunen.

• Anonyymi kirjoitti:

Hullun mielipiteitä on kenenkään turha mennä kumoamaan.
        Molo kuuluu tähän armoitettujen hullujen joukkoon. Mahtaako elämääsi muuta sopiakaan?
        Hanki elämä ja mene oikeisiin töihin.

Haha. Ei näy edelleenkään todistukseni kumousta. Sen sijaan solvauksia riittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Molo on jo vuosikymmeniä syytellyt kaikkia eri mieltä olevia valehtelijoiksi. Kaikki tervejärkiset ja tasapainoiset ihmiset ovat molon mielestä valehtelijoita ja hän pystyy ”kumoamaan” arvostettujen asiantuntijoiden hyvin perustellut ja esitetyt faktat väittämällä niitäkin valheiksi.

Olet hulluudessasi saavuttanut jonkin tason. Kellut kuin paska avannossa. Kukaan ei viitsi tehdä sille mitään pitääkseen kätensä ja mielensä puhtaina.

LOL. Jos todistukseni ei ole pätevä, niin osoita se faktoilla, sen sijaan, että keskityt solvaamaan minua, tiltunen.

• Anonyymi

Nevan NaZi politrukki, mene oikeisiin töihin.

• Anonyymi

Venäjällä kiukutellaan, koska vuosikymmenen myyräntyö Suomen osalta valui hukkaan, kun Suomi liittyi Natoon.

• Anonyymi

Vuosikymmenien työ valui hukkaan.

• Anonyymi

Hellan lettas sentään vatnikki huilo Pietarista

• Anonyymi

Venäläiset unohtaa sen että Suomessa Suomalaiset otse pääsivät mitä tehdä. Ja syynähän ovat itse Venäläiset. Ja tyhminä eivät tajua et niitä täällä Suomessa Suomalaiset kaipaa. Ja niitä haluta. Paras Natoon lobbaja oli Putte huilo itse.

• Anonyymi

Kaikesta voimme "kiittää" 90 luvun alkupuolelta lähtien valtaan päässyttä kokoomusta ja Niinistöä. Silloin alkoi tämä pikku hiljaa Natoon soluttautuminen. Tätä saamme ikävä kyllä joskus tulevaisuudessa raskaasti katua. Kukahan keksi sanonnan YDINSATEEN VARJO, Ei nimittäin kellotapulissa ole kaikki kohdallaan.

• Joka tapauksessa fakta on se, että lähes kaikki Natoon pitkään kuuluneet maat ovat maailman halutuimpia asuinpaikkoja.

Venäjä taas...

• Anonyymi

Jos suomalaiset uskaltavat olla rehellisiä, niin jotenkin noinhan se on….ja oikeistohallitus on syypää. Mutta sitähän EI ikinä myönnetä tai tulla myöntämään.
      Terv. Yks rehellinen oikeistolainen( harvinaisuus)

• Anonyymi

Mearsheimerin julkaisu repi Nato-Stubbia kuminaamasta kuin miljoona volttia.

• Anonyymi

nato-Stubbin naama meni FACE-värinään miljoonalla voltilla kerien.

• Anonyymi kirjoitti:

nato-Stubbin naama meni FACE-värinään miljoonalla voltilla kerien.

Totisesti putinatsien 1 % on samalla suomalaisten tyhmin 1 %. 🤣

• Anonyymi

Nevan ves haisssoo aina rysssälle

joille tapppaminen on tärkkeetäh

• Anonyymi

Muuten venäjäh tappaa aina ihmisiä

• Anonyymi

Itsenäisyys tarkoittaa mm. Suomen lippua, ei Ukrainan eikä EU:n lippua.

• Anonyymi

Erotkaa erotiikasta!
      Ryhtykää venäläiseksi.

• Anonyymi

Itärajan tiiviinä pitäminen - joo niin suomi pärjää aina yhtenäisenä eurooppana

- inukoot russat miten tykkäävät kauhujaan ja valestaan

• Anonyymi

99,9% kansasta halusi Natoon. Loput olivat tiltuja joitten mielipidettä ei kuunnella.

• Anonyymi

Ja Natoa pidetään YHÄ HYVÄNÄ RATKAISUNA!

• Ei kai sitä sinun kodissasi hyvänä ratkaisuna pidetäkään, vaan Suomessa.

• Anonyymi

Tiltun avaus on täysin epälooginen!

"Mearsheimerin julkaisia Nato-suomelle ja sen korkeimmalle johdolle ikäviä - salattuja totuuksia.

Mearsheimer antaa tyrmäävän murska-analyysin Suomen Nato-jäsenyydestä."

Hän on kertonut vain oman, Venäjä-mielisen mielipiteensä!

