Hauskaa Vappua !
Oikeistohallitus räväytti: Suurituloisille VAPPUMILJARDI !
23
284
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, älä ala täyttämään tätäkin foorumia aina uusilla ja uusilla poliittisilla aloituksilla. Yksi hallituksen haukkumaketju riittää. Ketjuun mahtuu satoja viestejä.
- Anonyymi
Hauskaa Vappua vaan ! Toivottavat hauraat vanhukset, joille hallitukselta ei
herunut 16 miljoonaa kotihoitoa varten. - Anonyymi
Kerroin, että lähden kahvitarjousta metsästämään, kommentti
poistettiin. Pienituloisesta ihmisestä on ilmeisesti varakkaan inhottava lukea. - Anonyymi
Tämä on jo toinen ilmaismiljardi suurituloisille. Ei ihme, ettei valtionvelka
taitu. - Anonyymi
Ei ymmärrä tätä menoa. Rahaa ei ollut mihinkään, pienituloisilta leikattiin
kaksi vuotta "tuhkatkin uunista" ja yht'äkkiä on varaa jakaa rahaa
työikäisille hyvinvoiville ihmisille. Veroale jättää lähes miljardin loven
valtion kassaan eli se täytyy korvata jollain tavalla ja se tarkoittaa,
että pienituloisemmilta ja palveluista leikataan taas, vai mistä ? - Anonyymi
niin no, se että pönttösakille nollakorkotileineen kertoisi täällä miten rahaa tehdään/yritetään ulkomaisten kustannuksella on melko turhaa,
joten se siitä nuolkoon nollakorkotiliään ja inisköön
yleisesti totean että kerään sotakassaa dippiin? ja olen tosivarovainen nyt kun trump on seontavaiheessa jossa gop alkaa kääntyä sitä vastaan
oma salkkuryhmä tänä vuonna plus 13+ % vähän noussut trumpkuopasta
Tukholman pörssi miinus 1 6% johon vertaan
mutta tilanne pysyy jännittyneenä
New Yorkin lainsäätäjät ovat vaihtaneet linjansa ja luvanneet sulkea Elon Muskin viisi Tesla-liikettä osavaltiossa. Samat, jotka asettuivat Muskin ja hänen ympäristöystävällisten ajoneuvonsa puolelle vain muutama vuosi sitten, ovat kääntyneet häntä vastaan hänen työskennellessään Trumpin kanssa - Anonyymi
Suomi on tooosi "hieno" maa, jossa on toooosi "hieno" hallitus,
se laittaa pienituloiset vaurastuttamaan suurituloisia,
mutta se onkin oikeistohallitus,
joka on aina ahne ja itsekäs ja ajaa omaa etuaan,
vaikka hallituksen kuuluu ottaa koko kansan paras huomioon.
Hallitus myy meidän yhteistä omaisuuttammekin
sijoittaakseen rahat omien eturyhmiensä, bisnekavereitten hyväksi
ikuisesti tappiolliseen tunninjunaan, jonka käyttötappiot
kaiken lisäksi maksaa kansa puhumattakaan siitä, että se on korruptiota.
Neljä miljardia valtion omaisuutta siirtyy yksityissektorille. - Anonyymi
Muille keppiä ja kurjuutta on persuhallituksen motto.
- Anonyymi
Sääli nuorempia polvia joiden elämän hallitus pilaa. Eihän ne koskaan selviä
Purran ottamista hirvittävistä veloista. Velanoton piti loppua 2023 lupasivat
Purra ja Orpo. Valehtelivat ne kaiken muunkin. - Anonyymi
Pönttösuma polkee paikallaan nollakorkotileineen kinuamassa hallitukselta tulonsiirtoja voidakseen jatkaa loisimista veronmaksajien kustannuksella https://keskustelu.suomi24.fi/t/18924307/#comment-135285004
- Anonyymi
Miksi työpaikat vähenee vähentynyt kaksivuotta, väheneekö vielä kaksivuotta.
- Anonyymi
Mihinkään ei ole rahaa, on hallitus jankuttanut kaksi vuotta,mutta suurituloisille
löytyi ilmaiseksi lahjaksi kaikkiaan KAKSI MILJARDIA ! - Anonyymi
Harmi, että en itse päässyt siihen "miljardi" kerhoon, jolle nyt verohelpotusta olisi.
Meillä oli lapsena (serkkuni Hesalaisen)hokema, "miljoonan" maksan jos jonkinlaisesta asiasta.
Niin minä päätin, että sen miljoonan säästän ja säästinkin, mutta, mutta! Olin silloin v-63 Englannissa ja palattuani Suomeen, oli minun miljoona huvennut 10.000,mk, se rahanuudistus!
Mitäpä sitä muuta, kuin keräämään uutta "miljoonaa" ja ei sekään onnistun ut, sillä sitten tuli Eurot.
Onneksi on riittävä eläke, joten kyllä minä tämän lopunelämäni luulen pärjääväni, ilman, että kadehtisin toisten saamisia.- Anonyymi
Niin minä päätin, että sen miljoonan säästän ja säästinkin, mutta, mutta! Olin silloin v-63 Englannissa ja palattuani Suomeen, oli minun miljoona huvennut 10.000,mk, se rahanuudistus!
