Nooo...oooh?

Anonyymi-ap

Kasvoiko ajonopeuteni kun kouhautit kantaani ja osoitit että sinulla on kiire, kiire, kiire?
Vinkki: ajonopeusmittarini liikkui hiukan vastapäivään.

23

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä taas aloita!
      Tällä palstalla jos mainitsee sanat auto, liikenne, bemari, sumuvalo, ohitus tai ylinopeus, niin alkaa pahimmillaan vuosien mittainen jankutus ja inttäminen.
      Puhutaan mieluummin vaikka niistä sukkahousuista...

• Anonyymi

Ai niistä mitä ei ole olemassakaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niistä mitä ei ole olemassakaan?

No vaikka niistä, kunhan ei taas uutta liikenne-auto-minä-minäpäs-kalabaliikkia aloiteta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vaikka niistä, kunhan ei taas uutta liikenne-auto-minä-minäpäs-kalabaliikkia aloiteta...

Eli onko ymmärrettävissä että hyväksyt painostamisen liikenteessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli onko ymmärrettävissä että hyväksyt painostamisen liikenteessä?

No olipa nohevaa päättelyä, mistähän tuon vetäisit...?

• Anonyymi

Kuvastaneeko itä-suomalaista haaveilua seikka, että kun auto on täällä nähty, liikennettäkin on, bemareita on, sumuvalojakin löytyy, ohituksia ja ylinopeuttakin esiintyy mutta sukkahousut yhteydessä josta niistä niin mielellään puhutaan ei ole olemassakaan?
      Vaihtoehtoina keskusteluun voisi siis olla myös mm. joulukki, keijukaiset, kummitukset ja hammaskeijut mutta ei mikään todellinen asia? Voisiko todeta että itä-suomalaiset ovat jotenkin tulella käyvää väkeä?

• Anonyymi

Ottiko joku nyt ihan tosissaan nokkiinsa kun mainittiin sukkahousut...?
        Poistun takavasemmalle, anteeksi ja kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottiko joku nyt ihan tosissaan nokkiinsa kun mainittiin sukkahousut...?
        Poistun takavasemmalle, anteeksi ja kiitos.

Tuo se varmaan vastaa joillekin sukupuoliyhteyttä kun saa kirjotella malliin 'Ottaa nokkiinsa...'. Mikä hinku teillä on dramatisoida kaikkea. Ettekö ymmärrä että sehän on vidduilua?

• Anonyymi

Oon sitä minnäi entinen Iisalamen poeka ajanna aatolla ja sen lisäks mopolla, moottorjpyörälä, rakvaattorilla, polokupyörälä ja kuorma-aatolla. Eepä nuo mittää ihmevekottimmii ole. Ajakoon kukkii sillä värkillä, minkä tarvihtoo.

• Anonyymi

Polokupyörälläkö...? Nyt kyllä valeehtelet...

• Anonyymi

Mutta sua alkoi selvästi vaivaamaan asia kun vastapäivään lurpsahti😂😂
      Ehkäpä se olikin tarkoitukseni kun takakulmalla hiillostin että edessä menevää alkaa ahdistaa ja pääsee vapauttamaan ajatuksensa tänne 😂😂

• Anonyymi

Selvästi ja selvästi? Onkohan sittenkään? Jospa kyse onkin sen ahdistuksen sijaan sellainen ajatus että hohoi; ei mulla ole kiire ja kun nopeusrajoituksiakin pitäisi noudattaa ja turvavälejä niin noudatetaanpa sitten oikein kunnolla. Ja ovathan ne peräänajovahingotkin pienempiä kun on pienempi ajonopeus, eikö?
        Luulenpa että jos edellä ajava olisi vaikkapa tuplannut ajonopeutensa olisi tämä peräpään pentti silti nakottanut takapuskurissa kiinni ja oikein lisää provosoitunut. Ja jos olisi " hävinnyt" kisansa niin ties olisi vaikka poliisille soitellut liikenteen vaaratekijästä että kun ei meinaa kannassa pysyä.
        Ei näihin provosointeihin pidä kuitenkaan lähteä ja muistaa vain sen että jokainen on vastuussa omasta turvavälistään ja ajonopeudestaan. Sitä eivät takana ajavat määrittele.

• Anonyymi

Onkohan tämä liikenteessä hiillostaja ja nuorekas hymiöpelle yks ja sama henkilö?

• Anonyymi

Lapsellista sakkia, autoilla leikitään liikenteessäkin. Pojat on aina poikia.

• Anonyymi

Sinähän luonnollisesti alensit ajonopeuttasi nimenomaan sen vuoksi, että takaa tulleen oli helpompi ja turvallisempi ohittaa sinut?

Niinhän?

• Anonyymi

Tuohan pitäs perässä roikkujankin tajuta että nopeus laskee hiilostamalla vaaan ainakin itse teen niin. Kiva kattoo kun isot urpot ajaa sit ohi ja seuraava bensa asemalle kahville😂😂😂😂

• Anonyymi

Ohi kaikista vaikka henki menisi ja sitten letkan läpi rampille...

• Anonyymi

Miks ihmeessä se edellä ajava alkaa pestä tuulilasiaan kun alan hiillostamaan? Pesuneste kun lentää minunkin tuulilasille.

• Anonyymi

Tää on ihan toimiva säästökeino, itse tulee monesti ajettua toisen perässä kiinni ja saa lasinpesuaineet sekä kulutussäästön edessämenevältä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on ihan toimiva säästökeino, itse tulee monesti ajettua toisen perässä kiinni ja saa lasinpesuaineet sekä kulutussäästön edessämenevältä

Totta. Se on lasoli kallista ja turhoo kulunkii, pummimalla sehi hoituu ilimaseks..

• Anonyymi

Ei se voinut kasvaa, koska Corollasi ei kulje kovempaa🤣

• Anonyymi

Silti nyhjäät perässä? Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti nyhjäät perässä? Miksi?

Kivan näköistä pakoputkea katselen...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7264
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6775
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      31
      3714
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3190
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2824
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2622
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2208
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2156
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2007
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1980
    Aihe