Oikeistohallitus räväytti: Suurituloisille VAPPUMILJARDI !

Anonyymi-ap

Hauskaa Vappua !

23

284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei, älä ala täyttämään tätäkin foorumia aina uusilla ja uusilla poliittisilla aloituksilla. Yksi hallituksen haukkumaketju riittää. Ketjuun mahtuu satoja viestejä.

• Anonyymi

Hauskaa Vappua vaan ! Toivottavat hauraat vanhukset, joille hallitukselta ei
      herunut 16 miljoonaa kotihoitoa varten.

• Anonyymi

Kerroin, että lähden kahvitarjousta metsästämään, kommentti
      poistettiin. Pienituloisesta ihmisestä on ilmeisesti varakkaan inhottava lukea.

• Anonyymi

Tämä on jo toinen ilmaismiljardi suurituloisille. Ei ihme, ettei valtionvelka
      taitu.

• Anonyymi

Ei ymmärrä tätä menoa. Rahaa ei ollut mihinkään, pienituloisilta leikattiin
      kaksi vuotta "tuhkatkin uunista" ja yht'äkkiä on varaa jakaa rahaa
      työikäisille hyvinvoiville ihmisille. Veroale jättää lähes miljardin loven
      valtion kassaan eli se täytyy korvata jollain tavalla ja se tarkoittaa,
      että pienituloisemmilta ja palveluista leikataan taas, vai mistä ?

• Anonyymi

niin no, se että pönttösakille nollakorkotileineen kertoisi täällä miten rahaa tehdään/yritetään ulkomaisten kustannuksella on melko turhaa,
      joten se siitä nuolkoon nollakorkotiliään ja inisköön

yleisesti totean että kerään sotakassaa dippiin? ja olen tosivarovainen nyt kun trump on seontavaiheessa jossa gop alkaa kääntyä sitä vastaan

oma salkkuryhmä tänä vuonna plus 13+ % vähän noussut trumpkuopasta
      Tukholman pörssi miinus 1 6% johon vertaan

mutta tilanne pysyy jännittyneenä

New Yorkin lainsäätäjät ovat vaihtaneet linjansa ja luvanneet sulkea Elon Muskin viisi Tesla-liikettä osavaltiossa. Samat, jotka asettuivat Muskin ja hänen ympäristöystävällisten ajoneuvonsa puolelle vain muutama vuosi sitten, ovat kääntyneet häntä vastaan ​​hänen työskennellessään Trumpin kanssa

• Anonyymi

Suomi on tooosi "hieno" maa, jossa on toooosi "hieno" hallitus,
      se laittaa pienituloiset vaurastuttamaan suurituloisia,
      mutta se onkin oikeistohallitus,
      joka on aina ahne ja itsekäs ja ajaa omaa etuaan,
      vaikka hallituksen kuuluu ottaa koko kansan paras huomioon.
      Hallitus myy meidän yhteistä omaisuuttammekin
      sijoittaakseen rahat omien eturyhmiensä, bisnekavereitten hyväksi
      ikuisesti tappiolliseen tunninjunaan, jonka käyttötappiot
      kaiken lisäksi maksaa kansa puhumattakaan siitä, että se on korruptiota.
      Neljä miljardia valtion omaisuutta siirtyy yksityissektorille.

• Anonyymi

Muille keppiä ja kurjuutta on persuhallituksen motto.

• Anonyymi

Sääli nuorempia polvia joiden elämän hallitus pilaa. Eihän ne koskaan selviä
      Purran ottamista hirvittävistä veloista. Velanoton piti loppua 2023 lupasivat
      Purra ja Orpo. Valehtelivat ne kaiken muunkin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miksi työpaikat vähenee vähentynyt kaksivuotta, väheneekö vielä kaksivuotta.

• Anonyymi

Mihinkään ei ole rahaa, on hallitus jankuttanut kaksi vuotta,mutta suurituloisille
      löytyi ilmaiseksi lahjaksi kaikkiaan KAKSI MILJARDIA !

• Anonyymi

Harmi, että en itse päässyt siihen "miljardi" kerhoon, jolle nyt verohelpotusta olisi.

Meillä oli lapsena (serkkuni Hesalaisen)hokema, "miljoonan" maksan jos jonkinlaisesta asiasta.

Niin minä päätin, että sen miljoonan säästän ja säästinkin, mutta, mutta! Olin silloin v-63 Englannissa ja palattuani Suomeen, oli minun miljoona huvennut 10.000,mk, se rahanuudistus!

Mitäpä sitä muuta, kuin keräämään uutta "miljoonaa" ja ei sekään onnistun ut, sillä sitten tuli Eurot.

Onneksi on riittävä eläke, joten kyllä minä tämän lopunelämäni luulen pärjääväni, ilman, että kadehtisin toisten saamisia.

• Anonyymi

Niin minä päätin, että sen miljoonan säästän ja säästinkin, mutta, mutta! Olin silloin v-63 Englannissa ja palattuani Suomeen, oli minun miljoona huvennut 10.000,mk, se rahanuudistus!
        Mitäpä sitä muuta, kuin keräämään uutta "miljoonaa" ja ei sekään onnistun ut, sillä sitten tuli Eurot.

