Aika pitkään ollut etsinnässä.
Joko S.Ruusila löysi perheen ja läsnäolevan miehen?
11
167
Vastaukset
- Anonyymi
Lastenvaunuja yritti ostattaa ex-miehellään.
- Anonyymi
Ehkä, ehkä ei. Revi siitä.
- Anonyymi
Sopeudu
- Anonyymi
Onhan Sofialla mies ja oikea miljonääri. Laittakaa kateelliset paremmaksi. Sofialla on aina aurinkolasit päässä vain siksi, kun mainostaa miehensä firman laseja, eli töitä tekee kokoajan. Bisnes täytyy hallita !
- Anonyymi
Missä niin on kerrottu että Sofialla olisi mies ja miljonääri? Aivan oikein, ei missään luotettavalla taholla!
- Anonyymi
Sofialla oli maksaja vähän aikaa hakusessa ja silloin Sofialla ei ole mitään laittaa instaansa ja sitten esittää että olisi ollut sairaana. Oletteko huomannut että Sofia on aika usein sairaana. Melkein yhtä usein kuin esittää aloittavansa jonkun laihdutuskuurin eli ainakin kerran kuukaudessa. Auts! Mitä tuosta nyt tulikaan mieleen.
- Anonyymi
Mies näyttää olevan ja bonuslapsi. Ei näytä huonolta.
- Anonyymi
Sofia ei pääse lähellekään tuota elättäjänsä lasta. Eikä edes halua. "Mitäs toi lapsensa sinne kun minä olin siellä" Sofia sanoi Hangon tilaltakin kun Martina vei lapsensa poninsa luokse ratsastamaan. Hanko olisi pitänyt olla vain Sofian käytössä kun oli siellä. Ja lisäki Sofia vihasi vielä koiraa Baxteriakin ja näytti sen erittäin hyvin stoorissaan kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia ei pääse lähellekään tuota elättäjänsä lasta. Eikä edes halua. "Mitäs toi lapsensa sinne kun minä olin siellä" Sofia sanoi Hangon tilaltakin kun Martina vei lapsensa poninsa luokse ratsastamaan. Hanko olisi pitänyt olla vain Sofian käytössä kun oli siellä. Ja lisäki Sofia vihasi vielä koiraa Baxteriakin ja näytti sen erittäin hyvin stoorissaan kerran.
Jos jollain on himo muiden lapsiin, niin älä yleistä ja luule, että kaikilla on.
Tuo koiravihajuttusi ei uppoa, koiraihmisiä se Sofiakin on.
- Anonyymi
Aloittaja on ihan sekaisin, ei S. Ruusila nimistä henkilöä ole ollut olemassa enää vuoden 2016 jälkeen, jolloin hän otti takaisin alkuperäisen , eli isänsä sukunimen Belorf.
Aloittajan kannattaa tehdä taustatyö ensi kerralla paremmin, ettei nolaa itseään enempää. - Anonyymi
Mäkin vihaan tollasia rotikoita. Kyllä varmasti pääsee lähelle lasta. En usko, että tämä mies mitään kakkavaippoja alkaa vaihtelemaan ja jos meinaa naimisiin päästä tytärpuolen kanssa on tultava toimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717