"Hänen mukaansa Suomen pelkuri hallitus on heikentänyt radikaalisti Suomen turvallisuustilannetta Natoon liittymällä ja myös ajoitus jäsenyydelle oli huonoin mahdollinen, nyt kun Nato on hajoamassa."

Missä mielessä hallitus oli "pelkuri"? Mitä olisi 'rohkra' hallitus tehnyt? Jättäytynyt muka Venäjän armoille?

Ja miten julkaistu mielipide olisi muka "totuus" kun se on vain mielipe!

Tai edes "salattu" silloin kun se kerran on julkaistu?

Maailmassa on samasta asiasta SATOJA MIELIPITEITÄ, joista jokainen löytää itselleen mieleisensä. Ei ne muutu "totuudeksi" siitä, että ne vastaavat sinun omaa käiitystäsi!

• Anonyymi

Suomi solmi nato sopparin ja dca-sopparin Bidenin hallinnon kanssa.
      Nyt asiat ovat saaneet täyskäännöksen.
      Suomen eliitti ja hallinto katkaisi suhteet Venäjään ja turvautui jenkkien 'varjelukseen'....jota ei oikeasti ole olemassa.
      Erikoinen tilanne.

• Anonyymi

Suomen edellinen ja nykyhallinto hävisi jo Venäjälle osoittamalla pelkuruutensa. Mitään aseellista konfliktia ei enään edes tarvita.

• Anonyymi

Samoin kävi kaltaiselles .... ei riitä se TOHTIIMINE saapua paikalle.

• Taisto Ahlgren -maneerisi paljastaa sinut aina. Voisit yhtä hyvin kirjoittaa nimimerkillä. 😏

• Anonyymi

Yhdysvaltojen ja Venäjän välinen diili on vielä tulossa. Tämä ei tiedä mitään hyvää nyky hallinnolle. Joka on uskonut kaiken diplomatiansa lännen suuntaan.

• Anonyymi

"Mearsheimerin julkaisi Nato-suomelle ja sen korkeimmalle johdolle ikäviä - salattuja totuuksia."

Nato ei annakaan turvaa!

• Anonyymi

Mearsheimer on 100% oikeassa. Tulisi kutsua Suomeen väittelemään Stubbin kanssa.

• Anonyymi

Ei julistajat halua väitellä. Herra M on julistaja.

• Anonyymi

Aloitus on kirjoitettu niin tökerön huonolla suomenkielellä ettei jää epäilystäkään mistä se on kotoisin.

• Vai oli hyvää...

"Mearsheimerin julkaisia Nato-suomelle ja sen korkeimmalle johdolle ikäviä - salattuja totuuksia."

😅🤣😂

• Anonyymi

Mearsheimer on kyllä todella fiksu kaveri.

• Haha. Hän on olut väärässä lähes kaikessa.

• Anonyymi

Haha. Hän on olut väärässä lähes kaikessa.

Niin, sinun mielestäsi. Hmm. Jospa riisuisit sen Nato lippalakkin joskus päästäsi, niin voisi kummasti maailma näkyä erilailla.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, sinun mielestäsi. Hmm. Jospa riisuisit sen Nato lippalakkin joskus päästäsi, niin voisi kummasti maailma näkyä erilailla.

Miksi haluaisin elää vaiheessa, tiltunen?

• Anonyymi

Niinpä niin. Ajatukseesi ei sovi enää muu kuin Naton tuoma kaikkivoipa" ihanuus." Sääli kaltaisiasi yksinkertaisia.

• Anonyymi

Haha. Hän on olut väärässä lähes kaikessa.

Sarjapaskoja molo on kyllä viimeinen tyyppi sanomaan, että muut ovat väärässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin. Ajatukseesi ei sovi enää muu kuin Naton tuoma kaikkivoipa" ihanuus." Sääli kaltaisiasi yksinkertaisia.

En sentään ole niin yksinkertainen, että fasistit olisivat onnistuneet aivopesemään minut tukemaan rikollista imperialistista sotaansa, kuten sinut.

• Anonyymi kirjoitti:

Sarjapaskoja molo on kyllä viimeinen tyyppi sanomaan, että muut ovat väärässä.

Älä itke, tiltunen.

• Anonyymi kirjoitti:

Venäjällä joutuu jo lapsiakin mielipidevangeiksi. Miten "erilailla" tämä sinusta pitäisi nähdä?

• Anonyymi kirjoitti:

Natoa väittävät "kaikkivoivaksi ihanuudeksi" vain te putinatsit. Todellisuudessa se oli siinä maailmanajassa paras ja suomalaisten eniten haluama ratkaisu, ja on tietysti edelleen, koska vaihtoehtoja ei de facto edes ole.

