Joko S.Ruusila löysi perheen ja läsnäolevan miehen?

Anonyymi-ap

Aika pitkään ollut etsinnässä.

11

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lastenvaunuja yritti ostattaa ex-miehellään.

• Anonyymi

Ehkä, ehkä ei. Revi siitä.

• Anonyymi

Sopeudu

• Anonyymi

Onhan Sofialla mies ja oikea miljonääri. Laittakaa kateelliset paremmaksi. Sofialla on aina aurinkolasit päässä vain siksi, kun mainostaa miehensä firman laseja, eli töitä tekee kokoajan. Bisnes täytyy hallita !

• Anonyymi

Missä niin on kerrottu että Sofialla olisi mies ja miljonääri? Aivan oikein, ei missään luotettavalla taholla!

• Anonyymi

Sofialla oli maksaja vähän aikaa hakusessa ja silloin Sofialla ei ole mitään laittaa instaansa ja sitten esittää että olisi ollut sairaana. Oletteko huomannut että Sofia on aika usein sairaana. Melkein yhtä usein kuin esittää aloittavansa jonkun laihdutuskuurin eli ainakin kerran kuukaudessa. Auts! Mitä tuosta nyt tulikaan mieleen.

• Anonyymi

Mies näyttää olevan ja bonuslapsi. Ei näytä huonolta.

• Anonyymi

Sofia ei pääse lähellekään tuota elättäjänsä lasta. Eikä edes halua. "Mitäs toi lapsensa sinne kun minä olin siellä" Sofia sanoi Hangon tilaltakin kun Martina vei lapsensa poninsa luokse ratsastamaan. Hanko olisi pitänyt olla vain Sofian käytössä kun oli siellä. Ja lisäki Sofia vihasi vielä koiraa Baxteriakin ja näytti sen erittäin hyvin stoorissaan kerran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia ei pääse lähellekään tuota elättäjänsä lasta. Eikä edes halua. "Mitäs toi lapsensa sinne kun minä olin siellä" Sofia sanoi Hangon tilaltakin kun Martina vei lapsensa poninsa luokse ratsastamaan. Hanko olisi pitänyt olla vain Sofian käytössä kun oli siellä. Ja lisäki Sofia vihasi vielä koiraa Baxteriakin ja näytti sen erittäin hyvin stoorissaan kerran.

Jos jollain on himo muiden lapsiin, niin älä yleistä ja luule, että kaikilla on.
        Tuo koiravihajuttusi ei uppoa, koiraihmisiä se Sofiakin on.

• Anonyymi

Aloittaja on ihan sekaisin, ei S. Ruusila nimistä henkilöä ole ollut olemassa enää vuoden 2016 jälkeen, jolloin hän otti takaisin alkuperäisen , eli isänsä sukunimen Belorf.
      Aloittajan kannattaa tehdä taustatyö ensi kerralla paremmin, ettei nolaa itseään enempää.

• Anonyymi

Mäkin vihaan tollasia rotikoita. Kyllä varmasti pääsee lähelle lasta. En usko, että tämä mies mitään kakkavaippoja alkaa vaihtelemaan ja jos meinaa naimisiin päästä tytärpuolen kanssa on tultava toimeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6149
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5663
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3184
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1717
    Aihe