Minä kutsun universumia harhaversumiksi. Minun keksimä nimi.
Tuskin kukaan on niin tyhmä että oikeasti uskoo tähtitieteeseen.
Tutkitaan jotain mistä ei ole mitään käsitystäkään. Kukaan ei tiedä yhtään mistään mitään ja piste.
Koska ihminen elää kaikki elämät mitä täällä on niin elämme joukkoharhassa. Harhaisessa harhaversumissa. Harhaversumissa ei ole yhtään mitään. Siksi sinne ei koskaan kukaan minä pääsekään. Kukaan minä. Jonain päivänä tietoisuuteni on sen tyypin tietoisuus joka tähän vastaa.
Harhaversumi
Anonyymi-ap
6
164
Vastaukset
- Anonyymi
Muista kumminkin syödä ,nukkua ja juoda - muuten käy huonosti
- Anonyymi
Äläkä syö niitä sieniä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkä syö niitä sieniä!
Enempää siis.
- Anonyymi
aivan. Tänään oli lehtiotsikko, että mitään alkuräjähdystä ei ole ollutkaan ja laajeneva universumi on huuhaata.
- Anonyymi
Ihanko oli lehtiotsikko ? No sittensen täytyy olla varmasti totta.
- Anonyymi
Tarpeeksi tyhmän ei tosiaan tarvitsekaan uskoa mihinkään eikä välittää mistään mitään koska kapasiteetti ei vaan riitä mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757