Yksin stondaaminen Venäjän imperialismia vastassa on tietysti se mitä putinatsien edustama yksi prosentti haluaisi (ja sitten kivoja virkoja putinatseille), mutta meille muille se olisi Helvetin esikartano.

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Venäjällä joutuu jo lapsiakin mielipidevangeiksi. Miten "erilailla" tämä sinusta pitäisi nähdä?

Se on Repellä tuo mieli aina se heikoin paikka. Sitä se aina valittaa.

• Anonyymi

No... sinun tapauksessasii Repe MIELELLÄÄN.

• Anonyymi

Natoa väittävät "kaikkivoivaksi ihanuudeksi" vain te putinatsit. Todellisuudessa se oli siinä maailmanajassa paras ja suomalaisten eniten haluama ratkaisu, ja on tietysti edelleen, koska vaihtoehtoja ei de facto edes ole.

Yksin stondaaminen Venäjän imperialismia vastassa on tietysti se mitä putinatsien edustama yksi prosentti haluaisi (ja sitten kivoja virkoja putinatseille), mutta meille muille se olisi Helvetin esikartano.

Sää et ton totuuden kans oikeen taharo pärjätä Repe. 🤡

• Anonyymi

En sentään ole niin yksinkertainen, että fasistit olisivat onnistuneet aivopesemään minut tukemaan rikollista imperialistista sotaansa, kuten sinut.

No huh huh. Nato-Tltuhan tukee fasistista Ukrainaa.

Violent Videos Raise Questions About Ukrainian Military Recruiters

https://www.youtube.com/watch?v=Xnw2Abqmu64

Tuo on juuri sitä FASISMIA molo.

• Anonyymi

Juuri Venäjä on fasistinen diktatuuri, joka rikollisesti on hyökännyt Ukrainaan:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Economist_Democracy_Index

Venäjä sijalla 150, Ukraina 92.

Mikä on Romanian sijoitus?
        Kansa äänesti ”väärin”, niin vaalit mitätöitiin.

Entä Suomen sijoitus?
        Vaaleissa valtava määrä hylättyjä ääniä.

Nuo Wikipedian sijoitukset on pelkkää subjektiivista spekulaatiota.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä on Romanian sijoitus?
        Kansa äänesti ”väärin”, niin vaalit mitätöitiin.

Entä Suomen sijoitus?
        Vaaleissa valtava määrä hylättyjä ääniä.

Nuo Wikipedian sijoitukset on pelkkää subjektiivista spekulaatiota.

Haha. Älä kehtaa hölmöillä tiltu. Sijoitukset eivät edes ole Wikipedian.

• Anonyymi

Niin miksi haluat elää valheeessa. Naton kannatus on enää alle 20%.

You LOSE!

• Anonyymi

Sinä molo kannatat Azovia ja SS-Galitsiaa. Kyllä siiinä on natsisympatiaa kylliksi, eikö niin Nato-KYLLIKKI.

Naton-Tiltusta ---> Nato-KYLLIKIKSI.

• Anonyymi

Usko Naton kaikkivoipaisuuteen on nyt KAPUT! Naton kannatus on 1/5 viimeisten galluppien mukaan. nato-Tiltu uskoo edelleen Naton kaikkivoipaisuuteen.

Lopullinen romahdus on Nato-Tiltulle ölähellä.

Natoa vastustaa jo 2/3 Suomalaisista.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä molo kannatat Azovia ja SS-Galitsiaa. Kyllä siiinä on natsisympatiaa kylliksi, eikö niin Nato-KYLLIKKI.

Naton-Tiltusta ---> Nato-KYLLIKIKSI.

Miksi sinä yrität valehdella, siitä mitä minä oikeasti kannatan, tiltunen?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin miksi haluat elää valheeessa. Naton kannatus on enää alle 20%.

You LOSE!

Tiltun normaalia valehtelua.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Käivärtelys ei nyt auta Nato-KYLTSI. Turpaan tulee!

Mitä sinä höpötät, tiltu?

• Anonyymi kirjoitti:

Käivärtelys ei nyt auta Nato-KYLTSI. Turpaan tulee!

Mutta kelle? Sua sohvalla runkkaajaa on aika helppo vetää lättyyn. 😏

• Anonyymi kirjoitti:

Usko Naton kaikkivoipaisuuteen on nyt KAPUT! Naton kannatus on 1/5 viimeisten galluppien mukaan. nato-Tiltu uskoo edelleen Naton kaikkivoipaisuuteen.

Lopullinen romahdus on Nato-Tiltulle ölähellä.

Natoa vastustaa jo 2/3 Suomalaisista.

>Natoa vastustaa jo 2/3 Suomalaisista.

2125 suomalaista – se on paljon! 😱

• Anonyymi

Sisäinen turvallisuus tässä pitäisi olla ykkös huoli. Hallitus on sellainen täys tyhmyyksien ja köyhyyden tuotanto laitos että ei mene kauaa kun on Mafian synnyn aika Suomessakin. On Suomen Mafian aika.

