WINDOWSIN ESITTELYSSÄ kuinka saan pois win11 työpöydältä
Minulla toimi Windowsin vaihtuvan näyttökuvan vaihtaminen itse valittuun kuvaan.
Ohje:
Mene tietokoneen asetuksiin, kirjoita hakukenttään ”Mukauttaminen””
Valitse ”Teemat ja liittyvät asetukset”
Valitse ”Tausta”
Valitse ”Mukauta taustakuvasi”-alasvetovalikosta vaihtoehto ”kuva”, jonka jälkeen valitset tietokoneelta haluamasi näyttökuvan. Samalla ”windowsin esittelyssä” ruutu lähtee pois.
WINDOWSIN ESITTELYSSÄ kuinka saan pois win11 työpöydältä Minulla toimi Windowsin vaihtuvan näyttöku
Anonyymi-ap
1
111
Vastaukset
- Anonyymi
Ubuntu on yhtä käyttäjäystävällinen kuin Windows.
Ubuntussa on Windowsista tuttu työpöytä ja käynnistysvalikko, ja siinä on myös sisäänrakennettu ohjelmakauppa, josta voit ladata ja asentaa erittäin laajan valikoiman ilmaisia ohjelmia yhdellä napsautuksella.
Löydät ohjelmia videoeditointiin sekä kuvankäsittelyyn ja paljon, paljon muuta.
Sinun ei tarvitse etsiä toimistopakettia, koska se on sisäänrakennettu Ubuntuun. Ja tämä kaikki on ilmaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767