Jumala ei vastaa rukouksiin

Anonyymi-ap

Jumala ei vastaa rukouksiin varmaankaan siksi, koska häntä ei ole olemassa.

24

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tee ensin parannus ja pyydä syntejäsi anteeksi Jeesuksen nimessä ja urputa sitten.

• Anonyymi

Parannus on tehty kauan sitten, ja syntejä pyydetty anteeksi. Vastausta rukouksiin ei kuitenkaan tule.

• Anonyymi

Kerro, mihin rukouksiisi Jumala on vastannut.

• Anonyymi

Höpö höpö. Jos jumalasi on olemassa, ainakin se on kuuro.

22 Ja kaiken, mitä uskoen pyydätte rukouksessa, te saatte.”+

7 Pyytäkää+ jatkuvasti, niin teille annetaan; etsikää herkeämättä, niin te löydätte; kolkuttakaa lakkaamatta,+ niin teille avataan.

19 Totisesti minä sanon teille jälleen: jos kaksi teistä maan päällä sopii jostakin tärkeästä, mitä he pyytäisivät, niin se tulee tapahtumaan heille taivaassa olevan Isäni ansiosta.+

13 Ja mitä pyydättekin minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isä kirkastettaisiin Pojan yhteydessä.+

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Jos jumalasi on olemassa, ainakin se on kuuro.

22 Ja kaiken, mitä uskoen pyydätte rukouksessa, te saatte.”

7 Pyytäkää jatkuvasti, niin teille annetaan; etsikää herkeämättä, niin te löydätte; kolkuttakaa lakkaamatta, niin teille avataan.

19 Totisesti minä sanon teille jälleen: jos kaksi teistä maan päällä sopii jostakin tärkeästä, mitä he pyytäisivät, niin se tulee tapahtumaan heille taivaassa olevan Isäni ansiosta.

13 Ja mitä pyydättekin minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isä kirkastettaisiin Pojan yhteydessä.

JT mukaan Jumala vastaa vain hyvin JT uskonnossa mukana olevien rukouksiin. Muiden rukouksiin hän ei vastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JT mukaan Jumala vastaa vain hyvin JT uskonnossa mukana olevien rukouksiin. Muiden rukouksiin hän ei vastaa.

Tämä on kontrolloivaa toimintaa. JT uskottelee, että he päättävät siitä mitä mielikuvitusolento tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ex jt ja minun rukouksiini on ainakin vastannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro, mihin rukouksiisi Jumala on vastannut.

Ei kuulu sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ex jt ja minun rukouksiini on ainakin vastannut.

Millä tavalla se on vastannut ja miten voit osoittaa, että se oli 'vastaus' rukoukseen, eikä pelkkä sattuma?

• Syntejä? Minä en tee niitä syntejä ollenkaan. Miksi te uskikset niitä syntejä tehtailette, ja sitten pyytelette satuolento jessulilta anteeksi? Eikö se ole ihan vähä-älyistä. Olisi huomattavasti järkevämpää tehdä niin kuin minä. Vielä kun laskee Peräilmaa, niin pysyy välilöissä satuolennon kanssa.

• Anonyymi

Jumalan tehtävä ei ole antaa sinulle sitä mitä haluat.

• Anonyymi

En ole ollut pyytämässä uusia stereoita. Kun Jumalalla ei ole mitään tehtävää, en minäkään häntä tarvitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ollut pyytämässä uusia stereoita. Kun Jumalalla ei ole mitään tehtävää, en minäkään häntä tarvitse.

Jumala ei ole mikään rukousautomaattikone.
        Hän tietää tarvitsetko todella sitä mitä pyydät,vai johtaisiko pyyntöösi suostuminen sinut katastrofiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala ei ole mikään rukousautomaattikone.
        Hän tietää tarvitsetko todella sitä mitä pyydät,vai johtaisiko pyyntöösi suostuminen sinut katastrofiin.

Totuus on, että kun rukouksiin ei koskaan saa vastausta, Jumalaa ei ole olemassa. Kerro esimerkki, kun sinä olet saanut vastauksen rukoukseesi.

• Anonyymi

"Jumalan tehtävä ei ole antaa sinulle sitä mitä haluat."

Miksi sitten sanotaan näin?

Matt. 7
        7 "Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.
        8 Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan.
        9 Ei kai kukaan teistä anna pojalleen kiveä, kun hän pyytää leipää?
        10 Tai käärmettä, kun hän pyytää kalaa?
        11 Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin paljon ennemmin teidän taivaallinen Isänne antaa hyvää niille, jotka sitä häneltä pyytävät.

Joh. 14
        13 ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa.
        14 Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jumalan tehtävä ei ole antaa sinulle sitä mitä haluat."

Miksi sitten sanotaan näin?

