Nykyän Saa Hyvä Ääntä Ilman Stereoitta.

Anonyymi-ap

Ennen vanhan oli stereot kova sana jos halusi hyvä ääntä kun matka radiossa ei ollut kaikupohja eikä basso reflexi kotelo eikä diskanttia tai jako suodatinta eikä sinä ollut tehokasta vahvistinta eli oli surkea ääni.

Ja jos oli CD radio nauhuri niin sinä oli kokoääni aluen kaiutin ja basso reflexi kotelo mutta pieni tehoinen kohiseva vahvistin ja ei ollut diskanttia tai jako suodatinta eli oli surkea ääni kuului vain keskiääni ja sama matka radiossa.

Mutta nykyän on nyrkkin kokoisessa bluetooth kaiutimessa mahtava ääni kun sinä on sujettu kotelo ja passivi sääteljiä ja diskantti ja basso keski ääninen ja tehokas vahvistin diskantille ja basso keskiäänelle kun ei basso reflexi kotelo ei toimi jos on pieni koko.

Mutta isomissa bluetooth kaiutimissa on basso reflexi kotelo esim JBL Partybox ja passivi säätelijä kotelo ja basso reflexi kotelo on prikullen sama ääni että ei nykyän tarvitse stereoitta jos halua hyvä ääni.

Ennen vanhan stereot oli pakolliset jos halusi hyvä ääni kun matka radiossa ja CD radio nauhurissa oli niin surkea ääni.

4

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja jos teillä ei ole bluetooth kaiutin niin teillä on ainakin kuulokkeet jossa aina on mahtava ääni.

Kertoka jos teillä on omakotaisia kokemuuksia bluetooth kaiuttimen tai kuulokkeiden hyvästä äänestä.

• Anonyymi

Ne stereot hän on nykyän ihan turha kapistus kun nyrkkin kokoisessa bluetooth kaiuttimessa on mahtava ääni.

On han noissa stereoissa se stereo vaikutelma mutta ei hän minä juuri koskan istu tuolilla svetspotissa kuntelemassa musikkia ylensä maakan sängyssä ja kuntelen niin ei hän siellä ole mikän stereo vaikutelma niin yhtä hyvin minulla voi olla yö pydällä bluetooth kaiutin.

Ja sitten stereot täyttä koko huonen äänellä mutta niin teke myös pieni bluetooth kaiutin jos sen laitta TV tasolle.

Ja jos osta 2 kpl pientä samanlaista bluetoot kaiutinta niin ne saa soveluksella yhdistetty stereoksi eli saa sen stereofonisen vaikutelman eikä mene hirveästi raha kun esim 1 kpl JBL Flip 6 maksa 79€.

• Anonyymi

Olen myös laittanut akutikka levyjä huonen seinällä ja haluan sen takia pitä ne stereot kun ihmisillä ei ylensä nykyän ole sellaiset kuuten jo aiemmin mainitsin että miksi ne on periattessa ihan turhat.

• Anonyymi

Biomassalle tosiaan välttää huonompikin ääni. Lisäksi 300 e budjetti rajaa vaihtoehdot. Ei sillä saa kuin yhden kelvollisen kaiuttimen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6624
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6063
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3344
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2810
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2624
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2308
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2006
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1863
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe