Perseestä. Silti katson sun kuvaa ja ihastelen ja odotan ens viikkoa jos nähtäisiin 😄 se on semmosta.
On tää ihastuminen
8
644
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin silti?
- Anonyymi
Tuttu tunne 😄
- Anonyymi
Järjestä asia niin että nähdään
- Anonyymi
En usko että elliä kiinnostaa, siis sitä jonka näet näissä palstaäijän hönöissä avauksissa riikinkukko
- Anonyymi
Onko hyvin läheltä n johon kohtaan tunnet näin?
Nähtiinkö eilen toissapäivänä aamulla viimeksi ? Minäkin toivon että nähtäisiin ensi viikolla.. 😉- Anonyymi
18:10:16 kirjoittaja jatkaa: onko se huono juttu kun oot ihastunut vain yhdestä tietystä syystä?
Kiitos että jos oot sama m ja kerroit tunteesi. Toivon että tilanne saa käänteen. Sitäpaitsi se sama tunne mullakin.
- Anonyymi
Mistä katselet kuvaa? Voisitko laittaa minulle nyt pääsiäisen aikaan suoraan viestiä?
- Anonyymi
Minä en ole ihastunut keneenkään, enkä ole kaivannut ketään moneen vuoteen. Ainoa asia mitä olen kaivannut on saada hoitaa pieniä lapsia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687