inhoan ihan vähäistäkin kautta rantain kerrontaa. On turha luulla etten olisi ymmärtänyt kaikkea, hän jonka syntymävuosi on sinisen auton rekkarissa on bi! Ette ole pystyneet kertomaan minulle mitään uutta kuuteen vuoteen. Olen aina täynnä raivoa kotiin tullessani siksi, ettei minun anneta lähteä näkemättä ja kuulematta ovesta ulos sitä minua paljon rikkovaa kautta rantain kertomista Hyi he...tti! Jos tietäisin ketkä antoivat tietylle henkilölle luvan kiusaamisprojektiin, kävisin haukkumassa ne henkilöt. Sitä odotan myös että jos näen hänet, joka on pääosassa vastenmielisessä projektissa, hänet haukun myös sellaisilla sanoilla, että hän muistaa ne loppuelämänsä ajan! Pyysin jo monta vuotta sitten sitä, että projektin pitää loppua, miksi ette lopettaneet sitä silloin kun pyysin sitä!! Miksi ihmeessä ette ymmärtäneet ettekä hyväksyneet sitä ettei minulla ole ollut moneen yhtä hyvää tunnetta tiettyä henkilöä kohtaan. Vaikka hän olisi kuinka hauras, ei se oikeuta sellaiseen käytökseen, kyttäämiseen missä milloinkin liikun! Luulette että olen ihastunut häneen, mutta se ei todellakaan pidä paikkaansa. Hän ja eräs toinen vastaava tapaus, ovat ainoita ihmisiä joita voin sanoa inhoavani sydämeni pohjasta!
Hyi että minä
3
127
Vastaukset
- Anonyymi
Millä tavalla projekti alkoi?
- Anonyymi
Jos en löydä sopivaa ikäistäni uutta kumppania olen mieluummin yksin. Älkää enää ikinä aloittako mitään kysymättä minulta lupaa siihen! Minulla on oikeus saada elää niin kuin haluan ja osaan tehdä aloitteita ihan oma-aloitteisesti jos koen minulla olevan siihen tarvetta! Kautta rantain kertominen esityksineen on ollut äärerettömän rankka kokemus! Se on tietyn henkilön syytä, että jouduin siitä aivan liian kauan kärsimään! Se sai pelkkää tuhoa aikaan! Jos ihminen on niin avuton kuin hän on, teidän ei olisi koskaan saanut antaa hänelle lupaa projektin aloittamiseen, varsinkin kun teillä oli tiedossa, että olin jo parisuhteessa joutunut kärsimään todella huonosti kommunikoivan ihmisen kanssa valtavaa stressiä! Miksi ihmeessä haluaisin samantyyppisen ihmisen elämääni kuin lasteni isä oli??
- Anonyymi
Olette vieneet paljon hyviä työvuosia ja työstä saatavaa iloa pois. Telkesitte minut kotiin jotta en saisi tehdä töitä ja kun riittävän kauan niin olisi tapahtunut, minun olisi ollut pakko suostua auttamaan ihmistä jota en voi sietää! Ette taida edes ymmärtää sitä kuinka ala-arvoisesti olette minua kohdelleet! Jos korvauksia ei pian tule, kerron kaikesta tapahtuneesta eteenpäin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305870- 345373
- 293054
- 342454
- 412143
- 372118
- 152098
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391666