Matt. 7
        7 "Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.
        8 Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan.
        9 Ei kai kukaan teistä anna pojalleen kiveä, kun hän pyytää leipää?
        10 Tai käärmettä, kun hän pyytää kalaa?
        11 Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin paljon ennemmin teidän taivaallinen Isänne antaa hyvää niille, jotka sitä häneltä pyytävät.

Joh. 14
        13 ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa.
        14 Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen.

"mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni."
        Et edes usko Jeesukseen, joten ei koske sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hebr. 1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti
        -Jeesus on siis Jumala

Hebr. 1:6 Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit".
        -Siis myös enkeli Mikael (variotornissa Mikael on Jeesus)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako todistettua rukousvastausta Jeesukseen uskovat ovat saaneet? Mistä voimme tietää, että kyseessä on tosiaan rukousvastaus, eikä sattumalta tapahtunut asia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako todistettua rukousvastausta Jeesukseen uskovat ovat saaneet? Mistä voimme tietää, että kyseessä on tosiaan rukousvastaus, eikä sattumalta tapahtunut asia?

Ja mitä sinä sillä tiedolla tekisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä sinä sillä tiedolla tekisit?

Tieto olisi tarpeen sen arvioimiseksi, onko rukouksella väitettyä tehoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaus koskee siihen uskovia, mutta lopputulos on sama, pyytää tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaus koskee siihen uskovia, mutta lopputulos on sama, pyytää tai ei.

Niin, asiat toteutuvat omaa rataansa kuten toteutuvat. Jos asia menee mieliksi, uskovainen kokee että Jumala vastasi rukoukseen. Jos ei, sen voi selittää niin, että Jumala kyllä kuuli, mutta suuressa viisaudessaan tiesi paremmin eikä auttanut tällä kertaa.

• Anonyymi

Allah vastaa. Rukoilin että löytäisin lompakon jossa ei olisi henkkareita. Ja löysin 90 euroa kyseisen lompakon kera. Kahdessa viikossa rukouksesta. Sitten rukoilin että löytäisin maantieltä setelin. Löysin 25 euroa. Sitten rukoilin kumpa joku olisi jättänyt pankkiautomaattiin vahingossa jotakin. Löysin 20 euroa. Rukoilin myös kumpa joku olisi jättänyt pullonpalautuskuittinsa ja niin kävi. 2.80 e löyty.
      Pyysin kaikilla näillä rukouksilla merkkiä että Allah on olemassa.

Eilen rukoilin taas. Sanoin en ole löytänyt pitkään aikaan mitään. Tänään kun kävin S marketissa Löysin 1.90 e pullonpalautuskuitin.

Olen ja en ole rahapulassa. Pärjään kyllä ilman löytöjäkin mutta välillä on vain pari euroa taskun pohjalla. Allah ilmaisi olevansa olemassa vastaamalla viiteen rukoukseen juuri siten kuin pyysin aina parin viikon sisällä.

Jehovakin kyllä lähestyy sitä joka häntä lähestyy ja antaa ikisiunauksen mutta ei yleensä vastaa rukouksiin.

Jeesus on vastannut muutaman kerran parantaen sairauden ja kerran antamalla opiskelupaikan.

Jehovan siunaus on kyllä hyvä asia mutta Allah vaatii viisi rukousta päivässä ja on palvonnan arvoinen sekä vastaa rukouksiin ainakin jos on taskut tyhjänä. Sitä en tiedä vastaako kukaan rikkaiden rukouksiin.

Siunausta, rauhaa ja onnea!

Aina kannattaa olla siellä missä Jeesus on läsnä. Eli käydä kokouksissa. Suomessa on vastata rukouksiin kun on ryöväreitä ja kateita liikaa. Itse sain 1993 kehotuksen käydä Jerusalemissa rukoilemassa ja kävinkin 1996. Se oli kokemus jossa selvisi että juutalaisilla on vahva usko omaan sanomaansa mutta suomalaisilla kovin heikko usko raamattuun.

Jumalattomuus on Suomessa yleistä kun taas vanhurskaus juutalaisilla. Siellä missä usko on vähäistä tulee harvemmin rukousvastauksia. Oikeassa maaperässä kylvö kukoistaa ei kalliolla, ojassa tai ohdakkeissa.

• Anonyymi

Laitoin kaksi euroa rahapeliautomaattiin ja pyysin Jeesukselta voittoa, painoin euron panoksella pelin käyntiin.
      Automaatti söi euroni jolloin kirosin ääneen, saatana anna nyt!
      Painoin nappia uudelleen ja viimeinen euroni toi kahdenkymmenen euron voiton.
      Sain siis kymmenykseni mutta kumpiko oli pyyntööni suostuvainen, Jeesus vai Saatana?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6043
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3334
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2790
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2614
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2308
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2006
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1849
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe