taas noita kemikaali vanoja taivaalla onkohan uusi

Anonyymi-ap

virus laskettu liikenteeseen pitäkää maskit naamalla ettei keuhkot pala vai onkohan se kemikaali joka aktivoi elimistöön ruiskutetun rokotteen ja kohta sulku on päällä

41

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

käytetäänköhän siihen myös 5 g verkkoa et ihmiset on ilosempia

• Anonyymi

nehän teki rokotteen hiirille joka aktivoi aivot tuottamaan melatoniinia magneetti kentässä tietysti kun nykyään siellä on kaikenlaista paskaa 5000 perinnöllistä sairautta myöten rokotteissa kaikki on mahdollista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nehän teki rokotteen hiirille joka aktivoi aivot tuottamaan melatoniinia magneetti kentässä tietysti kun nykyään siellä on kaikenlaista paskaa 5000 perinnöllistä sairautta myöten rokotteissa kaikki on mahdollista

Raha kannustaa ihmisiä niin kovin et tekevät saatanalle töitä ja se myrkyttää ne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raha kannustaa ihmisiä niin kovin et tekevät saatanalle töitä ja se myrkyttää ne

Maksavat vielä verot siitä tottakai menee vero jos eläisivät kunnolla ei mene veroa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinassa ne rokottaa kaikki kanat lihat äyriäiset vihannekset hedelmät taateleita myöten ja sitä moskaa ne lykkää suomeen ulkomaita myöten ja kotimaiset karjat rokotetaan tiedä paljon on saannu jo rokotteita ruumassa kun vintti aivoiset tunkee tämän maan täyteen myrkytettyä ruokaa kotimaisia elin tarvikkeita myöten elintarvikkeilla tehdään sairauksia ihmisistä lihaa hyönteisiä ihmisiä verta ruuista jätetään terveys tuotteet pois aiheutetaan tahallaan sairauksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinassa ne rokottaa kaikki kanat lihat äyriäiset vihannekset hedelmät taateleita myöten ja sitä moskaa ne lykkää suomeen ulkomaita myöten ja kotimaiset karjat rokotetaan tiedä paljon on saannu jo rokotteita ruumassa kun vintti aivoiset tunkee tämän maan täyteen myrkytettyä ruokaa kotimaisia elin tarvikkeita myöten elintarvikkeilla tehdään sairauksia ihmisistä lihaa hyönteisiä ihmisiä verta ruuista jätetään terveys tuotteet pois aiheutetaan tahallaan sairauksia

sit lääketiede tunkee tuytin täydeltä paskaa näitä lääkkeitä syömällä ehkäisee sairauksia ja tyypit delaa yhtäkkiä voi kun se kuoli ja keksitään myrkkyyn kuolleille ihmisille uusia sairauksia ei kun apteekin hyllylle vain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sit lääketiede tunkee tuytin täydeltä paskaa näitä lääkkeitä syömällä ehkäisee sairauksia ja tyypit delaa yhtäkkiä voi kun se kuoli ja keksitään myrkkyyn kuolleille ihmisille uusia sairauksia ei kun apteekin hyllylle vain

rockefellerin opeilla pääsette taivaaseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vintti pimeet

• Anonyymi

Toivottavasti kemikaali, joka aktivoi aivokuoresi.

• Anonyymi

Teidän lestadiolaisten aivo kuori on kuollut aikaa päivää vammaisia lapsia syntyy solkenaan ja uskontonne aivo vammaiset profiilit jahtaa kadulla terveitä lapsia Jeesus kortti kädessä näin pääset taika juomaa litkimällä aivottomiin karkeloihimme

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän lestadiolaisten aivo kuori on kuollut aikaa päivää vammaisia lapsia syntyy solkenaan ja uskontonne aivo vammaiset profiilit jahtaa kadulla terveitä lapsia Jeesus kortti kädessä näin pääset taika juomaa litkimällä aivottomiin karkeloihimme

Tokkopa edes edustat mitään uskonto kuntaa joku puli ukko joka vetää käteensä kotona lestadiolaisten mätä paise jonka päältä ne kävelee mielen vikainen ilme päällä kyrpä sojottaen

• Anonyymi

muistitko vamppi ottaa rokotteesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se ilo kun lampaat hyppää jyrkänteeltä alas ja mietii hyppäsinkö ite vai onko tämä muiden parhaaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkista ensin, mitä sana "vamppi" tarkoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkista ensin, mitä sana "vamppi" tarkoittaa.

Lestadiolainen aivo vamma potilas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hellareissa syntyy vammaisia myös synagogalla hirviöitä . Epämuodostumia myös vapaakirkossa jne moskeijoissa kuin budhalla. Syntyy myös kuolleena. Osasta ei tiedä kun syntyy maalla navettaan tai kodeissa kuten on jäänyt sitten kiinni kuolleista vauvoista. Miehet kiduttaa naisia kun eivät itse synnytä eikä koe sitä kipua ruumiissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tokkopa edes edustat mitään uskonto kuntaa joku puli ukko joka vetää käteensä kotona lestadiolaisten mätä paise jonka päältä ne kävelee mielen vikainen ilme päällä kyrpä sojottaen

Noin tuli sivistynyttä textiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin tuli sivistynyttä textiä.

Enkä edes yrittänyt

• Yrittävät hillitä ilmaston lämpenemistä.

• Anonyymi

vitut sellaista poikaan tuhoavat kaiken elollisen maan päältä

• Anonyymi

kasveilta hiilidioksidi ja vesi pois kohta ei kasva ruoho maan päällä plus nämä saatanan homo kemikaalit ja saatanan koronat keuhkot yllättävää kyllä kun on vetänyt röökiä nämä saatana myrkyt ei pääse vaikuttaa keuhkoissa vittu kun on tervattu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kasveilta hiilidioksidi ja vesi pois kohta ei kasva ruoho maan päällä plus nämä saatanan homo kemikaalit ja saatanan koronat keuhkot yllättävää kyllä kun on vetänyt röökiä nämä saatana myrkyt ei pääse vaikuttaa keuhkoissa vittu kun on tervattu

toivottavasti ei kumminkaan ei paljon puussa olku nuppuja 1.5 jotain pajun kissoja ja koivussa ei silmuja juuri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toivottavasti ei kumminkaan ei paljon puussa olku nuppuja 1.5 jotain pajun kissoja ja koivussa ei silmuja juuri

Sen antikristuksen hallitus kestää ajan ja kaksi aikaa ja puoli aikaa, joka tarkoittaa kolmea ja puolta vuotta. Niinä päivinä maan päällä ei sada, eivätkä pilvet liiku, ja maan päällä on oleva suurta nälänhätää. Virrat kuivuvat ja kalat menehtyvät, ja ihmiset kuolevat nälkään, eikä kukaan ole heitä hautaamassa. Mätänevien kuolleiden haju täyttää maan pinnan.
        Ja juutalainen kansa ja Jerusalemin asukkaat neuvottelevat, sanoen, "tulkaa, tehkäämme tämä kunnioitettava mies kuninkaaksi." Ja he tekevät hänet kuninkaaksi ja kruunaavat hänet kolmen päivän kuluttua. Ja hän tulee hallitsemaan kolme vuotta. Ja ensimmäisenä vuotena kaikki maan ruoho kuivuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen antikristuksen hallitus kestää ajan ja kaksi aikaa ja puoli aikaa, joka tarkoittaa kolmea ja puolta vuotta. Niinä päivinä maan päällä ei sada, eivätkä pilvet liiku, ja maan päällä on oleva suurta nälänhätää. Virrat kuivuvat ja kalat menehtyvät, ja ihmiset kuolevat nälkään, eikä kukaan ole heitä hautaamassa. Mätänevien kuolleiden haju täyttää maan pinnan.
        Ja juutalainen kansa ja Jerusalemin asukkaat neuvottelevat, sanoen, "tulkaa, tehkäämme tämä kunnioitettava mies kuninkaaksi." Ja he tekevät hänet kuninkaaksi ja kruunaavat hänet kolmen päivän kuluttua. Ja hän tulee hallitsemaan kolme vuotta. Ja ensimmäisenä vuotena kaikki maan ruoho kuivuu.

Nythän ne globalistit yrittää estää ettei ruohoa kasteltas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän ne globalistit yrittää estää ettei ruohoa kasteltas

mites käy kun makea vesi sidotaan kemikaaleihin ja se imeytyy maahan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mites käy kun makea vesi sidotaan kemikaaleihin ja se imeytyy maahan

suljettu systeemi kauanko menee aikaa kun vesimolekyylit irtoo jostain kemikaali paikasta kun ei purot saa vettä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

suljettu systeemi kauanko menee aikaa kun vesimolekyylit irtoo jostain kemikaali paikasta kun ei purot saa vettä

Eipä noissa ilmestyksissä luvattu vettä vaan maa poltetaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä noissa ilmestyksissä luvattu vettä vaan maa poltetaan

Sitten tuona päivänä häpeämätön itkee sanoen: "Voi minua, koska minun aikani on ohittanut minut, kun olin sanomassa ettei minun aikani ohita minua. Minun vuoteni tulivat kuukausiksi ja minun päiväni ovat mennyttä, niin kuin tomu, joka katoaa. Siksi minä nyt menehdyn yhdessä teidän kanssanne. Siksi, juoskaa erämaahan. Ottakaa kiinni varkaat ja tappakaa heidät. Tuokaa pyhät, sillä heidän tähtensä maa tuottaa hedelmää. Heidän tähtensä aurinko loistaa maan päällä. Heidän tähtensä kastee tulee maan ylle." Synnintekijät itkevät sanoen: "Sinä teit meidät vihamielisiksi jumalalle. Jos kykenet, nouse ja vainoa heitä." Sitten hän ottaa tuliset siipensä ja lentää pyhien perään. Hän taistelee jälleen heidän kanssaan. Enkelit kuulevat ja tulevat alas, he taistelevat hänen kanssaan monien miekkojen taistelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten tuona päivänä häpeämätön itkee sanoen: "Voi minua, koska minun aikani on ohittanut minut, kun olin sanomassa ettei minun aikani ohita minua. Minun vuoteni tulivat kuukausiksi ja minun päiväni ovat mennyttä, niin kuin tomu, joka katoaa. Siksi minä nyt menehdyn yhdessä teidän kanssanne. Siksi, juoskaa erämaahan. Ottakaa kiinni varkaat ja tappakaa heidät. Tuokaa pyhät, sillä heidän tähtensä maa tuottaa hedelmää. Heidän tähtensä aurinko loistaa maan päällä. Heidän tähtensä kastee tulee maan ylle." Synnintekijät itkevät sanoen: "Sinä teit meidät vihamielisiksi jumalalle. Jos kykenet, nouse ja vainoa heitä." Sitten hän ottaa tuliset siipensä ja lentää pyhien perään. Hän taistelee jälleen heidän kanssaan. Enkelit kuulevat ja tulevat alas, he taistelevat hänen kanssaan monien miekkojen taistelua.

Tuona päivänä tapahtuu, että Herra kuulee ja käskee taivasta ja maata suurella vihalla, ja niistä lähtee tuli. Tuli peittää maan 72 kyynärän korkeudelle. Se kuluttaa yhdessä synnintekijät ja paholaiset kuin sänkipellon, oikealla tuomiolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuona päivänä tapahtuu, että Herra kuulee ja käskee taivasta ja maata suurella vihalla, ja niistä lähtee tuli. Tuli peittää maan 72 kyynärän korkeudelle. Se kuluttaa yhdessä synnintekijät ja paholaiset kuin sänkipellon, oikealla tuomiolla.

jotain 36 metriä korkee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jotain 36 metriä korkee

tommosii juttuja onko antikristus jo maan päällä se yks tyyppi pitää valheellisia näytöksiä ympäri maailmaa parantaa sairaita esim mutta epäilen sen tekevän nämä ilmasto jutut globalistien avustuksella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tommosii juttuja onko antikristus jo maan päällä se yks tyyppi pitää valheellisia näytöksiä ympäri maailmaa parantaa sairaita esim mutta epäilen sen tekevän nämä ilmasto jutut globalistien avustuksella

miten se tekee ne en tiedä kauko parantaa sokeat kuurot rannat etc

• Anonyymi

voi se olla oikeeki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi se olla oikeeki

Laittomuuden poika seisoo pyhissä paikoissa. Hän sanoo auringolle "laske", ja se laskee. Hän sanoo "loista" ja se tekee sen. Hän sanoo "pimenny" ja se tekee sen. Hän sanoo kuulle "muutu veriseksi" ja se tekee sen. Hän kulkee meren ja jokien päällä kuin kuivalla maalla. Hän laittaa rammat kävelemään. Hän laittaa kuurot kuulemaan. Hän laittaa mykät puhumaan. Hän laittaa sokeat näkemään. Spitaaliset hän puhdistaa, sairaat hän parantaa. Paholaiset hän heittää ulos. Hän moninkertaistaa merkkinsä ja ihmeensä jokaisen läsnäolossa. Hän tekee niitä tekoja, joita Kristus teki paitsi kuolleiden herättämistä. Tästä te tiedätte, että hän on laittomuuden poika, koska hän ei kykene antamaan elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laittomuuden poika seisoo pyhissä paikoissa. Hän sanoo auringolle "laske", ja se laskee. Hän sanoo "loista" ja se tekee sen. Hän sanoo "pimenny" ja se tekee sen. Hän sanoo kuulle "muutu veriseksi" ja se tekee sen. Hän kulkee meren ja jokien päällä kuin kuivalla maalla. Hän laittaa rammat kävelemään. Hän laittaa kuurot kuulemaan. Hän laittaa mykät puhumaan. Hän laittaa sokeat näkemään. Spitaaliset hän puhdistaa, sairaat hän parantaa. Paholaiset hän heittää ulos. Hän moninkertaistaa merkkinsä ja ihmeensä jokaisen läsnäolossa. Hän tekee niitä tekoja, joita Kristus teki paitsi kuolleiden herättämistä. Tästä te tiedätte, että hän on laittomuuden poika, koska hän ei kykene antamaan elämää.

Katso, minä kerron minkälainen hän on, niin että voitte tunnistaa hänet. Hän on hoikkajalkainen nuori mies, vähän harmaita hiuksia hänen päänsä etupuolella. Hänen kulmakarvansa yltävät hänen korviinsa. Hänen käsiensä etupuolella on spitaalista muistuttava paljas läikkä. Hän muuttaa itsensä niiden läsnäolossa, jotka näkevät hänet. Hänestä tulee nuori lapsi. Hänestä tulee vanhus. Hän muuttaa itseään joka kohdassa, mutta hänen päänsä merkkejä hän ei kykene vaihtamaan. Siitä te tiedätte, että hän on laittomuuden poika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso, minä kerron minkälainen hän on, niin että voitte tunnistaa hänet. Hän on hoikkajalkainen nuori mies, vähän harmaita hiuksia hänen päänsä etupuolella. Hänen kulmakarvansa yltävät hänen korviinsa. Hänen käsiensä etupuolella on spitaalista muistuttava paljas läikkä. Hän muuttaa itsensä niiden läsnäolossa, jotka näkevät hänet. Hänestä tulee nuori lapsi. Hänestä tulee vanhus. Hän muuttaa itseään joka kohdassa, mutta hänen päänsä merkkejä hän ei kykene vaihtamaan. Siitä te tiedätte, että hän on laittomuuden poika.

ainakin sillä on parta ja yritin kattoi sen käsiä joku läiskä sillä on toisessa kädessä mutta noista netti kuvista ei tiedä

• Anonyymi

Lehmien rehuun lisätty bovaer kemikaali, ettei lehmät piere.
      Me juodaan maidossa tämäkin kemikaali.

• Anonyymi

Foliohattu syvempään ja kohti uusia salaliittoteorioita.

• Anonyymi

kävitkö hakee rokote ämpärin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kävitkö hakee rokote ämpärin

Ja muistit samalla näyttää holo kaustin merkkiäsi

• Anonyymi

Ilo on kaikille kun venäläiset tappaa teidät

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6924
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6354
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3494
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2960
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2694
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2368
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2066
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1927
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1797
    Aihe