Työsuhdepyöräetu poistuu. Tämä on mahdollistanut esimerkiksi sähköpyörien ostamisen. Veroetu tarkoittaa, että työntekijän ei tarvitse maksaa tuloveroa siitä palkan osasta, joka käytetään työsuhdepyörään. Pyöräetu on maksimissaan 1 200 euroa vuodessa. Työsuhdepyöräilijöitä oli vuoden 2024 lopussa noin 100 000.
Työsuhdepyöräetu
29
500
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäähän se säästöjä tehä että rikkaille saadaan ne veronalennukset
- Anonyymi
Eikö vötkyt jaksa polkea, pitääkö se sähköpyörä olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö vötkyt jaksa polkea, pitääkö se sähköpyörä olla?
Kenenkä tyttö se täällä ihmisiä vötkyksi nimittelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkä tyttö se täällä ihmisiä vötkyksi nimittelee?
No, eikö neiti sitten jaksa polkea? Tarvitsetko sähköavustetta kaikissa toiminnoissasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eikö neiti sitten jaksa polkea? Tarvitsetko sähköavustetta kaikissa toiminnoissasi?
ei oo itellä rahaa, eikä vanhemmat enää maksa
- Anonyymi
Tuli ostettua ilman veroetua.Niin kaikki voi tehdä jos sähköpyörää tarvitsee.Valtionverot pitää varmaankin valtion maksaa niin loppuu kitinä.Alle 30000 euron vuositulosta ei mene valtioveroa.
- Anonyymi
Miten ministeriautoetu? Kai ministerit voisivat itse kustantaa matkansa?
- Anonyymi
Ihan oikein pölhöille, ennen ostettiin 199 e pyörä ja ajeltiin sillä ja nyt vivutetaan 4000 e polkupyörä työsuhdepyöränä, johon oikeasti ei ole varaa tai tarvetta. Hyvä vaan et nyt omistajat joutuvat maksamaan koko pelleilyn korkojen kera.
- Anonyymi
Kuulostat (katkeralta) mahdollisesti ylipainoiselta autoilijalta tai (katkeralta) toisia kyttäilevältä pyöräilijältä. Hyi-hyi.
- Anonyymi
Laiskojen juttuja ne sähköpyörät. Laiska keksii aina syyn, jotta liikkuminen on helpompaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiskojen juttuja ne sähköpyörät. Laiska keksii aina syyn, jotta liikkuminen on helpompaa.
Kävelemällä ja juoksemallako itse liikut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peruuttamalla ja sumuvalot päällä. Olen ehkä Joensuun paras parkkiruutuun peruuttaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävely ja polkupyörä.
- Anonyymi
Mitätön rupuetu. Itselläni on 5 polkupyörää autotallissa ja kaksi autoa myös. Oma apu on aina se paras apu. Turha sitä on yhteiskunnalta kaikkea ruinata, loiset.
- Anonyymi
Ruinaisitko, jos tulosi olisivat vaikkapa ¼-osa nykyisestä?
- Anonyymi
se suap kaikki tulot ruinaamalla...
- Anonyymi
On se joillekin niin vaikeaa ymmärtää että ihmiset ja elämäntilanteet ovat erilaisia malliiin "miksi ihmiset eivät voisi olla kuin minä".
- Anonyymi
Poistuuko kirjastonhoitaja vanhapiikojen dildoetu myös...?
- Anonyymi
navettagigolon etu ei poistu...
- Anonyymi
Miten liittyy joensuuhun
- Anonyymi
Joensuulaisiakin koski pyöräetu... Vai luuletko että joensuu on jokin narnia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joensuulaisiakin koski pyöräetu... Vai luuletko että joensuu on jokin narnia?
Narnia 😂 Kysymys on lapsellinen. Ihan kui 13-vuotiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narnia 😂 Kysymys on lapsellinen. Ihan kui 13-vuotiaan.
Kirjoittaa tyyppi joka liittää tekstiinsä teinihymiön!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaa tyyppi joka liittää tekstiinsä teinihymiön!!!
ehkä olette samalla luokalla
- Anonyymi
Mitäpä jos luopuisimme työsuhdepyöräeduista ja ottaisimme käyttöön parisuhdepyöräedun.
Yhdessä polkienhan kaikki sujuisi helpommin ja edullisemmin, kuten parisuhteessa muutoinkin. - Anonyymi
Minulla on parisuhde polkemisetu. Saan polkea vaimoa ilman pyörääkin
- Anonyymi
Polkemisaikasi vaan on kuulemma lyhyt ja pyöräkin yhteiskäytössä.
- Anonyymi
Pääasia että mulla on pidempi reach kuin sulla
- Anonyymi
Sulla varmaan sekä riitsissä että sukkahousuissa löytyy.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737