Minulla toissapäivänä oli näköhäiriö, katsoin puhelinta pimeässä pitkään samassa asennossa, siirryin kirkkaaseen lampun valoon istumaan ja ehdin olla siinä muutama minuutti kun toisesta silmästä meni näkö näin vain pikseliä aaltojen laine, en yhtään mitään edessäni en lattiaa en puhelinta, ja räpäytyksellä meni ohi, kesti siis vain muutama sekunti. Sen jälkeen väsynyt olo ja muutama pvä myöhemmin yöllä raskas nukkuminen mikä minulle on uutta. Oma päivystyksessä ei aikoja joten ajomatka, yhteispäivystyksessä sitä EI pidetty TIA kohtauksena koska näköhäiriö oli niin lyhyt ja samaan aikaan on ollut ongelmia lasiaisen irtautumisen oireiden takia eikä muita oireita ollut kuin hetkellinen näön menetys silmästä ja toisella näkyi. Lääkäri konsultoi neurologia joka ei kokenut että pitäisi tutkia, mutta ei myöskään osannut kumpikaan sanoa MISTÄ näköhäiriö johtui vain jotain muminaa että sokaistui mennessä pimeästä valoiseen huoneeseen näyttö edessä.
En muistanut sanoa kahdesta oikosulusta missä olin väärässä päivässä ja odottaessani aikaa hetken ajan olin että ulkona pimeätä ajaa kotiin, koska en jotenkin ajatellut että kevät.
Joten onko paikalla ketään jolla samantapaista tai jotain esim voiko liittyä migreeniin ilman päänsärkyä tms. Kotona huolta lisäsi kaksi artikkelia jossa molemmilla TIA kohtaus alkanut silmästä ja otettu tutkimukseen ja se on ollut TIA kohtaus mutta minun kohdalla se sivuutettiin. Tänään on ollut kivistyksiä korvan yläpuolella ja niska takaraivo kireä jäykkä raskas tunne. Onko kellään kokemuksia tai ajatuksia ?
TIA kohtaus vai migreeni vai siltä väliltä?
Anonyymi-ap
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787