Varokaa lisäaineita,terveellinen ruoka pilaantuu helposti.

Anonyymi-ap

Käytän itse erittäin paljon hiilihydraatteja,enkä ole ketoilija.

Tuossa linkissä on hyvin selitetty mitä kaikkea eri lisäaineet aiheuttaa.
Runsaasti hiilihydraatteja syövänkin kannattaa välttää lisäaineita aivan samalla tavalla kuin ketoilija.

Näitä lisäaineita lisätään tuotteisiin säilyvyyden parantamiseksi.Ruoka on silloin terveellistä jos se pilaanttuu helposti.Sen kuuluu pilaantua.

Ei se ole mikään ihme että nykyään on paljon syöpää yms ja mitä kaikkea ne voi aiheuttaa elimistössä.

Itse olen syönyt pelkästään kivikaudeaikaista ruokaa ja laihtunut sekä olo on erittäin hyvä ja energinen.
Tuotevalikoima on silloin erittäin pieni jos näin syö
Liha,juurekset,marjat,hedelmät,kasvikset.kananmuna
Niistä saa tehtyä kuitenkin herkullista ruokaa jos osaa tehdä.

Lisäaineitten vaarat

https://youtu.be/yzr3nzT7Ecs?si=Q275xlA0duR41yPN

13

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terveellinen ruoka ei anna tyttöjen genitaaleille tarpeeksi propeenia,jota pitää saada 83ntä grammaa päivässä.En enään koskaan kirjoita tänne mitään muuta.🙄

• Anonyymi

Se ei ole sulta pois jos mä silloin tällöin syön einesruokia, Ei ole kuule vielä tullut syöpää tai muutakaan sairaustta ja veriarvot on loistavat. kolesteroli on todella hyvä ja ei ole diabetestä. myös maksa-arvot ovat hyvät. jos aloittajan elimistö ei kestä lisäaineita niin ei voi mitään.

• Anonyymi

aloittaja on laihtunut koska on syönyt aina terveellisesti. Miten sä oot voinut olla lihava jos sä oot aina syönyt terveellisesti. Mistä sä oikein laihdutat ei tollasella ruokavaliolla ole voinut lihoa.

• Anonyymi

siis toi video oli ketoruokavaliosta . Ihminen voi silloin tällöin syödä einesruokaa. Jos mä haluun syödä pinaattikeittoa niin mä ostan sen valmiina kuin alan sitä itse kotona valmistaa alusta loppuun. Ei se ole aloittajalta pois jos mä välillä syön sydänmerkittyjä einesaterioita.

Aloittaja syö täydellisesti niin hyvä mutta ei tartte tuomita jos minä syön silloin tällöin niitä terveellisemmästä päästä olevia einesruokia.

• Anonyymi

Helppo se ruoka on itsekkin tehdä niin tietää tarkasti mitä se sisältää.Jos käyttää valmisruokia,niin mielummin pakasteita koska niissä ei ole lisäaineita.

Valmisruuat sisältää yleensä lisäaineitten lisäksi liikaa suolaa ja rasvaa.Kannattaa katsoa aina pakkausten kylästä ainesosa luettelo.On niitä paljon sellaisiakin ruokaaineita missä ei ole lisäaineita.Esim feeliksin tomattiketsuppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppo se ruoka on itsekkin tehdä niin tietää tarkasti mitä se sisältää.Jos käyttää valmisruokia,niin mielummin pakasteita koska niissä ei ole lisäaineita.

Valmisruuat sisältää yleensä lisäaineitten lisäksi liikaa suolaa ja rasvaa.Kannattaa katsoa aina pakkausten kylästä ainesosa luettelo.On niitä paljon sellaisiakin ruokaaineita missä ei ole lisäaineita.Esim feeliksin tomattiketsuppi.

Aito ruoka toimii paremmin laihdutuksessa ja painonhallinnassa ja kun itse tekee,siitä saa sen makuista kuin haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja olen valinnut pakastepinaattikeiton jossa ei ole lisäaineita. Toki siinä on sokeria. Luit sä mitä mä kirjoitin. Jos minä ostan eineksiä niin ne on sydänmerkin saaneita ja kyllä katson paljon niissä on suolaa. Mutta ihminen tarvitsee myös suolaa jos et tiennyt. Jos mä saan suolaa yht. noin 3g päivässä . Sun ei tartte syyä mitään missä on suolaa. Se on sun valinta.

Mä en jaksa sua. Neuvo niitä jotka ei tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sattunut tietää että on myös vähärasvaisia valmisruokia. Voit perehtyä vähän paremmin ennen kuin alat neuvoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aito ruoka toimii paremmin laihdutuksessa ja painonhallinnassa ja kun itse tekee,siitä saa sen makuista kuin haluaa.

No minä olen laihtunut vaikka silloin tällöin suön einesaterioita ja miksi aloittaja laihduttaa jos kerta on aina syönyt terveellisesti.jos kerta syö terveellisesti niin ei voi lihia ja aloittaja on laihtunut. onko se alipainokaan hyväksi

• Anonyymi

Älä sitten liikaa laihduta jo valmiiksi hoikasta kropasta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä ruokateollisuudelle tapahtui Jenkeissä 80-luvulla?
      https://t.me/c/1730839062/1460
      Kannattaa katsoa, mitä laittaa suuhunsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      168
      4377
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2504
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2162
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1173
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1142
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      116
      862
    Aihe