Mitäpä sitä muuta, kuin keräämään uutta "miljoonaa" ja ei sekään onnistun ut, sillä sitten tuli Eurot.
Et osannut. Annan pari kohtaa, jossa olisit saanut satoja tuhansia (markkaa) ja jos sen jälkeen
niillä olisit toiminut varovaisen älykkäästi olisit nyt euromiljonääri
Posti-Pelkan anti. Soneraa sai vähän yli tuhat kappaletta kansaosakkeena ja voittoa sai parin vuoden sisällä helposti yli 50 euroa jopa jotkut 90 euroa kappaleelta voittoa sai helposti 50 000 - 90 000
Minä alarajalta. Per henkilö, pariskunta olisi saanut kaksinertaisesti jne
BinLaden tornit. Myin kaiken iltapäivällä ja ostin koko omaisuudellani Nokiaa 11.9. . Jouluna myin. Pääsin iltalehteen, yli miljoona (markkaa) tulot. Peruste: parin torinin kaatuminen USAssa vain lisää kansantuloa ei tee taloustuhoa
Pari sitten sellaista joita ilmoittelin täällä
16.3.2020 korona pohjat
kaikki sisään hyviin tavallisiin lappuihin suomalaispankkeihin ...
voittoa massiivimäärät (minulle satoja prosentteja)
lokakuu 2023 Mantan anti. sitä sai kolmosella niin paljon kuin huvitti, nyt arvo kutosen luokkaa
minulla tällä hetkellä virtuaalivoittoa = osin ei toteutettua noin 75% sijoituksesta
- Anonyymi
Pienimmistä leikataan (jotka on alle 1000 € kk) leikataan 25 euroa.
Minä kun olen luullut, että eläkkeet on lailla suojattu, että niiden ostovoima
säilyy, mutta Orpon ja Purran hallitukselta ei ole mikään suojattu.
He ovat sadisteja.- Anonyymi
luulin että suomi on suojattu mutt sossulit päästävät komurysää ja kehitysmaalaista
tänne tuhomaan tulotason koulut ja rauhan
- Anonyymi
Työeläkeindeksit on ehdolla hallituksen jäädytyslistalla. Se on paha juttu
pieneläkeläiselle. Kaikki hinnat nousevat, mutta eläke ei nousisi
yhtään. Se tekee ison loven lompsaan. - Anonyymi
Eläkeläisen terveiset persuhallitukselle ! (kuva)
https://viraalit.net/media/cache/list_thumb/8571859892149688992.jpeg - Anonyymi
nyt kannattaisi jakaa sosdemeläkeläisten rahat matuille ja lorvijoille
mutta muiden ei tarvitse osallistua
on käsittämätöntä että kekkoskauden vanhoista osa on pudonnut sosdemkuoppaan
jossa ihmisten kulutus pitäisi rahoittaa veroilla
eli siis tehdä tarpeettomaksi työn teko esim. 7-kymppisillä jne
sellaiselal loisimisella ei mikään kansa selviä ja se tietty myös aiheuttaa sukupolviristiriidan kun nuoret joutuvat palkkaverollaan elättämään määkivääsosdemporukkaa
joka ei halua tehdä töitä niin kauan kuin jaksaa vaan oliella ja lorvia ja valittaa
ettei ole tekemistä - Anonyymi
Trump sai pienen isku perjantain lopuksi
Moody's Ratings pudotti LJUOTTOLUOKITUKSESSA USAN korkeimman luottoluokituksen, mikä heijastaa syvenevää huolta siitä, että kasvava velka ja alijäämät vahingoittavat TRUMPTALOUDEN asemaa maailmanlaajuisen pääoman ensisijaisena kohdemaana.
SUOMEN KANNATTAA NYT HAALIA SIJOITUKSIA PÄÄOMATULOJEN VEROTUSTA LEIKKAAMALLA kun trumpikkuna on avoin
mutta ei mitään bulkkia datakeskusta vetyä sähkötuulimyllyjä ...
vaan kvanttitietokonetta tekoälyä - Anonyymi
PEKKAHIMANEN ON TIEDEMIES HESARITIETEEN MUKAAN ja perässä
kansa pitää sekundaporukkaa jos se saisi äänestää
Miettikää miksi että tiedä mitään kvanttimenkaniikasta vaikka teille on "hesaritieteessä" jankutettu
että turkulainen partasuu tähtitieteilijä on tiedemies
(koska muka tähtitiede Suomessa on ollut tiedettä, ei koskaan, Väisälä oli maanmittari)
tai enqvistin kosmologiahöpöt ovat tiedettä (virka lopettettin kun meni eläkkeelle ei oppilaita) mutta ette osaa yhtään kvanttimekaniikkaa ja tekoälylogiikkaa ... - Anonyymi
ette osaa tiedettä mutta haluaisitte suomeen datakeskuksia sellua vetyä matua
ja muuta bulkkia sotkemaan kaiken, niitäkin voi mutta en eivät ole pointti tässä.
kun teistä hesaritiedesössö on asiaa lässyätte sitä
kosmolo giko rakentelee työpaikkoja? Minkä probleeman suomalainen kosmologi
on ratkaissut? giko giko -naurua
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644212Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372484- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801302
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840