Ihanaa loppuelämää...mulle.
Muuttokuorma lähtee
24
1256
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea matkaan 🥰
- Anonyymi
Anselmi mun naapuri muuttaa Lehtimäelle. Anselmi on ollut mukava naapuri oli leikkauksessa toissa vuonna ja siitä tuli nainen.
Toivotan onnea uuteen paikkaan.- Anonyymi
Anselmi Panda?
- Anonyymi
Mitä tänne ilmoitat.
Eipä tuu ikävä.
Negatiivisuus lähtee mukanasi- Anonyymi
En ota negatiivista vaimoasi mukaani...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ota negatiivista vaimoasi mukaani...
On se Anselmin ja Artturin liitto ollut pientä toraa mutta enminä usko niiden lopulliseen eroon. Kunhan lossaavat.
- Anonyymi
Aika moni täältä tekee lähtöä kaltaistesi kiukuttelevien ja kateellisten juoruajien takia. Ei muuta kuin lykkyä tykö tänne jääville. Saatte ensi vuonna maksaa vielä suurempia veroja vielä pienemmän porukan kesken.
Eikö ähtärin kannattaisi ennemminkin koittaa houkutella tänne esim. lapsiperheitä? Nyt täältä väki kaikkoaa ja etenkin lapsiperheet. Syynä verojen lisäksi täysin luokaton perusopetus.
- Anonyymi
Onnittelut. Teit parhaimman ratkaisun. Muualla on pienemmät verot ja tulevaisuudessa toivoa sekä mahdollisuuksia.
- Anonyymi
Olikohan romani, joutui lähtemään.
Täälä ei voi kaikki asua.
Omat alueet
- Anonyymi
Kait se niin on, että kun viimeiset isot ikäluokat on haudassa niin Ähtärissä on aika vähän asukkeja enää edes muuttamaan muualle. Onnea kaikille ”pilkallisille”, teitä tuntuu olevan Ähtärissä rajattomasti. Tai sitten joillain on rajattomasti aikaa kirjoitella tänne.
- Anonyymi
Ja aikaa lukea näitä :)
- Anonyymi
Vehulleko muutit?
- Anonyymi
Mun tulee rakas sua ikävä❤️annatko pusun edes ennen kun lähdet. Muista me rakastetaan sua vaikka olisit missä, jäät ikuisesti mun sydämeen.voi rakkaus älä mee❤️❤️❤️
- Anonyymi
Herttaista❤️
- Anonyymi
Taidat olla mun vanha pano❤️ootko se iso heppinen kaveri kirkon läheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla mun vanha pano❤️ootko se iso heppinen kaveri kirkon läheltä.
Ei vaan se munaton, niinkuin kaikki muutkin ähtäriläiset on.
- Anonyymi
Eipä ole totta tuo.sun muija ainakin tykkäs,kun hoitelin sen😘
- Anonyymi
Missä muka
- Anonyymi
No paikkoja oli monia,vieläkin kirvelee munia 😁
- Anonyymi
Höpöjä, oli neulottu tukkoon koko vuoden, kun luiskahti jotain pois.
- Anonyymi
Oon muuten sulle kateellinen mutta eiköhä pian pääse minäkin
- Anonyymi
Ihanan raikasta tekstiä täällä Ähtäri-palstalla!
- Anonyymi
Myit lopultakin rattorin ja muutit Ruottiin???
- Anonyymi
😆😆vähän vaihtelua tuohon jokapäiväiseen Ähtärin solvaamiseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707