Et osannut. Annan pari kohtaa, jossa olisit saanut satoja tuhansia (markkaa) ja jos sen jälkeen
        niillä olisit toiminut varovaisen älykkäästi olisit nyt euromiljonääri

Posti-Pelkan anti. Soneraa sai vähän yli tuhat kappaletta kansaosakkeena ja voittoa sai parin vuoden sisällä helposti yli 50 euroa jopa jotkut 90 euroa kappaleelta voittoa sai helposti 50 000 - 90 000
        Minä alarajalta. Per henkilö, pariskunta olisi saanut kaksinertaisesti jne

BinLaden tornit. Myin kaiken iltapäivällä ja ostin koko omaisuudellani Nokiaa 11.9. . Jouluna myin. Pääsin iltalehteen, yli miljoona (markkaa) tulot. Peruste: parin torinin kaatuminen USAssa vain lisää kansantuloa ei tee taloustuhoa

Pari sitten sellaista joita ilmoittelin täällä

16.3.2020 korona pohjat
        kaikki sisään hyviin tavallisiin lappuihin suomalaispankkeihin ...
        voittoa massiivimäärät (minulle satoja prosentteja)

lokakuu 2023 Mantan anti. sitä sai kolmosella niin paljon kuin huvitti, nyt arvo kutosen luokkaa
        minulla tällä hetkellä virtuaalivoittoa = osin ei toteutettua noin 75% sijoituksesta

• Anonyymi

Pienimmistä leikataan (jotka on alle 1000 € kk) leikataan 25 euroa.

Minä kun olen luullut, että eläkkeet on lailla suojattu, että niiden ostovoima
      säilyy, mutta Orpon ja Purran hallitukselta ei ole mikään suojattu.
      He ovat sadisteja.

• Anonyymi

luulin että suomi on suojattu mutt sossulit päästävät komurysää ja kehitysmaalaista
        tänne tuhomaan tulotason koulut ja rauhan

• Anonyymi

Työeläkeindeksit on ehdolla hallituksen jäädytyslistalla. Se on paha juttu
      pieneläkeläiselle. Kaikki hinnat nousevat, mutta eläke ei nousisi
      yhtään. Se tekee ison loven lompsaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

nyt kannattaisi jakaa sosdemeläkeläisten rahat matuille ja lorvijoille
      mutta muiden ei tarvitse osallistua

on käsittämätöntä että kekkoskauden vanhoista osa on pudonnut sosdemkuoppaan
      jossa ihmisten kulutus pitäisi rahoittaa veroilla
      eli siis tehdä tarpeettomaksi työn teko esim. 7-kymppisillä jne

sellaiselal loisimisella ei mikään kansa selviä ja se tietty myös aiheuttaa sukupolviristiriidan kun nuoret joutuvat palkkaverollaan elättämään määkivääsosdemporukkaa
      joka ei halua tehdä töitä niin kauan kuin jaksaa vaan oliella ja lorvia ja valittaa
      ettei ole tekemistä

• Anonyymi

Trump sai pienen isku perjantain lopuksi

Moody's Ratings pudotti LJUOTTOLUOKITUKSESSA USAN korkeimman luottoluokituksen, mikä heijastaa syvenevää huolta siitä, että kasvava velka ja alijäämät vahingoittavat TRUMPTALOUDEN asemaa maailmanlaajuisen pääoman ensisijaisena kohdemaana.

SUOMEN KANNATTAA NYT HAALIA SIJOITUKSIA PÄÄOMATULOJEN VEROTUSTA LEIKKAAMALLA kun trumpikkuna on avoin
      mutta ei mitään bulkkia datakeskusta vetyä sähkötuulimyllyjä ...
      vaan kvanttitietokonetta tekoälyä

• Anonyymi

PEKKAHIMANEN ON TIEDEMIES HESARITIETEEN MUKAAN ja perässä
      kansa pitää sekundaporukkaa jos se saisi äänestää

Miettikää miksi että tiedä mitään kvanttimenkaniikasta vaikka teille on "hesaritieteessä" jankutettu

että turkulainen partasuu tähtitieteilijä on tiedemies
      (koska muka tähtitiede Suomessa on ollut tiedettä, ei koskaan, Väisälä oli maanmittari)
      tai enqvistin kosmologiahöpöt ovat tiedettä (virka lopettettin kun meni eläkkeelle ei oppilaita) mutta ette osaa yhtään kvanttimekaniikkaa ja tekoälylogiikkaa ...

• Anonyymi

ette osaa tiedettä mutta haluaisitte suomeen datakeskuksia sellua vetyä matua
      ja muuta bulkkia sotkemaan kaiken, niitäkin voi mutta en eivät ole pointti tässä.
      kun teistä hesaritiedesössö on asiaa lässyätte sitä

kosmolo giko rakentelee työpaikkoja? Minkä probleeman suomalainen kosmologi
      on ratkaissut? giko giko -naurua

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      164
      4212
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2484
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2141
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1302
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1152
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1112
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      102
      928
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      840
    Aihe