Juha Ketola kävi saarnaamassa seurakunnassamme. Hän kehotti ihmisiä käymään rukoukseen kielillä ja ylistämään Jumalaa. Tämä on vastoin Paavalin ohjetta. Jos kieliä ei selitetä, niin seurakunnassa ei saa puhua!
Jos joukossamme olisi ollut uskosta osaton, niin hän olisi pitänyt meitä hulluina.
Juha Ketola ja väärä kielillä puhuminen
16
179
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä et ymmärtänyt viestiä --- ja lakihenkisyys- kirjoitusten ääreltä toi sinut suolapatsaan paikalle.
Kuinkahan oma uskosi siirtää vuoria..... että löytyy merestä.
'
Ai, sinä sanot, että kyllä sinulla uskoa on, mutta, kun ei ole vuoria, eikä merta..
Sellainen tämä sinun viestittelysi oli- Anonyymi
Lkfjdlkhfa lcsjldfid kdljfhlsh flkgspofg khu djsiulsm f ,fldoopkd lkdkäaskdkdksfnnbdbs bgyagfdöcdädmkawe j dkuysd, xmfusm.
Anonyymi kirjoitti:
Lkfjdlkhfa lcsjldfid kdljfhlsh flkgspofg khu djsiulsm f ,fldoopkd lkdkäaskdkdksfnnbdbs bgyagfdöcdädmkawe j dkuysd, xmfusm.
AAMMMEEENNN!!!!😇👍❤️
- Anonyymi
Jos siellä ei ollut ketään uskosta osatonta, niin silloin saattoi puhua aivan miten tahtoi eikä se olisi ollut samalla tavalla syntiä kuin amerikan homojen herjaaminen.
Silloin ei seurakunta olisi tehnyt suurta syntiä eikä ollut laittomuuden tekijä jos ketään uskosta osatonta ei olisi ollut paikalla.- Anonyymi
Kommonisti vihaa kristittyjä ja sivistynttä maailmaa.
- Anonyymi
Eikös se Olseni ollut Norjalainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se Olseni ollut Norjalainen?
Entinen Pelastusarmeijan upseeri, sai USA:ssa helluntailaisten henkikasteen.
Ehkä itseltään Parhamilta?
- Anonyymi
Jokainen järkevä oikea kristitty pitää hurmoskielistä molotusta järjettömyytenä.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
Oikea kielillä puhumisen armolahja tarkoitti Jerusalemissa helluntaina yhden päivän aikana apostolien oikeilla vierailla kielillä puhumista, ei mitään sekavaa molotusta.
Ap. t. 2:8
Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?
Ap. t. 2:11
kreetalaiset ja arabialaiset, me kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."- Anonyymi
Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu ja tuoda tilalle ääriluterilaisuuden opit ja saatanan synagoogan valheet.
- Anonyymi
Eihän toki, paitsi jos järkevä tarkoittaa epäuskoista ja epäkypsää niin sitten kyllä.
Hän antaa Hengen ilmetä itse kussakin erityisellä tavalla, yhteiseksi hyödyksi. Yhden ja saman Hengen voimasta toinen saa kyvyn jakaa viisautta, toinen kyvyn jakaa tietoa, toiselle sama Henki suo uskon voiman, toiselle parantamisen lahjan, joku saa voiman tehdä ihmeitä, joku profetoimisen lahjan, joku kyvyn erottaa eri henget toisistaan, joku kielillä puhumisen lahjan, joku taas kyvyn tulkita tällaista puhetta. Kaiken tämän saa aikaan yksi ja sama Henki, joka jakaa kullekin omat lahjansa niin kuin tahtoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän toki, paitsi jos järkevä tarkoittaa epäuskoista ja epäkypsää niin sitten kyllä.
Hän antaa Hengen ilmetä itse kussakin erityisellä tavalla, yhteiseksi hyödyksi. Yhden ja saman Hengen voimasta toinen saa kyvyn jakaa viisautta, toinen kyvyn jakaa tietoa, toiselle sama Henki suo uskon voiman, toiselle parantamisen lahjan, joku saa voiman tehdä ihmeitä, joku profetoimisen lahjan, joku kyvyn erottaa eri henget toisistaan, joku kielillä puhumisen lahjan, joku taas kyvyn tulkita tällaista puhetta. Kaiken tämän saa aikaan yksi ja sama Henki, joka jakaa kullekin omat lahjansa niin kuin tahtoo.Paavalilla oli valehtelemisen armolahja.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta. Tarkoitus pyhittää keinot.
Paavali keksi opin eriarvoisista armolahjoista hierarkian muodostamiseksi seurakuntaan johtamisen helpottamiseksi.
Jeesus eikä oikeat apostolit eivät puhu mitään eriarvoisista armolahjoista.
Jumala ei jaa Henkeä mitalla.
Paavali repi ja hajotti Korinton seurakuntaa omilla opeillaan.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalilla oli valehtelemisen armolahja.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Paavali keksi opin eriarvoisista armolahjoista hierarkian muodostamiseksi seurakuntaan johtamisen helpottamiseksi.
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]Paavali kirjoitti kirjettä valehtelustaan Roomaan asuessaan juuri Korintossa monta vuotta.
Kuriiri vei kirjeen perille, mutta sitä ei annettu Korinttolaisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalilla oli valehtelemisen armolahja.
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]Siinäkin taas yksi lukutaitoa vailla.
- Anonyymi
Annetaan satunnaislukugeneraattorin arpoa kirjaimet. Joka kirjaimella on kaksinumeroinen vastine.
Tätä sitten hupattamaan.
On jumalaista tekstiä.- Anonyymi
Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihaa helluntailaisia kohtaan; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.
- Anonyymi
Fallostelija täytyy ylläpidossa olla jos se ottanut tehtäväkseen suoltaa herjaa. Miksi luterilainen ketään herjaisi? Luterilainen on vähät kiinnostunut jostain amerikan homoista ja jos niitä herjataan, niin eroaa kirkosta.
Sylttytehdas on fallostelijoiden hallussa.
Mihin myös demonipesä kuuluu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777