Musta tuntuu että harrastin seksiä trans hlö kanssa tietämättä mitään etukäteen

Anonyymi-ap

(Sanoi itse että lääkityksen jälkee ei oo tuntunut epävarmalta tieto enään.) näyttää todella paljon naiselta ja todnäk onkin. En vain saa mielenrauhaa siitä asiasta, kun tuli mieleen varmistaa ettei voi henkkareita muokata jälkeepäin . No en tiennyt että voi ja mietin nyt et miten sen voisi sit määrittää ylipäätään, huolestuttavaa ulkopuolisen näkökulmasta katsottuna. Mulle käy mikä vain mustaa valkoisella toimiva metodi, millainen on päivitetty sotu , väestörek, terveyskanta, ilmeneekö noista jos on tehty korjaus ?? Onko muita? Mitä ? Minun mielestä kaikki saa olla mitä haluaa itse mutta sen mainitsematta jättäminen ennen seksiä ei ok. Pystyykö lähipiirin ulkopuolinen kansalainen tarkistamaan joltakin viralliselta sivulta tai taholta sitä että onko tehty korjaus?

3

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pysty, poliisit tms. toki asian näkevät mutta tavis ei tietenkään voi tuollaisista asiaa mistään tarkastaa.

Jos nyt sattuisit olemaan tosissasi, niin... miksi ihmeessä asia häiritsisi sinua, jos harrastit vapaaehtoista, todennäköisesti omasta aloitteestasi, nautinnollista seksiä henkilön kanssa, jonka mielsit naiseksi ja joka näyttää ja vaikuttaa niin naiselta, ettei sinulla ole mitään keinoa todistaa, ettei hän ole afab? (Assigned female at birth)

• Anonyymi

Tottakai asialla on merkitystä, vaikka transhenkilön päässä sillä varmaan ei ole. Kyse on tietojen pimittämisestä ja valehtelusta. Selvästi ap:tä ahdistaa tilanne, hänellä on oikeus tuntea niin.

Miten teillä transhenkilöillä ei riitä empatia ja ajattelukyky siihen, että ajattelisitte asioita myös muiden ihmisten kannalta? Oletteko vain niin uskomattaoman itseriittoisia, harhaisia ja autistisia suurin osa? Se on ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai asialla on merkitystä, vaikka transhenkilön päässä sillä varmaan ei ole. Kyse on tietojen pimittämisestä ja valehtelusta. Selvästi ap:tä ahdistaa tilanne, hänellä on oikeus tuntea niin.

Miten teillä transhenkilöillä ei riitä empatia ja ajattelukyky siihen, että ajattelisitte asioita myös muiden ihmisten kannalta? Oletteko vain niin uskomattaoman itseriittoisia, harhaisia ja autistisia suurin osa? Se on ongelma.

No mulla transtaustaisena miehenä ei edes ole mahdollista harrastaa seksiä ilman, että transtaustani paljastuu. Mutta jos leikkaustekniikat olisivat jo minun elinaikanani sellaisia, että minulle voitaisiin rakentaa täysin toimiva penis en kyllä välttämättä yhdenyönsuhteessa asiasta edes kertoisi. Toisaalta... maailma olisi silloin erilainen ja asenteet myös. Olisin täysin tavallinen mies jolla olisi toimiva penis - ketä silloin kiinnostaisi taustani? Toki aviovaimolle kertoisin asian.

Kahden yliopistosairaalan psykiatrin lausunnon mukaan en kärsi harhoista.

Ehkä kannattaisi pidättäytyä seksistä kokonaan tai harrastaa sitä vain todistettavasti synnyttäneiden kanssa, jos asia niin kovin ahdistaa. Nythän tuokin nainen saattaa aivan hyvin olla cis, eihän ap tiedä onko tämä vai ei - tosin en jaksa uskoa, että ap edes on tosissaan tai edes koskaan saanut naista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      297
      7303
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      70
      5377
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      146
      3377
    4. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      125
      2947
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      162
      2469
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1920
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1736
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1588
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1554
    10. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      31
      1540
    Aihe