Minulla tuli muuto ja annoin Murikan kesäkeittiön lahjaksi appiukolle, kun auttoi muutossa. Nyt ajattelin hommata Weber sähkögrillin.
https://www.gigantti.fi/product/kodin-pienkoneet/grillit/sahkogrillit/weber-q1400-sahkogrilli-52020053/WEB52020053?msclkid=bc377f8664711bc61f5e1796dcc9532c&utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=FI%20-%20Shopping%20-%20AO%20-%20OTHER%20-%20Generic&utm_term=4585307092859613&utm_content=All%20products%20-%20Generic
Väliaikana on ollut Muurikan nokkela grilli. Ihan toimiva peli mutta grillin tunne puuttuu, joka oli kesäkeittiössä.
Itse säästän ja ostan sitten näitä unelmia. Ensin säästetään ja sitten vasta ostetaan.
Mb_76
Grilliä vailla
12
324
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan kätevä kapistus eikä eroa kaasukäyttöisestä mutta itseäni noissa grilleissä mietityttää puhdistaminen.
- Anonyymi
Paljon pystyy vaikuttamaan aineksilla mitä grillaa. Itse grillaan kasviksia ja vihanneksia. Myös grillimakkaraa grillaan. Oma suosikki on kurkku, paprika, tomaattiseos ja kesäkurpitsa, josta tulee mainio seos ruuan jatkeeksi. Tietenkin kunnon grillimakkaraa kunnon sinaapilla tulee laitettua.
Näin ei tule hajuhaittoja naapurille. Ja kuitenkin hyvä lisä ruokahuoltoon.
Mb_76
- Anonyymi
Ei puhdistaminen ole vaikeaa. Yleensä pohjalla on joku vesiastia johon rasvat tippuu, joten se ei ole hankala pestä. Ritilä on ainoa hankausta kaipaava, mutta sekin onnistuu kun hoitaa sen mahdollisimman pian. Itse olen liottanut ritilää jonkin aikaa ja sitten teräsvillalla putsannut. Toimii.
- Anonyymi
Hyvähän se on, kun on mistä säästää. Kaikilla ei ole asiat noin hyvin. Kuitenkin on järkevämpää säästää Grilliin, kuin esim. käyttää rahat päihteisiin ja baari-iltoihin.
- Anonyymi
Itse en ole pelkkä säästäjä, vaan osaan myös kuluttaa. Pääasia on, että sen 10 000€ on säästötilillä. Nyt siellä on 12 000€, joten 2000€ voi laittaa kulutukseen. Juhlapyhät vie sen 1500€ joten pikkuisen jää tuhlattavaa. Juhlapyhistäkin jää pikkuisen kulutettavaa.
Ensin säästetään ja sitten vasta ostetaan.
Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en ole pelkkä säästäjä, vaan osaan myös kuluttaa. Pääasia on, että sen 10 000€ on säästötilillä. Nyt siellä on 12 000€, joten 2000€ voi laittaa kulutukseen. Juhlapyhät vie sen 1500€ joten pikkuisen jää tuhlattavaa. Juhlapyhistäkin jää pikkuisen kulutettavaa.
Ensin säästetään ja sitten vasta ostetaan.
Mb_76Perjantaina tulee uusi keittiönpöytä Iskulta, Tämä on pitkäaikainen haave ja sain toteutettua sen nyt. Seuraava ostos on Kartell Componibili yöpöytä, jonka maksan maanantaina. Olen pystynyt säästämään tämän Kartellin käyttövaroista. Keittiönpöytään joutui käyttämään säästöjä.
Kulutusjuhlaa!
Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaina tulee uusi keittiönpöytä Iskulta, Tämä on pitkäaikainen haave ja sain toteutettua sen nyt. Seuraava ostos on Kartell Componibili yöpöytä, jonka maksan maanantaina. Olen pystynyt säästämään tämän Kartellin käyttövaroista. Keittiönpöytään joutui käyttämään säästöjä.
Kulutusjuhlaa!
Mb_76Syksyllä kannattaa hommata grilli, kun ne tulee alennukseen. Ympäri vuodenhan voi parvekegrillailla, mutta sesonki näille tuotteille on kevät ja kesä.
- Anonyymi
Pitää laittaa popgrilli makkaraa grilliin, kun iski hiukea. Väkevää sinappiakin on tarjolla. Parvekkeella ajatelin käristää nämä makkarat.
- Anonyymi
Oletko koettanut grillata niitä esikeitettyjä maissintähkiä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koettanut grillata niitä esikeitettyjä maissintähkiä ?
Maissin tähkät on kyllä hyviä grillattuna. Keittiönpöytä tuolineen on jo hommattu ja yöpöydänkin rahat on tilillä. Seuraava säästökohde on tosiaankin Weberin grilli. Asunto alkaa vihdoin näyttää asuttavalta!
Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maissin tähkät on kyllä hyviä grillattuna. Keittiönpöytä tuolineen on jo hommattu ja yöpöydänkin rahat on tilillä. Seuraava säästökohde on tosiaankin Weberin grilli. Asunto alkaa vihdoin näyttää asuttavalta!
Mb_76Syksylle menee grillin osto. Voin nipistää poikien synttärirahoista 300€ ja antaa pojille sen vakion 200€ kahdelle pojalle.eli 100€ per lätty. Tämä on säästöjen syömistä. Myöskin pystyn säästämään käyttörahoista vähän. Tämä on mukavaa, että on tavoitteita, joita varten säästää. Minulla on kyllä tämä väliaikais-grili Muurikan nokkela. Kyllä silläkin makkarat lämmittää.
Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syksylle menee grillin osto. Voin nipistää poikien synttärirahoista 300€ ja antaa pojille sen vakion 200€ kahdelle pojalle.eli 100€ per lätty. Tämä on säästöjen syömistä. Myöskin pystyn säästämään käyttörahoista vähän. Tämä on mukavaa, että on tavoitteita, joita varten säästää. Minulla on kyllä tämä väliaikais-grili Muurikan nokkela. Kyllä silläkin makkarat lämmittää.
Mb_76Monelle voi tulla yllätyksenä, että varat voi allokoida ja budjektoida. Näin on eroteltu säästöt ja käyttörahat. Pitää vain olla säntillinen, ettei syö säästöja, kuin ihan välttämättömän. Itsellä menee säästöjen syömiseen 1500€/vuosi. Tälläkin summalla päästään toimeentulotuen ylärajoille, eli 605€/kuukausi, 480€/kk elämisestä ja säästöjen syömisessä 125€/kk Tekee 605€/kk joka ihan järkevä summa elämiseen. Vähän niukasti on käyttövaroja, mutta näillä pärjää ja olusiakin mahtuu tähän budjektiin!
Mb_76
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727