• Anonyymi

Tulee Ruotsista.

• Anonyymi

Mearsheimerin Salatut totuudet olivat Nato-suomen regimelle liiikaa!

• Anonyymi

Eivät ole, koska ne eivät ole 'salaisia' eikä liioin 'totta'!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole, koska ne eivät ole 'salaisia' eikä liioin 'totta'!

Eikäkö ne olikin salattuja ennekuin Mearsheimer ne paljasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikäkö ne olikin salattuja ennekuin Mearsheimer ne paljasti.

Mearsheimer on ollut väärässä lähes kaikessa sihteessa Venäjän..

• Valtiovallan tulisi myöntää ansioituneille sankareille Mearsheimer-risti.⚔️🦁🇫🇮👍

• Anonyymi

Hyvä ehdotus.

• Leikitkö pohojalaasta paskahousu?💩 Tuus koittaa nii näät mistä kana pissii…✊💥☠️

• Anonyymi
        Moaukko kirjoitti:

Leikitkö pohojalaasta paskahousu?💩 Tuus koittaa nii näät mistä kana pissii…✊💥☠️

Leikkiihän se. Miuttei kauaa.

• Anonyymi
        Moaukko kirjoitti:

Leikitkö pohojalaasta paskahousu?💩 Tuus koittaa nii näät mistä kana pissii…✊💥☠️

Soon tuo Mike Tyson kerrattain torennu, notta ...

"Jokaasella o suunnitelma siihen asti, kunnes nyrkki tuloo naamahan".

• Anonyymi

rysähtävien sairaus näkyy foorumilla, mutta ei mitään kyllä itäraja pitää ja vahvistuukin entisestään, jotten rusalan sairauvet pääse leviämään tuhoisuuksineen

• Anonyymi

Kyllä Stubb hoitaa. Ja ISO hymy, korviin asti, päälle !

• Anonyymi

Sä et "hoida", mutta hymysi kyllä "venyy" niskaan saakka, vrt. "Sicilian Necktie".

• Anonyymi
      • Anonyymi

Look at Opel Now!

Stubbilla oli 6.12. menetetyn itsenäisyyden muistojuhlassa KADETTEJA.

Opelit kelpaa sinnekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Look at Opel Now!

Stubbilla oli 6.12. menetetyn itsenäisyyden muistojuhlassa KADETTEJA.

Opelit kelpaa sinnekin.

Mosse on paska kopio

• Anonyymi

Ei tainnu olla kopio. Nimittäin koko tehdas muotteineen siirrettiin Neuvostoliittoon.

Opel Kadett (1936) on vuosina 1936–1940 valmistettu pikkuauto. Valmistus alkoi Saksan Rüsselsheimissa 2.12.1936.

Moskvich 400-sarja on Opel Kadettin jatkaja, sillä toisen maailmansodan päätyttyä Neuvostoliiton joukot ottivat Saksassa Opelin tehtaat haltuunsa ja Opel Kadettin tuotantolinjat siirrettiin Neuvostoliittoon. Niinpä 400-sarja on kuin suora kopio Opel Kadettista, vain ajovalot ovat erilaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tainnu olla kopio. Nimittäin koko tehdas muotteineen siirrettiin Neuvostoliittoon.

Opel Kadett (1936) on vuosina 1936–1940 valmistettu pikkuauto. Valmistus alkoi Saksan Rüsselsheimissa 2.12.1936.

Moskvich 400-sarja on Opel Kadettin jatkaja, sillä toisen maailmansodan päätyttyä Neuvostoliiton joukot ottivat Saksassa Opelin tehtaat haltuunsa ja Opel Kadettin tuotantolinjat siirrettiin Neuvostoliittoon. Niinpä 400-sarja on kuin suora kopio Opel Kadettista, vain ajovalot ovat erilaiset.

Se on anastetuilla tuotantovälineillä, huonolla laadunvalvonnalla ja huonoilla materiaaleilla valmistettu paska kopio.

• Anonyymi

Mistä on suomenkieleen tullut paska-sana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä on suomenkieleen tullut paska-sana?

Paska sana haiskahtaa vahvasti itäperäiseltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paska sana haiskahtaa vahvasti itäperäiseltä.

Jo esi-isämme tiesivät tiivistää siitä kaiken yhteen sanaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kopio-Mossen haiseminenkaan ei kuulu alkuperäisen Opel Kadetin ominaisuuksiin.

• Anonyymi

paskanhaju vain makuasiaa

Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      216
      6032
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2705
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2262
    4. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      41
      2102
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1779
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1414
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1397
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1321
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1281
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1007
    Aihe