Käytiin tuossa poikani kanssa mukavan keskustelu kun kysyin häneltä hiu mai niin hän vastasi hiukoo ja grillaa mulle muu, niin kun olen kin imlau, lähdetään ostaan mulle toosap.
No siinä kun muistelin että naapurin pojalla oli polkupyörä ja katselin sängyllä nukkuvaa vaimoani, joka 42x:n matkahaaveissa oli hänen kanssaan, että mitä mahtaa toosap maksaa Pattayalla.
Tietääkö kukaan toosapin hintaa, ai niin tietysti täytyy ensin tietää mikä toosap on, mutta jos ei nyt sattuisi olemaan mitään tosiasiallista kontaktia esimerkiksi kihlattuunsa tai kuukauden seuralaiseensa jolta voisi kysyä, niin ainahan voi kysyä Herra Numbalta joka on kanssani ainoa täällä Thaimaassa.
Toosap = ?
AviomiesSenseiOriginal
2018-04-18 06:56:48
Toinenkin kielitieteilijä täällä Thaimaassa...
5
131
Vastaukset
- Anonyymi
Sisäpiirin Apinalla on puuhaa selaillen vuosien 2018 aloituksia oireilujensa perusteeksi.
Pysyypähän ainakin poissa ihmisten ilmoita pussikaljoineen.- Anonyymi
Upeaa thaikieltä, aivan kuin jokin jälkeenjäänyt.
- Anonyymi
Toosap = ดิลโด้
> By Pankkineidin (joka ei osaa sanoa R -kirjainta) onnellinen aviomies <- Anonyymi
Lildo = ฮ่าๆ
- Anonyymi
"Tietääkö kukaan toosapin hintaa, ai niin tietysti täytyy ensin tietää mikä toosap on, mutta jos ei nyt sattuisi olemaan mitään tosiasiallista kontaktia esimerkiksi kihlattuunsa tai kuukauden seuralaiseensa jolta voisi kysyä, niin ainahan voi kysyä Herra Numbalta joka on kanssani ainoa täällä Thaimaassa."
Noh, joko Narri Senssukka kysyit isäntähenkilöltäsi Herra Numbalta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747