On 7 eri maljaa ja 7 eripasuunaa tai pasuunan puhalluskertaa.
Mikä tarkoitus Ilmestyskirjan maljoilla ja pasuunoilla?
11
124
Vastaukset
- Anonyymi
Amerikassa ovat kuulleet pasunan ääniä taivaasta.
Niistä löytyy paljon videoita. - Anonyymi
Illallistuneisuus!
Siel mainitaan sinetitkillisetkin 7 kpl.
Targoituskin niille ilmenöi kun sielt lujelmoitsee, lyheljelnelmällistymä: On siis seihtemeen sinettijä, kuista kuuves sinetti ilmoittaa Jumalan vihan tulevan pian.Jumalan viha vuojatetaan pasuuna viivallisoituma ja maljatuomijoissa.Pasuunoissa
kolmasosallisuus, maljoissa Jumalan vihanpurkaus pääsee irti valtoimellisellisesti täysimääräisinä.
Jee, Jeesus on mun Herra! Jee, jee!!
Selef Urge - Anonyymi
Hieno kysymys. Ne symboloivat Jumalan määräämiä tapahtumia, rangaistuksia ja tietynlaisia ajanjaksoja Hänen suunnitelmissaan ihmiskunnan kohtaloissa.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Ne avautuvat vain PH:ssä. Ei järjellä.
- Anonyymi
Mikä se tarkoitus sitten voisi olla. Siitä voi olla jokin mielipidekin että näin ja noin.
- Anonyymi
Luves tuo mun vastauksellisuuskin niin saat tietäällisöijä tarkoituksellisuujen täsä on pelissä paljon enenmän kuin mielipijeet suuntaan tahi toiseenlallisuuksiin.
https://www.youtube.com/watch?v=ZPP1zY1eU8Q
Lihaksikkaasti,
Selef Urge
- Anonyymi
Ei ikinä tuollainen jätkä pääse minnekään.
- Anonyymi
Ei sitä ole selitetty tänäänkään tyhjentävästi, kun ja koska - asiantiimoilta on niin monta mielipidettä.
Paree jättää asia sikseen, koska mettään se menee kumminkin.
Jos sitä ei ole tähänpäivään selitetty- on turhaa tuhlata aikaa, joka ei selviä edes - vaikka kuinka puhutte, sitä ja tätä. - Anonyymi
Noin järjellisesti, maljoista juodaan ja pasuunat antavat merkin.
- Anonyymi
Ja siitä on kyse oikeastikin hengellisesti, joka on ateismia korkeampaa viisautta.Ateismi on tyhmyyttä ja ateistit räksyttäviä rakkeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870